Hij kan combineren als geen ander. Ik denk dat hij wel wat door heeft. De vraag is of hij het er mee eens is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is: Heeft Jaap dit door?
Lijkt me sterk, komen ze toch wel te weten, bv. door het ze toe te schreeuwen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
gaat denk ik over dat de show stopt
Denk niet dat de bewoners dat al weten
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij krijgt de resterende centen van je overgebleven streamdagen terug !!
Als RTL ze je niet betaald, beloof ik bij deze dat je ze van mij krijgt![]()
![]()
Het is gunstig voor cora(Jaap komt thuis)quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, komen ze toch wel te weten, bv. door het ze toe te schreeuwen...
Volgens mij mogen ze 10 uur blijven dus om 22.00 uur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat gaat 'gold diggende' Cora weer weg?
23.00 geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat was PRECIES wat ik ook dacht, zoals Cora het zeiquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Het is gunstig voor cora(Jaap komt thuis)
Ongunstig voor Jaap(show stopt, onzeker of de plannen van Jaap dan doorgaan na de show)
Wow, laat ik dan toch maar die cheat installerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij krijgt de resterende centen van je overgebleven streamdagen terug !!
Als RTL ze je niet betaald, beloof ik bij deze dat je ze van mij krijgt![]()
![]()
Ik verwacht rond 22.00 uur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Valt echt REUZE mee. Kun je een mapje in windows kopieeren en verplaatsen ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dat schijnt nogal lastig te zijn voor een leek
Apart gevoel voor humor altijd die Rotterdammersquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap's Moeder:"Ik ben toch blij dat ik je even zie.........maar 1 dag is alweer lang genoeg"![]()
Er zit absoluut geen logica in het gesprek. De Heilige Graal is de villa, gok ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:45 schreef Py het volgende:
Cora's angst is gebaseerd op het manische deel als Jaap zijn Graal heeft![]()
Ze vraagt hem juist "wat heb je eraan?" "ga je dan veranderen?"quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Cora heeft het weer over rijkdom en roem, zie je wel dat het een gold digger is!
Tering, houdt ze dat wel vol zonder te huilen, of net te doen alsof?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze 10 uur blijven dus om 22.00 uur.
Of zou het de toegang tot showbusinessland zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit absoluut geen logica in het gesprek. De Heilige Graal is de villa, gok ik.
als die date nog doorgaat...... das zeeeer de vraagquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tering, houdt ze dat wel vol zonder te huilen, of net te doen alsof?
En gaat Huub die date van Nix vanavond om 21:00 nog verpesten?
Uhm cheat...? Kun je daar kort iets meer over vertellen of is daar toevallig een topic voor?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Valt echt REUZE mee. Kun je een mapje in windows kopieeren en verplaatsen ?
Weet je hoe je in windows de tijd-en-datum kunt aanpassen ?
That's ALL you need Babe
Ja dat lukt nog wel, m'n betaaldequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Valt echt REUZE mee. Kun je een mapje in windows kopieeren en verplaatsen ?
Weet je hoe je in windows de tijd-en-datum kunt aanpassen ?
That's ALL you need Babe
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef Dreamboy het volgende:
Gezellig voor Cora zo Jaap met zijn zonnebril op.
Ze ziet niet eens zijn ogen.
Hoe dom asociaal/contactgestoord kun je wezen zeg.
De vraag is: Houden wij dat vol?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tering, houdt ze dat wel vol zonder te huilen, of net te doen alsof?
En gaat Huub die date van Nix vanavond om 21:00 nog verpesten?
Zuipen en uit haar nek lullen.quote:
Dat weten we niet zeker, Cora haar moeder had dat ergens gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is: Houden wij dat vol?![]()
Wat ik heb begrepen is dat Dennix en Jaap vanavond gaan knallen, 100%, en dat de date van Dennix niet doorgaat.
PM me maar even als je er niet uitkomt..(Je moet namelijk nog een maandje kopen om voortaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat lukt nog wel, m'n betaaldemaandje loopt over 10 dagen af dus tegen die tijd neem ik dat 20 stappenplan wel ff door
Jammer dat ik de moeder van Jaap heb gemist...
Onee hè, dan had Huub het beter voor zich kunnen houden, die drank heeft wel een vernietigende uitwerking op 'mquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef Desii het volgende:
[..]
als die date nog doorgaat...... das zeeeer de vraag
Hij schijnt een batiljon aan bodyguards ingehuurd te hebben en waarschijnlijk te gaan daten met Nadia
(tjonge was is die Nix toch origineel .......)
Krijg een deja-vu gevoel bij beide ideeen
Doe mij dan maar 1 keer niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hele wijze woorden van Cora.......aan een miljoen heb je niets!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hele wijze woorden van Cora.......aan een miljoen heb je niets!
Wat zei ze danquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
verspreking van Cora.........hahahaha....
met oud en nieuw lach je hierom ....quote:
Als je jezelf ontwikkeld, goed met jezelf aan de gang gaat, karakter ontwikkeld, dan kun je binnen 10 jaar een miljoen verdienen of eerder. Dat is volgens mij wat Cora voor ogen heeft. Doe iets met jezelf, de rest, ook het geld komt vanzelf erachteraan.quote:
Lees de post van dgk-fan.quote:
Pijn is pijn, maar als het over is dan weet je niet meer hoe het was, dan is het ook echt over. Met de kerst lachen we hier om.quote:
Dan heeft ze de verkeerde partner gekozen want Jaap wil niks, doet niks en zal nooit iets bereiken met dit gedrag imo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je jezelf ontwikkeld, goed met jezelf aan de gang gaat, karakter ontwikkeld, dan kun je binnen 10 jaar een miljoen verdienen of eerder. Dat is volgens mij wat Cora voor ogen heeft. Doe iets met jezelf, de rest, ook het geld komt vanzelf erachteraan.
Hij is 24, wat verwacht je van iemand van die leeftijd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft ze de verkeerde partner gekozen want Jaap wil niks, doet niks en zal nooit iets bereiken met dit gedrag imo.
Het gaat mij om zijn instelling. Hij probeert op een golddiggers manier dingen te forceren, dat hebben we kunnen zien met de bruiloft. Ik meen te hebben gelezen dat jij ook niet gelooft dat dat alleen van CORA kwam, die chantage.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is 24, wat verwacht je van iemand van die leeftijd?
Idee kwam van Brian, Huub heeft liever Dennis eruitquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit nu Cora een beetje te bewerken. De dubbele tong van Huub. Twee dagen bezig om Jaap een mes in zijn rug te steken, samen met Brian en het nu Dennis verwijten....
Jaap had daar volgens mij geen aandeel in, wel zijn vrienden. Maar ik schreef vandaag ook dat ik het niet eens zo'n heel verkeerd plan vond. Waarom zou je JdM rijk maken over jouw rug, daar mag je best wel eeen grijpstuiver aan mee pakken. Goed plan, slechte uitvoering.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat mij om zijn instelling. Hij probeert op een golddiggers manier dingen te forceren, dat hebben we kunnen zien met de bruiloft. Ik meen te hebben gelezen dat jij ook niet gelooft dat dat alleen van CORA kwam, die chantage.
Dat ging erom dat Cora opmerkte dat Jaap Dennis als backup ziet. En ergens denk ik dat Huub het nog steeds plezierig zou vinden als Jaap weer voor hem zou kiezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit nu Cora een beetje te bewerken. De dubbele tong van Huub. Twee dagen bezig om Jaap een mes in zijn rug te steken, samen met Brian en het nu Dennis verwijten....
Ja, maar Huub vind het prima, als Dennis gaat wil hij Jaap er als volgende uit. Met Huub en Lieke is Jaap geen lang leven beschoren daar. Jaap maakt met Dennis de enige logische keuze.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Idee kwam van Brian, Huub heeft liever Dennis eruit
Huub en Lieke hebben Jaap zoveel kansen geboden om zich bij hen aan te sluiten. Hij lijkt voor nix en Nadia te kiezen die door Jaap's keuze onnodig sterk worden gemaakt. Ik vind het dan ook prima dat Huub Jaap een mes in z'n rug drukt want uiteindelijk is het Jaap's keuze geweest door voor nix en Nadia te kiezen. En als er iemand het spelletje gemeen speelt lijkt het me Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Absoluut, Huub en Lieke hebben het hem van de week nog gevraagd. Maar helemaal vertrouwen zullen ze Jaap nooit kunnen.. daar heeft hij teveel voor 'gedraaid'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En ergens denk ik dat Huub het nog steeds plezierig zou vinden als Jaap weer voor hem zou kiezen.
Kom zeg, je gaat de kluit toch niet belazeren door JdM te chanteren, daar krijg ik toch een heel naar gevoel bij, kan aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap had daar volgens mij geen aandeel in, wel zijn vrienden. Maar ik schreef vandaag ook dat ik het niet eens zo'n heel verkeerd plan vond. Waarom zou je JdM rijk maken over jouw rug, daar mag je best wel eeen grijpstuiver aan mee pakken. Goed plan, slechte uitvoering.
Zo is het en niet anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben Jaap zoveel kansen geboden om zich bij hen aan te sluiten. Hij lijkt voor nix en Nadia te kiezen die door Jaap's keuze onnodig sterk worden gemaakt. Ik vind het dan ook prima dat Huub Jaap een mes in z'n rug drukt want uiteindelijk is het Jaap's keuze geweest door voor nix en Nadia te kiezen. En als er iemand het spelletje gemeen speelt lijkt het me Jaap.
Huub en Lieke willen dat Jaap zich bij hen aansluit. Daar is Jaap te laf voor. Dus hebben ze eigenlijk geen andere keuze dan hem eruit te stemmen. Z|e hebben immers niets aan hem. En vanavond gaat ie tegen Huub spelen volgens Jaap's zeggen. Eindfelijk wordt er stelling genomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub vind het prima, als Dennis gaat wil hij Jaap er als volgende uit. Met Huub en Lieke is Jaap geen lang leven beschoren daar. Jaap maakt met Dennis de enige logische keuze.
In ieder geval niet iemand die zo naief is dat hij na dit programma met open armen door iedereen ontvangen zal worden, door iedereen herkend zal worden, populair zal zijn en een bestseller op de markt kan brengen over afslankenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is 24, wat verwacht je van iemand van die leeftijd?
Je kunt het belazeren noemen, je kunt het ook een zakelijke deal noemen. Niemand kan Jaap verplichten om te trouwen in de Kooi. Doet hij dat wel, dan is het goed voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom zeg, je gaat de kluit toch niet belazeren door JdM te chanteren, daar krijg ik toch een heel naar gevoel bij, kan aan mij liggen hoor.
Naiviteit is op die leeftijd volop aanwezig denk ik. Vooral als je alleen nog maar op school hebt gezeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In ieder geval niet iemand die zo naief is dat hij na dit programma met open armen door iedereen ontvangen zal worden, door iedereen herkend zal worden, populair zal zijn en een bestseller op de markt kan brengen over afslanken![]()
Ben benieuwd als Jaap er achterkomt dat het plan niet van Huub maar van Brian afkomt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Lieke willen dat Jaap zich bij hen aansluit. Daar is Jaap te laf voor. Dus hebben ze eigenlijk geen andere keuze dan hem eruit te stemmen. Z|e hebben immers niets aan hem. En vanavond gaat ie tegen Huub spelen volgens Jaap's zeggen. Eindfelijk wordt er stelling genomen.
En als ze dát nou nog duidelijk kunnen maken aan Jaap.. dan weet die ook hoe Dennis de zaak loopt te zieken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:12 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. het was meer Brian die Jaap weg wou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |