Of zou het de toegang tot showbusinessland zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit absoluut geen logica in het gesprek. De Heilige Graal is de villa, gok ik.
als die date nog doorgaat...... das zeeeer de vraagquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tering, houdt ze dat wel vol zonder te huilen, of net te doen alsof?
En gaat Huub die date van Nix vanavond om 21:00 nog verpesten?
Uhm cheat...? Kun je daar kort iets meer over vertellen of is daar toevallig een topic voor?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Valt echt REUZE mee. Kun je een mapje in windows kopieeren en verplaatsen ?
Weet je hoe je in windows de tijd-en-datum kunt aanpassen ?
That's ALL you need Babe
Ja dat lukt nog wel, m'n betaaldequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Valt echt REUZE mee. Kun je een mapje in windows kopieeren en verplaatsen ?
Weet je hoe je in windows de tijd-en-datum kunt aanpassen ?
That's ALL you need Babe
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef Dreamboy het volgende:
Gezellig voor Cora zo Jaap met zijn zonnebril op.
Ze ziet niet eens zijn ogen.
Hoe dom asociaal/contactgestoord kun je wezen zeg.
De vraag is: Houden wij dat vol?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tering, houdt ze dat wel vol zonder te huilen, of net te doen alsof?
En gaat Huub die date van Nix vanavond om 21:00 nog verpesten?
Zuipen en uit haar nek lullen.quote:
Dat weten we niet zeker, Cora haar moeder had dat ergens gelezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is: Houden wij dat vol?![]()
Wat ik heb begrepen is dat Dennix en Jaap vanavond gaan knallen, 100%, en dat de date van Dennix niet doorgaat.
PM me maar even als je er niet uitkomt..(Je moet namelijk nog een maandje kopen om voortaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja dat lukt nog wel, m'n betaaldemaandje loopt over 10 dagen af dus tegen die tijd neem ik dat 20 stappenplan wel ff door
Jammer dat ik de moeder van Jaap heb gemist...
Onee hè, dan had Huub het beter voor zich kunnen houden, die drank heeft wel een vernietigende uitwerking op 'mquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:50 schreef Desii het volgende:
[..]
als die date nog doorgaat...... das zeeeer de vraag
Hij schijnt een batiljon aan bodyguards ingehuurd te hebben en waarschijnlijk te gaan daten met Nadia
(tjonge was is die Nix toch origineel .......)
Krijg een deja-vu gevoel bij beide ideeen
Doe mij dan maar 1 keer niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hele wijze woorden van Cora.......aan een miljoen heb je niets!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hele wijze woorden van Cora.......aan een miljoen heb je niets!
Wat zei ze danquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
verspreking van Cora.........hahahaha....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |