Onzin. De poppenmeesters zijn alleen geïnteresseerd in de entertainmentwaarde van de deelnemers en dat gaat echt zeer oppervlakkig. Dat niveau. Wij streamers en kijkers kunnen dus prima bedenken wat zich achter de schermen afspeelt. Overigens is de entertainmentwaarde van Jaap tot een droef dieptepunt gedaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De grap is dat wij streamers maar wat raak ouwehoeren met elkaar en niet half weten wat er achter de schermen speelt. Die gasten in dat huis zijn gewoon marionetjes in een miljoenen, misschien wel miljardenspel van heren die aan de touwtjes trekken. Ik hoop dat iemand er eens een boek over gaat schrijven van hoe dingen nu echt gelopen zijn op alle niveau's
CORA moet eerst even wat wijntjes achterover slaan, dan komt ze wat los. Daarna mogen we weer meeluisteren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:39 schreef F04 het volgende:
Wil iemand even het slot van str1 d'r af halen?
Wij verschillen van mening. Deze DGK is niet meer en niet minder dan een etalage voor de rest van de wereld. De entertainmentwaarde van Jaap vind ik nog steeds prima, meer dan van alle andere bewoners. Niet dat hij er rijk mee gaat worden, dat geloof ik niet. Er was zojuist iemand die aanhaalde dat de halfjaardag van Huub veel en veel leuker was. Dat is ook juist, maar wie had daar de grootste hand is? Juist, Jaap. Hij pakt zijn momentjes, hij doet dat voor het half uurtje DGK op TV. Gewoon zakelijk en nuchter. Streamers verwachten de hele dag actie, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Onzin. De poppenmeesters zijn alleen geïnteresseerd in de entertainmentwaarde van de deelnemers en dat gaat echt zeer oppervlakkig. Dat niveau. Wij streamers en kijkers kunnen dus prima bedenken wat zich achter de schermen afspeelt. Overigens is de entertainmentwaarde van Jaap tot een droef dieptepunt gedaald![]()
Ik zou het wel leuk vinden dat als er nog 3 streamlocks worden veroorzaakt door Jaap, de redactie het genoeg vindt en Jaap's visite gewoon naar huis stuurtquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
CORA moet eerst even wat wijntjes achterover slaan, dan komt ze wat los. Daarna mogen we weer meeluisteren.![]()
Sommigen vinden ze ook vervelend, en niets met de streams te maken hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
[..]
zeg peter60000
jij komt dan met je kunstwerken, en sommige vinden ze geweldi, maar zou je voor de mindere kunstkenners zoals ik er ook een uitleg bij kunnen geven?
Precies, dan kan Dennis los met zn terrorquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden dat als er nog 3 streamlocks worden veroorzaakt door Jaap, de redactie het genoeg vindt en Jaap's visite gewoon naar huis stuurt![]()
En leest daar de Party maar koopt hem niet.quote:
Vertel, wat zegt ze waar Huub iets mee kan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:46 schreef Dreamboy het volgende:
De moeder van Jaap verteld weer goed nieuws aan Huub.
Die kan er straks wel weer wat mee.
Heeft Jaap nog niet door dat Huub bij de moeders zit?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:46 schreef Dreamboy het volgende:
Zelfs dat niet. Incidenteel is is hij nog leuk maar ik heb het wel gezien met hem. Je weet dat ie alles afweegt en er weinig spontaniteit aan te pas komt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, hij is het spoor een beetje bijster.. Jaap is leuk in een bepaalde setting, met karakters om zich heen, in de gouden kooi
Je vindt de entertainmentwaarde van jaap nog steeds prima..? Wat voegt hij dan nog toe?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij verschillen van mening. Deze DGK is niet meer en niet minder dan een etalage voor de rest van de wereld. De entertainmentwaarde van Jaap vind ik nog steeds prima, meer dan van alle andere bewoners. Niet dat hij er rijk mee gaat worden, dat geloof ik niet. Er was zojuist iemand die aanhaalde dat de halfjaardag van Huub veel en veel leuker was. Dat is ook juist, maar wie had daar de grootste hand is? Juist, Jaap. Hij pakt zijn momentjes, hij doet dat voor het half uurtje DGK op TV. Gewoon zakelijk en nuchter. Streamers verwachten de hele dag actie, dat kan gewoon niet.
tijdens de streamlock zat Huub er denk ik al.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft Jaap nog niet door dat Huub bij de moeders zit?
had verwacht dat hij wel snel zou tosnellen, omdat hij hun ook al waarschuwde niets tegen hem te zeggen.
maar eventjes he, en dan gaat hij weer mijnenvegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef rooie3 het volgende:
Terror Jaap komt vanavond terug.Dus Jaap is het nog steeds van plan.
Wat was dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:46 schreef Dreamboy het volgende:
Alleen probleem is dat Dennis dan moed krijgt en Huub gaat uitlokken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef Dreamboy het volgende:
[quote]Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef rooie3 het volgende:
Terror Jaap komt vanavond terug.Dus Jaap is het nog steeds van plan.
[/quote
5 minuten effe schelden en dan weer vedder met zijn plannen
Kijk maar naar de tv uitzendingen. Kijk maar op de streams wanneer er het meest gelachen wordt en wanneer het het leukst is. Kijk maar wie de afgelopen week achter de schermen, door het loslaten van info van links naar rechts en van rechts naar links, voor de ruzie's heeft gezorgd. Het is Jaap, Jaap en nog eens Jaap. Ik vind hem echt een beetje de spil in dat huis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je vindt de entertainmentwaarde van jaap nog steeds prima..? Wat voegt hij dan nog toe?
hij zegt het zelf idd even een avondje knallen en dan weer een paar dagen vrijquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
maar eventjes he, en dan gaat hij weer mijnenvegen.
Frits was een prima aangever en dat is voor een wannabee komiek/entertainer van belang om een goede side kick te hebben. Jaap kan bestaan uit gratie van mensen om hem heen. Alleen stelt ie niets voor. Dan is ie slechts PCJaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij verschillen van mening. Deze DGK is niet meer en niet minder dan een etalage voor de rest van de wereld. De entertainmentwaarde van Jaap vind ik nog steeds prima, meer dan van alle andere bewoners. Niet dat hij er rijk mee gaat worden, dat geloof ik niet. Er was zojuist iemand die aanhaalde dat de halfjaardag van Huub veel en veel leuker was. Dat is ook juist, maar wie had daar de grootste hand is? Juist, Jaap. Hij pakt zijn momentjes, hij doet dat voor het half uurtje DGK op TV. Gewoon zakelijk en nuchter. Streamers verwachten de hele dag actie, dat kan gewoon niet.
Jaap's instelling is echt ver beneden peil.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:52 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij zegt het zelf idd even een avondje knallen en dan weer een paar dagen vrij
kan die schaken en computeren
Niets. Natuurlijk is hij nu even weer in de picture, omdat hij lijdend voorwerp is gewordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je vindt de entertainmentwaarde van jaap nog steeds prima..? Wat voegt hij dan nog toe?
Dat klopt wel. Maar geldt dat niet voor iedereen? Daarnaast, ik vind Jaap vergeleken met de rest toch veel meer een solo speler.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Frits was een prima aangever en dat is voor een wannabee komiek/entertainer van belang om een goede side kick te hebben. Jaap kan bestaan uit gratie van mensen om hem heen. Alleen stelt ie niets voor. Dan is ie slechts PCJaap.
Beetje laf dat nix het niet alleen kan maar da's verder prima.... het is aan Huub om zich te beheersen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen probleem is dat Dennis dan moed krijgt en Huub gaat uitlokken.
eensch, maar toch vind ik hem in combinatie met H en L... meestal heel leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap's instelling is echt ver beneden peil.
Wat hoor je dan? Ik Jaap en CORA.quote:
Mag ik dat dan omdraaien? Dat H en L vooral leuk zijn in combinatie met Jaap?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:56 schreef Desii het volgende:
[..]
eensch, maar toch vind ik hem in combinatie met H en L... meestal heel leuk
haha nee ik dacht ook al huh ligt dit aan mij ofzo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
okeee ik ben dus niet gek aan t worden![]()
x 2 jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hoor je dan? Ik Jaap en CORA.
Daar ben ik dus bang voor.En ja als Huub over de scheef gaat is het zijn eigen schuld.Maar zou toch erg zijn dat die niksnut die echt niets bijdraagt aan het programma ,de populairste weg krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Beetje laf dat nix het niet alleen kan maar da's verder prima.... het is aan Huub om zich te beheersen.
de stemmen werden heel sloom en verdraaid en ze kregen andere stemmen. vet vaag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hoor je dan? Ik Jaap en CORA.
Dennis stopt dan ook wel,want zonder Jaap is hij ook niets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen probleem is dat Dennis dan moed krijgt en Huub gaat uitlokken.
nix aangever van Jaap....? Denk je dat het werkt? Persoonlijk denk ik van niet. Als solist blijft Jaap mensen om hem heen nodig hebben die hem vertellen wat wel en wat niet leuk is. Zijn gebrek aan inlevingsvermogen zal hem anders de das om doen. Denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar geldt dat niet voor iedereen? Daarnaast, ik vind Jaap vergeleken met de rest toch veel meer een solo speler.
Dat is een heel goed idee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommigen vinden ze ook vervelend, en niets met de streams te maken hebben.
Waarom wordt er voor hem geen apart topic gemaakt waar hij al zijn paintkunst kan tentoonstellen?
Precies. Het is eigenlijk al schandalig dat de redaktie deze nietsnut kans laat maken op veel geld. Entertainmentswaarde is gewoon een dikke nul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor.En ja als Huub over de scheef gaat is het zijn eigen schuld.Maar zou toch erg zijn dat die niksnut die echt niets bijdraagt aan het programma ,de populairste weg krijgt.
Dat wisten we toch al.Iedereen die er uit is wilde zelf weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastig ben ik zegt Jaap, misschien dumpen ze mij. Door de bewoners weggestemd worden vraagt Cora? Ja zegt Jaap, uiteindelijk wel. Merk de nuance...."uiteindelijk wel!". Het gaat dus via achter, die beslissen wie er weg moet.
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al.Iedereen die er uit is wilde zelf weg.
sylvia is toch zelf vertrokkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!
Nee die zijn ook getoneelhaakt.Dit ging over het wegstemmen toch.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??quote:
Mams kent haar pappenheimers welquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
moeder van jaap heeft geen mening over het afvallen van jaap.
ze gelooft het pas als ze het ziet
Syl en Eric zijn getoneelhaakt inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdtquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??
mps?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdt![]()
Waar is die psycholoog gebleven?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdt![]()
Ja, ik vind dat ook raar. Die anderen zitten er tenminste voor het goede doel, dat zou Jaap ook wel eens wat meer kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap die zit daar alleen maar voor de heb en zijn eigen doelen.
Mag ik vragen waar die opmerking opslaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is die psycholoog gebleven?
En grapje binnen een grapje, oftewel een genesteld grapje. Niets ten nadele van jou joh.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die opmerking opslaat![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En grapje binnen een grapje, oftewel een genesteld grapje. Niets ten nadele van jou joh.....![]()
Als het goed is komt hij na het weekend terug, als hij dat al wil.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is die psycholoog gebleven?
Ik denk dat ze Cora verteld hebben dat de show gaat eindigen, en dat iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou Cora weten dat Jaap eruit gestemd moet worden?
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
Wie is Sven? contakt persoon van Jaap.?
Ik denk het wel, maar het is iig een heel vreemd gesprek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:32 schreef blomst het volgende:
Wie is Sven? contakt persoon van Jaap.?
Misschien mag Jaap wel een belspelletje gaan doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:33 schreef dgk_fan het volgende:
Cora vertelt nu in bedekte termen 'dat er iets gaat gebeuren waar zowel zij als Jaap
gelukkig zouden kunnen worden'. Ze mag er niet over praten en als Jaap vraagt of
het van Sven (contactpersoon) komt of van hogerhand, antwoordt Cora:"Hoog heel hoog"
Dat zou ook kunnen, maar dan zou ze in moeten zetten om Jaap daar te laten blijven, dat laten doorschemeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Cora verteld hebben dat de show gaat eindigen, en dat iedereen
er met een leuk bedrag uitkomt !
Krijgen wij ook een leuk bedrag dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Cora verteld hebben dat de show gaat eindigen, en dat iedereen
er met een leuk bedrag uitkomt !
Inderdaad, ik denk ook dat Rtl zich aan het beraden is of ze dequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:36 schreef Darklight het volgende:
gaat denk ik over dat de show stopt
Denk niet dat de bewoners dat al weten
omgquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien mag Jaap wel een belspelletje gaan doen
Jij krijgt de resterende centen van je overgebleven streamdagen terug !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Krijgen wij ook een leuk bedrag dan?![]()
De vraag is: Heeft Jaap dit door?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk het echt, Cora wordt er gelukkig van maar of Jaap er gelukkig van wordt weet ze niet. Dit in combinatie met de gebeurtenissen van de laatste dagen, het er zo dik bovenop liggen dat achter de verhaallijn tegen Jaap in gang heeft gezet, doet mij vermoeden dat Cora daar meer van weet.
Jaap gaat weg gestemd worden, althans, men doet een poging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |