Precies. Het is eigenlijk al schandalig dat de redaktie deze nietsnut kans laat maken op veel geld. Entertainmentswaarde is gewoon een dikke nul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor.En ja als Huub over de scheef gaat is het zijn eigen schuld.Maar zou toch erg zijn dat die niksnut die echt niets bijdraagt aan het programma ,de populairste weg krijgt.
Dat wisten we toch al.Iedereen die er uit is wilde zelf weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lastig ben ik zegt Jaap, misschien dumpen ze mij. Door de bewoners weggestemd worden vraagt Cora? Ja zegt Jaap, uiteindelijk wel. Merk de nuance...."uiteindelijk wel!". Het gaat dus via achter, die beslissen wie er weg moet.
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al.Iedereen die er uit is wilde zelf weg.
sylvia is toch zelf vertrokkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!
Nee die zijn ook getoneelhaakt.Dit ging over het wegstemmen toch.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
???? Iedereen die er zelf uit wilde??? Erik en Sylvia wilden echt niet weg!
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??quote:
Mams kent haar pappenheimers welquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef pasjesjen het volgende:
moeder van jaap heeft geen mening over het afvallen van jaap.
ze gelooft het pas als ze het ziet
Syl en Eric zijn getoneelhaakt inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdtquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vredesnaam, hoe kom je daar toch bij. Ze moest weg!! Het was in scene gezet, doorzien jullie dan echt niets??
mps?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdt![]()
Waar is die psycholoog gebleven?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat pasjesjen aan MPS lijdt![]()
Ja, ik vind dat ook raar. Die anderen zitten er tenminste voor het goede doel, dat zou Jaap ook wel eens wat meer kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap die zit daar alleen maar voor de heb en zijn eigen doelen.
Mag ik vragen waar die opmerking opslaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is die psycholoog gebleven?
En grapje binnen een grapje, oftewel een genesteld grapje. Niets ten nadele van jou joh.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar die opmerking opslaat![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En grapje binnen een grapje, oftewel een genesteld grapje. Niets ten nadele van jou joh.....![]()
Als het goed is komt hij na het weekend terug, als hij dat al wil.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is die psycholoog gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |