quote:Berg en Nijland vormen spitsenduo
FC Groningen start vanmiddag in Euroborg met Marcus Berg en Stefan Nijland in de basis in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. Aanvallers Nevland, Kolder en Van de Laak zijn geblesseerd, net als middenvelders Levchenko en Lindgren. Bij De Graafschap ontbreekt spits Niklas Tarvajärvi.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2 Silva, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Stenman; 6C Matthijs, 7 Meerdink, 8 Fledderus, 10 Lovre; 9 Berg, 11 Nijland.
Bank: 16 Laciano, 12 Svejdik, 13 Veldmate, 14 Van der Laan, 15 Metaj, 17 Öztürk, 18 Rozema.
Opstelling De Graafschap
1 Van Fessem; 2 Schuurman, 3 Keller, 4C Volmer, 5 Fung A Wing; 7 Meijer, 6 Hese, 9 De Groot, 10 Schöne, 8 Vidarsson; 11 Powel.
Bank: 16 Cinalli, 12 Johnson, 13 Bus, 14 Robbemond, 15 Van Peppen, 17 Van den Ouweland, 18 Sissing.
fc groningen
Ik moest het doen, mijn handen jeukten. Ik kon het niet meer tegenhouden.quote:
we gaan ervoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:24 schreef StarGazer het volgende:
Come on AJAX!!!
Waarom zou iemand bij Sneijder willen fluiten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat was een kort en bondig afscheidWel mooi dat je niemand hoorde fluiten
Als Ajax 11 keer heeft gewonnen is het toch logisch dat H'veen 11 keer heeft verloren. Wat een stomme statistiekenquote:
Een aantal bekrompen zielen leken het niet te kunnen hebben dat ie weg ging (hier op fok vooralquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bij Sneijder willen fluiten?
er zitten altijd wel klootvioolen tussenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom zou iemand bij Sneijder willen fluiten?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef BonJovi het volgende:
Kut paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |