Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Neem je een jerrycan mee naar het benzine station en tanken maar
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakken![]()
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik U voortaan ook met L begroeten, staat wel cool?!![]()
Righty thanquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemen
Kunnen we quasi ontdaan vragen welke L bedoeld wordt![]()
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Lobasca het volgende:
Was net een heel verhaal voor PPI aan het tikken geweest over de antihistaminica, ben ik de strekking weer kwijt, weet alleen dat ik ook een loratadine-junk ben.
loaratadine is een antihistaminicum.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.
Heb waarschijnlijk binnenkort een babbeltje met mijn huisarts over antihistaminegebruik.
En ben nu weg![]()
Sporten-fietsen svp zonder wesp![]()
Die verkoopt niets meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..
Mike, gelukt las ikquote:
ben jij datquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
Nachtzusters, zusters van de nahaaacht... Toen de VPRO nog leuk mocht zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |