Ach ja, intestinale leukopoiesequote:Jongen (12) allergisch voor bijna al het eten
"Tyler lijdt aan een aandoening, waarbij zijn darmen teveel witte bloedcellen aanmaken."
whehe, binnenkort een vacature?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ach ja, intestinale leukopoieseWie kent het niet
![]()
![]()
Obligate kennis voor een co-assistent. Je weet toch: 70% van je afweer zit in je buik. Drink Yakult.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ach ja, intestinale leukopoieseWie kent het niet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:39 schreef Heinekenner het volgende:
In de prijzen gevallen bij die presentatie finale!![]()
Als prijs mag ik meekijken bij een bronchoscopie..![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:55 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Was jij die jongen op het eind?
Zo ja, dan ben je fucking grappig man.![]()
![]()
Wie had gewonnen trouwens? Ik was na de laatste presentatie weggegaan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:20 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Nope, ik zat in een winnend groepje dus ik kreeg ook automatisch een prijs.![]()
Maar die gozer had gewonnen. Hij maakte in zijn eentje heel dat symposium nog een beetje de moeite waard.![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon op een willekeurige arts af stappen en roepen: "Mag ik eens meekijken?"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:39 schreef Heinekenner het volgende:
Als prijs mag ik meekijken bij een bronchoscopie..![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:03 schreef MaxC het volgende:
Gister mijn eerste tentamen gehad, ging niet echt lekker. Ongeveer 12 van de 40 vragen fout, echte hele domme fouten. Zaten een paar hele vage vragen bij, hopen dat nog wat geschrapt word![]()
Gelukkig telt hij 25% van blok 1 dus gewoon de volgende toets goed maken![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:12 schreef MaxC het volgende:
Ja, was soort instaptoets omdat het de 1e was. Daarom telt hij ook zo weinig mee
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef leejow het volgende:
newbies bij de ehbo
Hier toevallig co's/assistenten die zich aangesproken voelen?
wat een vreemd verhaal. Eerste keus behandeling bij een metaalsplinter in een oog is een MRI...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef leejow het volgende:
newbies bij de ehbo
Hier toevallig co's/assistenten die zich aangesproken voelen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:22 schreef ralfie het volgende:
[..]
wat een vreemd verhaal. Eerste keus behandeling bij een metaalsplinter in een oog is een MRI...
Ga je schamen. MRI is diagnostiek! De behandeling is uiteraard ruime diathermische excisie van de gehele cornea!quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:22 schreef ralfie het volgende:
[..]
wat een vreemd verhaal. Eerste keus behandeling bij een metaalsplinter in een oog is een MRI...
Niet bij een metaalsplinter in een oogquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ga je schamen. MRI is diagnostiek! De behandeling is uiteraard ruime diathermische excisie van de gehele cornea!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |