Word.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijtflikker. Ik zou een molotov cocktail door zijn raam heen gooien.
Niet dus, want hij kan niet slapen door de pijn.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:10 schreef marcel-o het volgende:
een boor in je oog?![]()
![]()
damn dat wordt nachtmerries
Ik was alleen maar "toeschouwer" .....quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef cheqy het volgende:
Dat zal je leren dat je de volgende keer een veiligheidsbril moet dragen als je met metaal bezig bent.
Oh.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik was alleen maar "toeschouwer" .....![]()
Dagelijksquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:21 schreef GizartFRL het volgende:
Metaalsplinters haalt een echte vent er met een nijptang uit.
Hij zei dat het geen pijn zou doen. Dan zou het godverdomme ook geen pijn doen ook. Of het nou na 24 uur, 2 dagen of 5 week isquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
wat nou voorliegen? hij vertelde je toch dat je er niks van voelde van da boortje in je oog? en volgens eigen schrijven voelde je er ook niks van. enne zie niks staan van dat het NIET pijn zou doen de 24 uur rust
hij kan het toch niet helpen dat je de pijngrens van een meisje van 6 hebt en nu door je auwtje nie kan slapen
test het eens, steek een mes in je eigen ogenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:55 schreef LangeJan het volgende:
Een oog zelf heeft toch geen gevoel?
Je kan zonder problemen een naald in je oog steken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
test het eens, steek een mes in je eigen ogen
doe het dan en post picsquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je kan zonder problemen een naald in je oog steken.![]()
Hehe, met zoeen schaar!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:12 schreef Koenholio het volgende:
Och, dat was gewoon een knipoog () van de dokter.
![]()
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Er werken al zeker 10 jaar geen artsen meer in Nederlandse ziekenhuizen. Stagieres zijn het, allemaal! Ze hebben in Leiden de naam ook veranderd naar "Universitair ziekenhuis"... De rekeningen blijven stijgen, en ondertussen hebben ze geen betaald personeel meer ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |