abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52701278
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby was juist drama
ik vond m wel lekker spelen. Soms niet even gelukkig in zn passing maar wel veel strijd en lekker fel.
pi_52701281
Urby vond ik ook vrij slecht, vooral de eerste helft.
Colin speelde op zijn vertrouwde niveau: te laag.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:28:50 #203
32402 s0k
..............................
pi_52701287
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby was juist drama
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
..................................................................................................................................................
pi_52701292
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52701300
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef toma het volgende:
Schilder en Delorge speelden een uitstekende wedstrijd vandaag. Net als Urby, Heitinga en Vermaelen. De rest was redelijk. Colin weer onder de maat.
Urby speelde absoluut geen goede wedstrijd. Redelijk misschien, maar uitstekend absoluut neit.
pi_52701323
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Maduro speelde aardig/goed. Jammer dat hij uit voorzorg gewisseld moest worden.
pi_52701336
Suarez was ook uitstekend.
pi_52701338
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef s0k het volgende:

[..]

Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaat .

Hij stond er echt bij als een mietje, een handtas ontbrak.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52701350
Dus we kunnen toch nog een aankoop verwachten?

3 punten zijn weer binnen en we staan nog steeds bovenaan
pi_52701370
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
toch wel
pi_52701382
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
Suarez speelde weer erg goed inderdaad. Gaan we een hoop plezier aan beleven, voor zolang het duurt, want als er een andere club komt is hij denk ik zo weg.
pi_52701387
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus we kunnen toch nog een aankoop verwachten?
D'Alessandro?
pi_52701395
Ik vond Emanuelson lang niet slecht. Gewoon aardig gespeeld. Delorge vond ik, voor wat wij van hem verwachten, wel uitstekend spelen. Geen uitblinker, maar een uitstekende backup voor Gabri.

Bakircioglu was niet gelukkig, maar nam moeilijke hoge lange ballen wel fantastisch aan op de zijlijn.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:32:53 #214
32402 s0k
..............................
pi_52701399
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaat .

Hij stond er echt bij als een mietje, een handtas ontbrak.
Eigenlijk een echte surinamer

Ik kan me nog wel een uitspraak van hem herinneren, dat hij ook wel eens lekker op de bank wilde zitten net zoals zn maatje babel.
..................................................................................................................................................
pi_52701402
Woensdag gewoon lekker winnen
AFC AJAX
pi_52701415

nog maar 4 clubs met de volle 6 punten. De top 3 scheidt zich weer van de rest.
pi_52701459
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
nog maar 4 clubs met de volle 6 punten. De top 3 scheidt zich weer van de rest.
H'veen 14e
pi_52701471
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

D'Alessandro?
Mwha heb 'm niet echt in actie gezien bij Zaragoza. Bij speelde Wolfsburg speelde ie aardig, maar het is niet een speler waarvoor ik warm loop
pi_52701518
Wel slecht dat we weer een doelpunt tegen hebben. Naast veel scoren mag er ook wel wat tegengehouden worden.
pi_52701556
Schilder speelde wel aardig vond ik..

verder snap ik niet wat Collin bij jullie te zoeken heeft, zo onzeker en kan het spelletje totaal niet lezen
Brett Holman
pi_52701557
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef VoreG het volgende:
Wel slecht dat we weer een doelpunt tegen hebben. Naast veel scoren mag er ook wel wat tegengehouden worden.
Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.

De Steek was trouwens ook lekker bezig
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52701570
Ik vond het spel nou niet echt geweldig. Alleen de eerste 5 minuten misschien. Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.

Vond Delorge goed spelen, Suaréz was weer geweldig. Collin ook wel redelijk.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52701591
Positief is ook wel dat er uit een vrije trap werd gescoord en dat er een corner invloog, dat scheelt er vaak nog wel eens aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52701593
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MaxC het volgende:
Ik vond het spel nou niet echt geweldig. Alleen de eerste 5 minuten misschien. Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.

Vond Delorge goed spelen, Suaréz was weer geweldig. Collin ook wel redelijk.
Eerste twintig minuten waren erg sterk en het kwartier na rust was ook erg goed. Als je dat kan vasthouden rol je Slavia op.
pi_52701599
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.

De Steek was trouwens ook lekker bezig
De Steek had nauweliijks wat te doen. Twee soortgelijke ballen kreeg 'ie, waaran hij er eentje slecht doorliet en de andere niet vast kon pakken. Niet overdrijven dus. Die gast van Heerenveen stond beter te keepen, anders was 't weer 8-1 geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')