ik vond m wel lekker spelen. Soms niet even gelukkig in zn passing maar wel veel strijd en lekker fel.quote:
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.quote:
Urby speelde absoluut geen goede wedstrijd. Redelijk misschien, maar uitstekend absoluut neit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:26 schreef toma het volgende:
Schilder en Delorge speelden een uitstekende wedstrijd vandaag. Net als Urby, Heitinga en Vermaelen. De rest was redelijk. Colin weer onder de maat.
Maduro speelde aardig/goed. Jammer dat hij uit voorzorg gewisseld moest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe was Maduro in de eerste helft? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, vandaar.
Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaatquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik vind hem echt overkomen als het stereotype verwend ajax-talentje. Er zit totaal geen pit meer. Laat die jongen maar eens lekker bij zinnen komen op de bank/tribune, en schilder zn plek innemen.
toch welquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
Suarez was ook uitstekend.
Suarez speelde weer erg goed inderdaad. Gaan we een hoop plezier aan beleven, voor zolang het duurt, want als er een andere club komt is hij denk ik zo weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Rumille het volgende:
Suarez was ook uitstekend.
D'Alessandro?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus we kunnen toch nog een aankoop verwachten?
Eigenlijk een echte surinamerquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, totaal geen dreiging had ie, totaal geen lef en denken dat alles van zelf gaat.
Hij stond er echt bij als een mietje, een handtas ontbrak.
H'veen 14equote:Op zondag 26 augustus 2007 16:33 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
nog maar 4 clubs met de volle 6 punten. De top 3 scheidt zich weer van de rest.
Mwha heb 'm niet echt in actie gezien bij Zaragoza. Bij speelde Wolfsburg speelde ie aardig, maar het is niet een speler waarvoor ik warm loopquote:
Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef VoreG het volgende:
Wel slecht dat we weer een doelpunt tegen hebben. Naast veel scoren mag er ook wel wat tegengehouden worden.
Eerste twintig minuten waren erg sterk en het kwartier na rust was ook erg goed. Als je dat kan vasthouden rol je Slavia op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MaxC het volgende:
Ik vond het spel nou niet echt geweldig. Alleen de eerste 5 minuten misschien. Alle goals kwamen beetje uit de lucht vallen, alleen die van Schilder was een goede aanval.
Vond Delorge goed spelen, Suaréz was weer geweldig. Collin ook wel redelijk.
De Steek had nauweliijks wat te doen. Twee soortgelijke ballen kreeg 'ie, waaran hij er eentje slecht doorliet en de andere niet vast kon pakken. Niet overdrijven dus. Die gast van Heerenveen stond beter te keepen, anders was 't weer 8-1 geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Werd ook wel gedaan hoor, alleen Stam deed ff een Frank de boertje kan gebeuren.
De Steek was trouwens ook lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |