abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52693710
Nulletje of drie vandaag denk ik. Hopelijk pikken Huntelaar en Suarez weer een goaltje mee

Verder staat vandaag uiteraard in het teken van het afscheid van Wes

Ik ga er vandoor
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:32:50 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52693859
Als the Hunter het vandaag weer op zijn heupen krijgt, kunnen de Coen Dillen statistieken weer van stal gehaald worden

En we nemen afscheid van onze Wesley
pi_52693911
Ik ga er zodrek even goed voor zitten.
Wordt een zware klus maar we halen wel een overwinning, voel het.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52693971
Hoe laat neemt Sneijder afscheid?

Verder moeten we gewoon met 2-0/3-0 winnen. Staan we weer bovenaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52694051
26/8/2007 - Ten Cate gaat met een diepe spits spelen en drie aanvallers erachter
In De Telegraaf laat Ten Cate weten dat gesleuteld zal gaan worden aan een nieuw systeem met een diepe spits en drie aanvallers daarachter. Daarbij twee controlerende middenvelders en vier verdedigers. "Afhankelijk van de tegenstander kunnen dat er drie of vier zijn. Maar het is duidelijk dat we met deze groep erg kunnen variëren," aldus Ten Cate in De Telegraaf.

Volgens Ten Cate was Luque zijn eerste optie. "Wesley Sneijder was in die fase nog niet vertrokken. Een maand geleden heb ik voor het eerst met Luque gesproken. Hij was onze allereerste optie. Maar toen bleek het prijstechnisch een moeilijk verhaal." Daarom richtte de club zich toen op Riera.

'Ajax wil er nog een middenvelder bij'
Volgens De Telegraaf is Ajax met de transfer van Luque nog nog niet klaar op de transfermarkt. Het is de bedoeling dat er voor 31 augustus een allround middenvelder wordt aangetrokken. Wie Ajax daarvoor op het oog heeft, is onbekend.

Ik denk dat het er ongeveer zo uit zal zien dan als iedereen fit is:

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Davids/Heitinga
Kennedy - Suarez - Huntelaar - Luque

Waarbij Huntelaar diep speelt, Suarez er zwervend achter en de buitenspeler meer als winger gaan fungeren.
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:46:08 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_52694080
Een overwinning moet wel lukken ja, hoe, maakt niet uit. Het zou mooi zijn als het een simpele overwinning wordt, zeker met het oog op woensdag.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:53:40 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52694219
Vandaag gewoon winnen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52694429
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef JeroenV het volgende:
26/8/2007 - Ten Cate gaat met een diepe spits spelen en drie aanvallers erachter
In De Telegraaf laat Ten Cate weten dat gesleuteld zal gaan worden aan een nieuw systeem met een diepe spits en drie aanvallers daarachter. Daarbij twee controlerende middenvelders en vier verdedigers. "Afhankelijk van de tegenstander kunnen dat er drie of vier zijn. Maar het is duidelijk dat we met deze groep erg kunnen variëren," aldus Ten Cate in De Telegraaf.

Volgens Ten Cate was Luque zijn eerste optie. "Wesley Sneijder was in die fase nog niet vertrokken. Een maand geleden heb ik voor het eerst met Luque gesproken. Hij was onze allereerste optie. Maar toen bleek het prijstechnisch een moeilijk verhaal." Daarom richtte de club zich toen op Riera.

'Ajax wil er nog een middenvelder bij'
Volgens De Telegraaf is Ajax met de transfer van Luque nog nog niet klaar op de transfermarkt. Het is de bedoeling dat er voor 31 augustus een allround middenvelder wordt aangetrokken. Wie Ajax daarvoor op het oog heeft, is onbekend.

Ik denk dat het er ongeveer zo uit zal zien dan als iedereen fit is:

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Davids/Heitinga
Kennedy - Suarez - Huntelaar - Luque

Waarbij Huntelaar diep speelt, Suarez er zwervend achter en de buitenspeler meer als winger gaan fungeren.
En dan wanneer Ajax met 3 verdedigers speelt (zoals HtC zegt in dat interview):
stekelenburg
vdwiel-stam-vermaelen
heitinga
gabri-davids/urby
kennedy-suarez-luque
huntelaar.

fantastisch
pi_52694477
Wordt tijd om weer eens in competitieverband thuis van Heerenveen te winnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:07:20 #35
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52694503
Heb er zin in!!!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:19:47 #36
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52694769
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:05 schreef titanio het volgende:
Dat Alves maar veel mag scoren vandaag. Come on Hoereveen!!!!
Yep, jij komt er wel in het leven
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:19:52 #37
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52694771
Ajax
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52694819
Heitinga op Pranjic en Suarez & Huntelaar laten doen waar ze goed in zijn. Dan moet het toch wel lukken.
pi_52694838
We winnen zeker
pi_52695058
Toch wil kut dat ik niet kan vanmiddag

Maargoed, winnen de nul houden en meteen vast drie puntjes pakken op AZ. Dan is het een mooi weekend.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52695221
Ik ga lekker Chinese TV kijken .
Ajax op de Chinese TV. Blijft leuk
pi_52695546
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef Fides het volgende:

[..]

En dan wanneer Ajax met 3 verdedigers speelt (zoals HtC zegt in dat interview):
stekelenburg
vdwiel-stam-vermaelen
heitinga
gabri-davids/urby
kennedy-suarez-luque
huntelaar.

fantastisch
mooie opstelling
AFC AJAX
pi_52695548
'Ajax heeft interesse in Andres D'Alessandro'
Gepubliceerd op 26-08-07 om 12:06 door Stefan Ashouwer

Eurosport weet te melden dat Ajax Amsterdam interesse heeft in de Argentijn Andres D'Alessandro. Op dit moment staat de aanvallende middenvelder onder contract bij het Spaanse Real Zaragoza, maar D’Alessandro zou daar graag willen vertrekken.

D’Alessandro wil graag bij Real Zaragoza vertrekken omdat de aanvallende middenvelder weinig kans heeft op spelen op zijn favoriete positie, tien. Pablo Aimar houdt D’Alessandro uit de basis bij Zaragoza en dit tot onvrede van de Argentijn.

Ajax ziet volgens Eurosport in de aanvallende middenvelder een vervanger van Wesley Sneijder. Real Zaragoza wil meewerken aan een transfer, de Spanjaarden hebben alleen een vraagprijs van zeven miljoen euro.
pi_52695554
Zeven miljoen euro is peanuts. Laat maar komen.
pi_52695560
Zullen we maar gewoon Spaans gaan spreken in de Arena?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:59:54 #46
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52695563
Is Spanje onze nieuwe vijver geworden?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52695570
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef DouweEgbert het volgende:
'Ajax heeft interesse in Andres D'Alessandro'
Gepubliceerd op 26-08-07 om 12:06 door Stefan Ashouwer

Eurosport weet te melden dat Ajax Amsterdam interesse heeft in de Argentijn Andres D'Alessandro. Op dit moment staat de aanvallende middenvelder onder contract bij het Spaanse Real Zaragoza, maar D’Alessandro zou daar graag willen vertrekken.

D’Alessandro wil graag bij Real Zaragoza vertrekken omdat de aanvallende middenvelder weinig kans heeft op spelen op zijn favoriete positie, tien. Pablo Aimar houdt D’Alessandro uit de basis bij Zaragoza en dit tot onvrede van de Argentijn.

Ajax ziet volgens Eurosport in de aanvallende middenvelder een vervanger van Wesley Sneijder. Real Zaragoza wil meewerken aan een transfer, de Spanjaarden hebben alleen een vraagprijs van zeven miljoen euro.

Was volgens mij altijd voorbestemd voor de echte top, maar heeft het nooit echt waar kunnen maken. Mijn held in CM/FM series.
pi_52695571
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:59 schreef Chivu het volgende:
Zeven miljoen euro is peanuts. Laat maar komen.
Dan heb je in totaal nog geen twintig miljoen uitgegeven aan transferkosten, dus dat moet er wel vanaf kunnen. Ook wel een redelijke speler, als ik het goed heb?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52695614
Zou ik graag zien komen alhoewel hij nooit helemaal uit de verf is gekomen...
pi_52695630
Doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')