Zou Brian ook naar frambozen smaken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:25 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda ligt die van Brian even schoon te likken.
Als je bedenkt waar hij hem het laatst heeft ingestopt,....ik denk niet naar frambozen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Brian ook naar frambozen smaken?
Dat weet Jaap al vanaf dag een, ik begrijp niet wat dat mens daar doet. Wat een zielige vertoning zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:30 schreef blomst het volgende:
Cora kan zichzelf niet zijn in de Kooi.
Nou ja zeg, dat is raar!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:32 schreef Py het volgende:
Jaap moet soms dingen aan Cora schrijven die hij niet zo meent maar dat schrijft om achter bepaalde dingen te laten denken.
Hoe wil hij bij de NOS komen.Zal hij toch echt wereldnieuws moeten hebben.Wil hij iemand neerslaan ofzo die mafketelquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:35 schreef Darklight het volgende:
Jaap vergeet dat die terror niet van hemzelf kwam, maar moest van achter
Helemaal niemand zit op een Jaap te wachten na de DGK, hij wil bij de NOS op de avond van zn vertrek? Hij heeft het wel erg hoog in zn bol
Jaap is schaker. Volgens mij is het zijn tweede natuur om alles op de moeilijke manier op te lossen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is raar!?
Je zou toch verwachten dat als iemand je een brief schrijft dat die oprecht is. Maar zelfs dan is Jaap nog bezig met de 'grotere belangen'![]()
een kaartje met ik hou van je schijnt genoeg voor Cora te zijn, dan heeft hij geen pc nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef Dreamboy het volgende:
Daar gaat JAAP zijn TERROR hij moet nu nog meer achte de PC gaan zitten om CORA weer brieven te gaan schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |