De reden om de toneelhaak voor Jaap uit de kast te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
De eerste korte streamlock, Jaap klaagde over de produktie: "Ik heb meer ruzie met hun, dan in het huis".
Dank je. Ik heb het net bekeken. DGK op RTL5 is niet verkeerd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers staan de nieuwe kijkcijfer-grafieken weer klaar.
Zie Kijkcijfers, Deel 7
Volgens mij heeft Jaap geen goed realiteitsbesefquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:51 schreef blomst het volgende:
Het kan Jaap straks wel erg tegen vallen, als al zijn dromen, om rijk te worden niet uitkomen.
Nou...die kijkcijfers redden de kooi niet hoor. Ze moeten 1.5 miljoen kijkers hebben om on air te blijven...en dat redden ze NEVER nooit niet. En das mooi...lekker stoppen ....vind het mooi geweest en lach ze nog harder uit dan ooit te voren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je. ik heb het al bekeken. Bij RTL5 uitgezonden worden is niet verkeerd.
Simpele mensen zijn snel te vreden!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:56 schreef Varen het volgende:
Jaap zijn moeder, straks gaan we leuke dingen doen, klaverjassen
Wees blij...kutztem van Nadia.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:01 schreef Desii het volgende:
Weer gefluister zonder zenders....... knetter wordt je ervan.
Viel je ook de bezitterige ondertoon van Japio op ...... Weg geld !quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:03 schreef Varen het volgende:
Vader van Jaap maakt allemaal reisjes om zijn geld op te maken
Mij viel dat niet op bright_side.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Viel je ook de bezitterige ondertoon van Japio op ...... Weg geld !
Jaap zorgt ervoor dat hij dezelfde avond al bij de NOS zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft allemaal plannen in zijn hoofd.
Moeder heb je een idee waar je naar toe moet als je uit de kooi komt?
Ja de Hoefstal, kwam in beeld toen cora een videoboodschap had voor jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Cora haar ouders hebben een groot bungalowpark.
Dat is mij ook al een aantal keren door het hoofd gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:16 schreef Tissik het volgende:
Trouwens, als ik Jaap maar steeds over geld hoor ouwenelen, dan zou het me toch werkelijk niet verbazen als het Jaaps eigen idee is geweest om een zogenaamd huwelijk met Cora behoorlijk uit te melken. Cora lijkt me niet verlegen om geld, maar Jaap zeker wel.
Het had mijn moeder kunnen zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Dreamboy het volgende:
Ze kraken de tuinman af hij mag wel is beter zijn best doen.
Jaap zijn moeder gaat straks zelf de tuin onderhanden nemen.
quote:
ja vanavond samen met terror jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag allen. Val net binnen, wat een typisch gesprek tussen de familieleden, maar dat was natuurlijk te verwachten.
Ik heb redelijk bijgelezen, maar heb ik het goed begrepen dat Dennix vandaag 100% gaat knallen, zeker weten, sowieso?
Nou, dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van Jaap.. want éérst moet Jaap wat doen/zeggen en dan binnen één minuut gaat hij er 'bam bam' bovenop!! 100% zeker weten!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Ik heb redelijk bijgelezen, maar heb ik het goed begrepen dat Dennix vandaag 100% gaat knallen, zeker weten, sowieso?
Na de familiedag en zijn eigen date, je had hem moeten horen vannachtquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag allen. Val net binnen, wat een typisch gesprek tussen de familieleden, maar dat was natuurlijk te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |