ik heb het idee van wel, de timing van de samenwerking van huub en brian is mij iets te toevalligquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef milk-shake het volgende:
hallo....allemaal ...........hebben ze al iets over het feit dat dgk gaat stoppen gezegd, weten ze dit al?
of topic Vakantie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga lekker mijn koffer inpakken!!!![]()
En dan krijgt Huub de schuld.De streamers zien Huub als god en volgen hem blindelings.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap niet hoog meer scoort in de popo
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
Mijn streams zijn afgelopen, en ik krijg ze niet meer aan de praat.
En het vreemde is dat ik bijna opgelucht ben![]()
Je mist hooguit wat streamlocks!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
fijne vakantie!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jep, heerlijk weekje naar Tenerife!!
Je mist de geweldige halfjaar/streamlock dag van Jaap, rot voor je.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
Nu is het was saai, maar de afgelopen 2 dagen waren toch echt wel leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jep, heerlijk weekje naar Tenerife!!
Nou plaste ik haast in mijn broekquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu is het was saai, maar de afgelopen 2 dagen waren toch echt wel leuk
Vandaag gaat Nix 100% knalluh tegen Huub (dat wil je toch zeker niet missen)![]()
Belangenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap en schoonmoeder zie ik teruglopen
waarom kunnen de streams dan niet terug![]()
Ik zie toch gewoon normale mensen en hoor normaal gekeuvelquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Imo is het een totaal verknipte familie, zowel die van Jaap als van CORA.
Samen met Jaap durft onze stoere held wel.Dit kan nog aardig verkeerd gaan aflopen voor Huub.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Nu is het was saai, maar de afgelopen 2 dagen waren toch echt wel leuk
Vandaag gaat Nix 100% knalluh tegen Huub (dat wil je toch zeker niet missen)![]()
Wat een verschil met de hj-dag van iemand anders in de kooi...... die was geweldig.... terror Theoquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mist de geweldige halfjaar/streamlock dag van Jaap, rot voor je.![]()
Dat is een volledig juiste analyse......quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De streamers zien Huub als god en volgen hem blindelings.
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Starlie het volgende:
O jee, het woord hond viel weer... moeten ze geen streamlock geven??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |