ja en ik snap ook niet dat ze dan niet gewoon de stream op anderen zetten ipv op het huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:46 schreef Starlie het volgende:
Pffffff er zijn zoveeeeeel dingen die we niet mogen weten!!!! Gelijk weer een streamlock! Ik wordt daar echt doodmoe van!

hond van Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:47 schreef Darklight het volgende:
welke hond?

daar had ze de vorige keer dan beduidend minder last vanquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:46 schreef Py het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Cora niet op haar gemak en dichtgeklapt is vanwege het chantagegeval.

de hond van jaap die mocht niet mee meequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:47 schreef Darklight het volgende:
welke hond?

wat is er met de/een hond dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:46 schreef pasjesjen het volgende:
over de hond weer en streamlock nr 2 vandaag

Dat is niet ontstaan na de chantage, ook daarvoor wilde ze al niets met DGK te maken hebben. Ze heeft een hekel aan de villa, de camera's en alles rond De Kooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:46 schreef Py het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Cora niet op haar gemak en dichtgeklapt is vanwege het chantagegeval.

Jaap baalt dat ze de hond niet hebben meegenomen.quote:

Gaat lekker vandaag.Zullen er nog wel veel volgen .Jaap met zijn belangen.we horen al weken niks anders meer en alles voor de show.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
de hond van jaap die mocht niet mee mee
later weer wel
maar toen had de moeder van jaap als oppas geregeld
jaap was boos op de productie daar over
voor zo ver ik het begrepen heb.
nu streamlock 3

Dat is heel goed mogelijk, vandaar het gesprek met een jurist wat hij al heel snel heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Clank het volgende:
Jaap zou het liefst denk ik nu de kooi uitstappen en groot geld gaan verdienen (waarmee is me nog een raadsel). Maar hij zal wel vast zitten aan een contract dat hem een jaar na het verlaten van de villa nog aan Talpa/Tien/RTL bindt. Daar probeert Jaap op één of andere manier van los te komen.. ??

Aha. Ze is een beetje HaatCoraquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is niet ontstaan na de chantage, ook daarvoor wilde ze al niets met DGK te maken hebben. Ze heeft een hekel aan de villa, de camera's en alles rond De Kooi.

Imo is het een totaal verknipte familie, zowel die van Jaap als van CORA.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is niet ontstaan na de chantage, ook daarvoor wilde ze al niets met DGK te maken hebben. Ze heeft een hekel aan de villa, de camera's en alles rond De Kooi.

ja, jaap en zijn belangen is niets nieuwsquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag.Zullen er nog wel veel volgen .Jaap met zijn belangen.we horen al weken niks anders meer en alles voor de show.

Ik denk dat Jaap niet hoog meer scoort in de popoquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag.Zullen er nog wel veel volgen .Jaap met zijn belangen.we horen al weken niks anders meer en alles voor de show.

Goed idee, ik ga lekker mijn koffer inpakken!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:52 schreef grazygirl het volgende:
lekker zeg die streamlocks, lees het later wel weer ga zo douchen en dan naar wolter kroes, misschien dat ik daar wat meer actie heb haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |