nadia stemt Dennix niet weg, heeft ze al gezegdquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:34 schreef avonne het volgende:
Nee, Jaap laat zich niet dwingen.
Alleen als Jaap er van overtuigd is dat hij donderdag exit is omdat nadia en dennis hem laten vallen (er van uitgaand dat Jaap in de villa wil blijven natuurlijk). Dan zal Jaap wel gedwongen zijn om Dennis eruit te stemmen, om zelf niet weggestemd te worden.
kan ze wel zeggen, maar doet ze wel, denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
nadia stemt Dennix niet weg, heeft ze al gezegd
Dat zou mooi zijn. Dan is het ook bijna 23 september... Dan labiele Nadia aanpakken.... dan is ook nix weg en blijven Brian en Amanda, Huub en LIeke over. Tijd voor de finale...quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:40 schreef Darklight het volgende:
enige optie is idd Jaap, de rest stemt elkaar niet weg
Denk niet dat dit handig is voor Brain.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijven Brian en Amanda, Huub en LIeke over. Tijd voor de finale...![]()
![]()
Echt wel, volgende is Lieke, Huub is namelijk zo arrogant om te denken dat Brian met hem over wil blijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 04:01 schreef maril het volgende:
[..]
Denk niet dat dit handig is voor Brain.
En zag je wat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:06 schreef bbfakir het volgende:
Zet ik de streams aan zie ik een blote Jaap uit zijn bed stappen. En dat op je nuchtere maag.
Jaap zal wel veel zakelijke besprekingen willen houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:45 schreef blomst het volgende:
Het zal nog een moeilijke dag worden voor Jaap.
Een uur samen met Cora kan hij nauwelijks invullen, en straalt er geen stukje genegenheid naar elkaar toe.
En dan nu vandaag negen uur lang Cora op zich heen.
Op de streams of in je eigen woning?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:46 schreef Dreamboy het volgende:
Volgens mijn hoor ik een inbreker boven.
In de villaquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Op de streams of in je eigen woning?![]()
Kan jij van 4 stream's een Cap maken..ik namelijk niet?quote:
Misschien is scharon aan het opruimenquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:46 schreef Dreamboy het volgende:
Volgens mijn hoor ik een inbreker boven.
even een vraagje tussen neus en lippen door...."waarom gaat jaap nog steeds met cora na dat ongeval van een tijd terug??quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:58 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
Cora komt rond 12.00uur heb ik begrepen?
Met haar moeder en de moeder van Jaap?
ZouHuub en fles wijn voor Cora hebben geregeld?
moet je bij opties overlay? uitvinken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:53 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kan jij van 4 stream's een Cap maken..ik namelijk niet?
1 die blijft bij mijn altijd doorlopen. Dus ook geen Cap zwart beeld als ik er wel 1 maak.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet in WMP bij extra / opties / prestaties / geavanceerd de overlay uit. (hoge kwaliteit aan)
En het capture gebied kun je instellen. (ik gebruik zelf klant venster)
dat bedoel ik. jaap en cora stralen niks uit. Moet je kijken hoe hij naar cora kijkt. en dat beschamende kusje op de wang iedere keer..Jaap die kijkt naar nadia, dat zijn pas emotiesquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zal wel veel zakelijke besprekingen willen houden.
Wie komenr er nu nu.. zijn moeder, schoonmoeder en Cora?
Dat proberen iets anders is dan daadwerkelijk doen, blijkt wel weer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:58 schreef farscapevr6 het volgende:
De gezette Miljonair luistert teleurgesteld naar het verhaal: “Ik probeer hier de show te maken,als Nadia dat niet begrijpt dan jammer.
Cora wil niets uitstralen naar jaap voor de camera's dacht ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:02 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
dat bedoel ik. jaap en cora stralen niks uit. Moet je kijken hoe hij naar cora kijkt. en dat beschamende kusje op de wang iedere keer..Jaap die kijkt naar nadia, dat zijn pas emoties
Bedankt het werkt al.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
moet je bij opties overlay? uitvinken.
is ergens een topic over waar het duidelijk staat beschreven.
'
[..]
cora begrijp ik nog wel, jaap is bij bepaalde mensen erg populair, maakt(e) kans op wat geld en een villa, is op tv en online te volgen...Maar JAAp....wat moet ie met cora? ze is niks, ze wordt niks, en weet niks. Hij kan beter net als dennis een date gaan regelen...en dan kijken of er een echt leuk iemand bij zit, iemand met uitsraling en karakter..Jaap kan beter krijgen als crocko...iemand die hem geestelijk en lichamelijk wel kan bevredigen. Al is het maar een uurtje voor contactpunten...quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora wil niets uitstralen naar jaap voor de camera's dacht ik.
Maar er zal toch wel iets van verliefdheid moeten zijn tussen die twee, anders snap ik Coran ook niet.
vreemd ik zie ze allemaal, en als je op f5 drukt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:16 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
waarom zijn de afbeeldingen die je neerzet bij mij niet te zien?? zie er geen één![]()
de taart komt nog..met cora in bunnypakje erin....verrassing!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
Heeft Jaap wel taart gehad?of zit hij vandaag op de dag af een halfjaar in de kooi, en komt de taart nog?
zooo...als jij er toch niet was..het werkt direct, thanx a lotquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
[..]
vreemd ik zie ze allemaal, en als je op f5 drukt?
Cora schijnt hem heel goed te begrijpen, bij Cora kan hij echt zichzelf zijn heeft hij wel eens losgelaten, maar of dat waar is.Je weet het nooit bij jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:13 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
cora begrijp ik nog wel, jaap is bij bepaalde mensen erg populair, maakt(e) kans op wat geld en een villa, is op tv en online te volgen...Maar JAAp....wat moet ie met cora? ze is niks, ze wordt niks, en weet niks. Hij kan beter net als dennis een date gaan regelen...en dan kijken of er een echt leuk iemand bij zit, iemand met uitsraling en karakter..Jaap kan beter krijgen als crocko...iemand die hem geestelijk en lichamelijk wel kan bevredigen. Al is het maar een uurtje voor contactpunten...jaap over nadia" fuck man, tis echt een lekker wijf, niet normaal" Heeft IEMAND jaap dit OOIT over cora horen zegen??
zichzelf zijn?? zoals bij broer en zus mischien..ze hebben naar mijn idee maar één ding gemeen en dat is lekker etenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora schijnt hem heel goed te begrijpen, bij Cora kan hij echt zichzelf zijn heeft hij wel eens losgelaten, maar of dat waar is.Je weet het nooit bij jaap.
Cora komt straks ja !quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
en komt de taart nog?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:13 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
cora begrijp ik nog wel, jaap is bij bepaalde mensen erg populair, maakt(e) kans op wat geld en een villa, is op tv en online te volgen...Maar JAAp....wat moet ie met cora? ze is niks, ze wordt niks, en weet niks. Hij kan beter net als dennis een date gaan regelen...en dan kijken of er een echt leuk iemand bij zit, iemand met uitsraling en karakter..Jaap kan beter krijgen als crocko...iemand die hem geestelijk en lichamelijk wel kan bevredigen. Al is het maar een uurtje voor contactpunten...jaap over nadia" fuck man, tis echt een lekker wijf, niet normaal" Heeft IEMAND jaap dit OOIT over cora horen zegen??
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:40 schreef blomst het volgende:
Ik geloof niet meer in de date van Dennix, volgens mij heeft hij iets voor Nadia georganiseerd.
hij deed nl zo geheimzinnig gisteravond.
Niet erg origineel dan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik wilde dat net gaan schrijven. Ik weet wel zeker dat hij iets voor Nadia doet.
Toen Cora in het begin voor het eerst kwam naar Jaap..ze zei als eerst go leuk om je ook is in het echt te zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Noem me maar para, maar ik heb het idee dat Jaap en Cora twee relaties hebben. Een echte en een DGK-variant.
Tijdens het bootcamp maakte Jelte opmerkingen over twee huwelijken, een echte en een voor tv. En bij Natasia's vertrek riep ze toch ook iets van 'Jaap is al getrouwd'.
ze zijn wel goed dan...niks doorlaten schijnen. is jaap niet toch nog een acteur?? (mijn vieze vette verloofde)quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:43 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Noem me maar para, maar ik heb het idee dat Jaap en Cora twee relaties hebben. Een echte en een DGK-variant.
Tijdens het bootcamp maakte Jelte opmerkingen over twee huwelijken, een echte en een voor tv. En bij Natasia's vertrek riep ze toch ook iets van 'Jaap is al getrouwd'.
Ben jij stiekem Cora?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:47 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
ze zijn wel goed dan...niks doorlaten schijnen. is jaap niet toch nog een acteur?? (mijn vieze vette verloofde)
hahhah..was het niet zo dat ze elkaar pas een 3tal weken kende voor jap erin ging?? of waren het 3 maanden?? iig, niet erg langquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Toen Cora in het begin voor het eerst kwam naar Jaap..ze zei als eerst go leuk om je ook is in het echt te zien.
Dat moment vergeet ik nooit meer zeg.
Sorry hoor, maar ik vond Steve 'Moose' toch een factor 1000 leuker dan Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:47 schreef meisjezondernaam het volgende:
is jaap niet toch nog een acteur?? (mijn vieze vette verloofde)
Dat zei Jaap gisteren ook maar Dennis zei dat het afweek omdat hij meer dan twee bodygards heeft ingehuurd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet erg origineel dan.
Heeft Huub immers ook al gedaan voor Lieke.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:52 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg...ik pas er 5 keer in
nou wil ik niet zeggen dat dat gelukkig maakt maarja..je snapt et welquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:52 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg...ik pas er 5 keer in
Jaap kende haar van het chatten..meschien hadden ze mekaar nog nooit gezien ik denk zelf van niet ze hadden net wat en alles ging via internet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:50 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
hahhah..was het niet zo dat ze elkaar pas een 3tal weken kende voor jap erin ging?? of waren het 3 maanden?? iig, niet erg lang
Ik meende ook nog dat Jaap tijdens de screenings dagen in een huisje heeft geztene van het bungalowpark van Cora haar ouders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:02 schreef Py het volgende:
Ze kenden elkaar 4 maanden voor de kooi heeft Jaap wel eens verteld. Maar dat zou dus een internet relatie zijn geweest en hebben ze elkaar in de kooi pas voor t eerst ontmoet? [afbeelding]
Toen Huub de groupie dag af had gezegd waren er niet eens bodyguards. Hij had toen Jan-Willem die voor hen kookte en gaf Lieke de oorbellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zei Jaap gisteren ook maar Dennis zei dat het afweek omdat hij meer dan twee bodygards heeft ingehuurd.
Viel mij ook opquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:14 schreef Verida het volgende:
Het lijkt wel of cora erg is afgevallen.
Ik vind het vreemd dat Cora nog mag komen daar, gezien de chantagezaak.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:14 schreef Verida het volgende:
Het lijkt wel of cora erg is afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |