Dan is het waarschijnlijk direct afgelopen voor iedereen. Dat hoorde ik Nadia tegen Dennis zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ist ie zelf toch ook exit![]()
In het groepsgesprek met Anita is gezegd, dat ze niet meer over wilde gaan tot het aanzetten van fysiek geweld.
Misschien nog maar eens een therapietje erbij..... Huubie moet het "ankeren" maar weer gaan oefenen
Vind ik helemaal niet raar, denk er ook zo over ...... Huub is voor mij ook geen winnaar meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar even heb ik gehoopt dat ze Huub eruit zouden zetten.... zodat ik kan stoppen met streamen.... en ik gun het Huub geen eens om te winnen. Hoe raar is dat?
Ik ben ervan overtuigd dat de febo morgen Jaap en nix op zal aanspreken. Misschien beseft Jaap dat nix z'n enige kruit daarmee verschoten is....quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar fysiek geweld is toch uit den boze! Dan is het toch einde DGK! Lijkt me dus niet echt slim van je weet wel...
Tja, dit stadium zijn we toch wel voorbij na de herhaaldelijke confrontaties tussen Brian en Huub.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar fysiek geweld is toch uit den boze! Dan is het toch einde DGK! Lijkt me dus niet echt slim van je weet wel...
Maar dan kan Jaap niks meer met niks! Dat beseft Jaap zich allemaal heeeeel goed! Hij weet dit allemaal heel goed. Dus is hij zijn eigen exit aan het voorbereiden. Tzal me niet verbazen als Jaap alles doorlult aan Huub. Niks komt erachter en dan zijn 'de rapen gaar' volgens Niks.Gevolg: Jaap exit......quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat de febo morgen Jaap en nix op zal aanspreken. Misschien beseft Jaap dat nix z'n enige kruit daarmee verschoten is....
Ook al is Amanda echt zichzelf ik vind haar dan op het zelfde niveau als Huub. Alleen ontbreekt het haar aan intellect. Maar of dat een maatstaf voor de winnaar mag zijn. Ik zie de koppen in de krant al voor me: Amanda winnaar DGK.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet raar, denk er ook zo over ...... Huub is voor mij ook geen winnaar meer
(was het wel tot enkele maanden geleden), op dit moment gun ik het eigenlijk alleen nog maar
Lieke en vreemd genoeg Amanda. Zij is als één van de weinigen dicht bij haar zelf gebleven,
hoe dom Amanda ook is. En ze denkt nog steeds dat Brian na de Kooi met haar doorgaat ...
Lieke en Amanda zijn echt zichzelf in de Kooi, da's mooi om te zien. De rest speelt een rol.
Helemaal mee eens, Huub heeft mij ook het meeste vermaakt de afgelopen acht maandenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub degene is die mij het meest vermaakt op de streams. Met zijn verhalen, intelligentie, humor, eerlijkheid is hij voor mij de eerlijke winnaar!
Het is dan ook Jaap die niet kiest. Dan hoor je dus niet ergens bij en ben je een makkelijke prooi. Toch zou me het niets verbazen dat Lieke hem erin zou laten. Jaap is gewoon te laf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar dan kan Jaap niks meer met niks! Dat beseft Jaap zich allemaal heeeeel goed! Hij weet dit allemaal heel goed. Dus is hij zijn eigen exit aan het voorbereiden. Tzal me niet verbazen als Jaap alles doorlult aan Huub. Niks komt erachter en dan zijn 'de rapen gaar' volgens Niks.Gevolg: Jaap exit......
Huub en Lieke hebben afgesproken dat ze samen een keuze maken....... of ze houden beide Jaap erin of allebei nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook Jaap die niet kiest. Dan hoor je dus niet ergens bij en ben je een makkelijke prooi. Toch zou me het niets verbazen dat Lieke hem erin zou laten. Jaap is gewoon te laf.
Ik denk dat dit nog wel eens een heel ander staartje gaat krijgen en dat Dennis donderdag zeer terecht de sjaak is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is dan ook Jaap die niet kiest. Dan hoor je dus niet ergens bij en ben je een makkelijke prooi. Toch zou me het niets verbazen dat Lieke hem erin zou laten. Jaap is gewoon te laf.
Dat is het ook. Maar van hem vind ik dat ie ook niet bang is om z'n slechte kanten te laten zien. En idolaat Huub fans heb ik hier vandaag zo goed als niet gezien eigenlijk al een tijdje niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:00 schreef maril het volgende:
Nog meer dan mijn "haat"te opzichten van Nadia , is de idolatie dat sommige hier hebben ten opzichten van Huub. ik verbaas mij daar dagelijks over, maar ja eerlijk is eerlijk ik ben geen Huub fan. vind het een vreselijk arro en irri manneke.
trustequote:Op zondag 26 augustus 2007 03:05 schreef STAP01 het volgende:
Nou luitjes! Ik ga mn mand in! Welterusten iedereen!![]()
Sheit zit ik weer naar stream 1 te 'luisteren'... kwam dat van Huub uit of van Lieke?quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben afgesproken dat ze samen een keuze maken....... of ze houden beide Jaap erin of allebei niet
En Amanda moet Nadia daartoe overhalen, dus, volgens Huub en Brian ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia die kan Dennix zo gek maken als ze wil dan krijgt zei het voor elkaar om Jaap naar huis te sturen het hangt van Nadia af.Zei kan Dennix zo om lullen..hij trapt er gelijk in.
Wat me dwars zit dat Huub en Lieke het (nog) niet met Jaap kunnen bespreken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nog wel eens een heel ander staartje gaat krijgen en dat Dennis donderdag zeer terecht de sjaak is.
ik denk dat het belangrijk is dat dat nu nog niet gebeurt en dat het Jaap morgen tijdens z'n familiedag duidelijk zal worden gemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat me dwars zit dat Huub en Lieke het (nog) niet met Jaap kunnen bespreken.
gisteren hebben ze dat samen besproken, terwijl ze naar de paardenbak liepen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit zit ik weer naar stream 1 te 'luisteren'... kwam dat van Huub uit of van Lieke?
het lastige hiervan is dat de achterban van Jaap volgens mij geen streams volgt... alleen tv-uitzendingen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat het belangrijk is dat dat nu nog niet gebeurt en dat het Jaap morgen tijdens z'n familiedag duidelijk zal worden gemaakt.
nee, ik denk dat het geil gehijg was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
Jankt ze nou alweer?
eigenlijk jankt ze de hele dag door, om aandacht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
Jankt ze nou alweer?
Maar wat er op de streams te zien was lijkt me positiever voor nix omdat Huub met Brian in zee lijkt te gaan. Waarom zou de familie anders denken? Ook al is nix een sukkel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat het belangrijk is dat dat nu nog niet gebeurt en dat het Jaap morgen tijdens z'n familiedag duidelijk zal worden gemaakt.
Oww in dat geval OOK...quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
eigenlijk jankt ze de hele dag door, om aandacht.
Dennis besodemietert Jaap heel duidelijk door te liegen (dingen uit de duim te zuigen/te verzinnen) over hoe Huub over Jaap zou praten, achter z'n rug om. Dat alleen al moet voldoende zeggen. Dat Jaap die leugens allemaal maar gewoon aanneemt, verbaas ik me over. Als Jaap dit hoort, is het voor hem vrij gemakkelijk om de neuzen in de richting van Dennis te krijgen voor donderdag a.s.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar wat er op de streams te zien was lijkt me positiever voor nix omdat Huub met Brian in zee lijkt te gaan. Waarom zou de familie anders denken? Ook al is nix een sukkel.
Ik verwacht wel dat dat hem uitmaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het Jaap eigenlijk niet kan schelen of Dennis liegt of niet.
Zolang Dennis hem maar back up geeft.
Huub vindt verraad verschrikkelijk, maar Jaap misschien niet
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dennis besodemietert Jaap heel duidelijk door te liegen (dingen uit de duim te zuigen/te verzinnen) over hoe Huub over Jaap zou praten, achter z'n rug om. Dat alleen al moet voldoende zeggen. Dat Jaap die leugens allemaal maar gewoon aanneemt, verbaas ik me over. Als Jaap dit hoort, is het voor hem vrij gemakkelijk om de neuzen in de richting van Dennis te krijgen voor donderdag a.s.
Volgens mij niet. Hij heeft het er voornamelijk met Brian over gehad. Hij heeft het er zeker niet met Dennis over gehadquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
[..]ik weet het niet zeker (ik heb Jaap en Dennis niet gevolgd vanavond), maar het is toch waar dat Huub een heel verhaal heeft opgehangen over hoe onbetrouwbaar en manipulerend Jaap is? Tegen Nadia in de Chill, in bijzijn van de rest van de groep.
Brian heeft het nog eens allemaal aan Dennis verteld vanavond.
Voor mij is het moeilijk te volgen wat Jaap wil. Hij wordt gedwongen om te kiezen. Maar laat hij zich dwingen? En waarom zou nix tegen Jaap willen zijn. Een labiele backup is beter dan geen backup lijkt me.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:24 schreef avonne het volgende:
[..]ik weet het niet zeker (ik heb Jaap en Dennis niet gevolgd vanavond), maar het is toch waar dat Huub een heel verhaal heeft opgehangen over hoe onbetrouwbaar en manipulerend Jaap is? Tegen Nadia in de Chill, in bijzijn van de rest van de groep.
Brian heeft het nog eens allemaal aan Dennis verteld vanavond.
Zou Nadia Dennis kunnen overhalen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het moeilijk te volgen wat Jaap wil. Hij wordt gedwongen om te kiezen. Maar laat hij zich dwingen? En waarom zou nix tegen Jaap willen zijn. Een labiele backup is beter dan geen backup lijkt me.
Ik denk dat nix prima begrijpt dat ie van Brian en Amanda geen backup up heeft. Dus blijft ie over met een labiele Nadia. (Die ik overigens sterker vind dan nix mometeel). Maar een ultieme backup voor elkaar lijken ze me niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou Nadia Dennis kunnen overhalen?
Met wat vriendschappelijke toenadering van Amanda en Brian als ondersteuning?
* duikt onder het buroquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
Ik zet nog een COS klaar of is iemand anders al bezig?
ik niet, toe maar toch, je kan het goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
Ik zet nog een COS klaar of is iemand anders al bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |