Eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe me eerst maar een half zegeltje dan...![]()
Toch vond ik het een leuke streamavond... al baal ik ervan dat Huub zich weer heeft laten gaan.
Met een beetje geluk wordt morgen overdag ook interessant. Volgens mij zal er wat wrijving zijn tussen Jaap en Cora en Jaap en zijn moeder. Maar vooral wil ik weten hoe zijn moeder is en hoe ze met elkaar omgaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe me eerst maar een half zegeltje dan...![]()
Toch vond ik het een leuke streamavond... al baal ik ervan dat Huub zich weer heeft laten gaan.
Ik denk eerder over Nadia hij wil haar echt er bij betrekken , zo'n onbetrouwbaar iemand bahquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
Dennis is wel erg onder de indruk van lafbek Jaap![]()
Waar ik me blauw aan erger is dat die kutdennis en die kutnadia voortdurend fluisteren. Errug irritant. Dit was voor een verhaallijntje best een belangrijk gesprek overigens. Weinig echte inhoud, maar ja, Dennis en Nadia, tis niet anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fucking kutstreams weer ........ en waar ik mij nog het meeste aan erger,
is dat die in-capabele DGK_redactie die losers van een Nadia en Dennix zo vaak
op de streams zet. Deze nieuwkomers hebben nog helemaal niets toegevoegd
aan dit ooit zo geweldige programma, dus neem eindelijk eens jullie
verantwoordelijkheid en toneelhaak deze kutnewbies ...![]()
Sta eindelijk eens voor dit programma, jullie maken het en hebben het hier gebracht !!
snap ook niet dat dat fluisteren niet harder bestraft word...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar ik me blauw aan erger is dat die kutdennis en die kutnadia voortdurend fluisteren. Errug irritant. Dit was voor een verhaallijntje best een belangrijk gesprek overigens. Weinig echte inhoud, maar ja, Dennis en Nadia, tis niet anders.
wat zei ze?? is ze afgeknapt op bosvruchten en gaat nu voor droplullen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:29 schreef Darklight het volgende:
denix weer helemaal pissed na een opmerking van nadia
Tja, gewoon ouderwets afstraffen met een zweep of een broekriemquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
snap ook niet dat dat fluisteren niet harder bestraft word...
Ik kreeg meer het idee van dat nix zich op de borst wil kloppen met wat ie allemaal bereikt heeft vanavond en hij verteld dit om Nadia een stuk vertrouwen te geven met dat ie open en eerlijk naar haar toe is ivm met de date. Wat natuurlijk twee totaal verschillende gevoelens zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:27 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk eerder over Nadia hij wil haar echt er bij betrekken , zo'n onbetrouwbaar iemand bah![]()
ik zie het precies hetzelfdequote:Op zondag 26 augustus 2007 02:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee van dat nix zich op de borst wil kloppen met wat ie allemaal bereikt heeft vanavond en hij verteld dit om Nadia een stuk vertrouwen te geven met dat ie open en eerlijk naar haar toe is ivm met de date. Wat natuurlijk twee totaal verschillende gevoelens zijn.
Nadia is helemaal niet zo onder de indruk als Dennis, over "the return of terrorJaap"quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix is weer boos. TERROR op Nadia 100% zeker weten.
[afbeelding]
ze zei dat ze hoopt of het leuk vind als die Luc langskomtquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wat zei ze?? is ze afgeknapt op bosvruchten en gaat nu voor droplullen?![]()
gewoon een snoeiharde plasma stem,die ze beveelt als ingehuurde slaaf zijnde om te kappen met fluisterenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, gewoon ouderwets afstraffen met een zweep of een broekriemNiks boetes
![]()
Ik denk dat niemand meer bang is voor deze jaap. Vandaar dat de meeste hem op de bank willen zien, hij voegt niets meer toe. en ik heb het gevoel dat men van achteren wel blij zijn als Jaap vertrekt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hopen dat Jaap dennis doorheeft.Maar Huub is als enige niet bang voor Jaap.Die andere schijten in hun broek voor Jaap.Dom dat Jaap dat niet door heeft.
toch afgeknapt op bosvruchten dus!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
ze zei dat ze hoopt of het leuk vind als die Luc langskomt
net als vanmiddag..... die man was echt loeikwaad op der......... NADIA, NIET FLUISTEREN.... prachtig mooi was datquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gewoon een snoeiharde plasma stem,die ze beveelt als ingehuurde slaaf zijnde om te kappen met fluisteren![]()
Precies, dat deden ze vanmiddag toch een stuk beterquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gewoon een snoeiharde plasma stem,die ze beveelt als ingehuurde slaaf zijnde om te kappen met fluisteren![]()
Nee, heb ook niet echt een oplossing ..... hoewel stoppen met streamen voor mijquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het is bijna half drie..... feestende een zuipende mensen hoef je niet meer te verwachten en intelligente gesprekken? Keuzes van de redaktie waar we weinig aan kunnen doen lijkt me.
Of had je een oplossing voor dit drama?
Ik voel me ook altijd zeer tevreden als ik Jaap van achteren heb doen vertrekkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:33 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand meer bang is voor deze jaap. Vandaar dat de meeste hem op de bank willen zien, hij voegt niets meer toe. en ik heb het gevoel dat men van achteren wel blij zijn als Jaap vertrekt.
ja ik las in een cos dat er een plasma stem nijdig werd...moeten ze vaker doen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:33 schreef Desii het volgende:
[..]
net als vanmiddag..... die man was echt loeikwaad op der......... NADIA, NIET FLUISTEREN.... prachtig mooi was dat
Moesten ze maar weer eens doen!!! (ehhh.. niet dat ik er naar luister btw)
zwepen, broekriemen, stijltangen, allemaal acceptabelquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja ik las in een cos dat er een plasma stem nijdig werd...moeten ze vaker doen!
zoniet dan inderdaad maar ouderwets met zwepen![]()
jij gebruikt ook vochtig wc papier?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd zeer tevreden als ik Jaap van achteren heb doen vertrekken![]()
Klinkt misschien raar maar even heb ik gehoopt dat ze Huub eruit zouden zetten.... zodat ik kan stoppen met streamen.... en ik gun het Huub geen eens om te winnen. Hoe raar is dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, heb ook niet echt een oplossing ..... hoewel stoppen met streamen voor mij
heel dicht bij komt. Ik baal zo van die Nadia/Dennix 24/7 op de streams, terwijl andere
miljonairs (Huub en Lieke) gewoon in het kantoor zitten en veel meer te melden hebben.
Voor mij hoeft Jaap er niet uit, gewoon toneelhaak voor Nadia en Dennix, kunnen er ook
twee nieuwe miljonairs in (tip: Dennix exit voor duwen vandaag en uitlokking en Nadia
voor slechte zender-discipline![]()
Komop DGK_redactie, jullie kunnen het ......
Volgende keer Nadia geen zender om is een exit of boete
Wie gun je de overwinning dan wel??quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar even heb ik gehoopt dat ze Huub eruit zouden zetten.... zodat ik kan stoppen met streamen.... en ik gun het Huub geen eens om te winnen. Hoe raar is dat?
OMG wat kan dat mens zeiken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:34 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik wil je laten voelen dat ik pijn heb.
Ik heb meer de strategie: Aan wie ik het meest hekel heb die moet vertrekken en dan maar zien wie overblijft.... Jij?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wie gun je de overwinning dan wel??
Omdat ze gek is op het geven van blow jobs, en omdat ze tijdens het neuken kreunt en gilt alsof ze met de beste minnaar ooit te maken heeftquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:38 schreef STAP01 het volgende:
Ik vraag me echt af waarom mannen op vrouwen als Nadia vallen! Asjeblieft! Vertel het mij! Ik snap het echt niet!
Maar als dat jouw strategie is dan blijft Huub toch over?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb meer de strategie: Aan wie ik het meest hekel heb die moet vertrekken en dan maar zien wie overblijft.... Jij?
uit alles blijkt dat de redactie weer verkeerd bezig is......... iig moet Nix eruitquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
Wat zei Dennis nou? Hij begon aan Huub's kleding te trekken
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik heb ook het idee dat het hem aankomt waaien en dat ie er niets voor hoeft te doen. Als ie echt op de proef gesteld wordt wat regelmatig gebeurt is ie in feite niets. Met name Jaap maakt hem sterk terwijl ie in feite niets voorstelt. Ik wijt het dan ook aan Huub's drankprobleem dat nix er nog in zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
OMG wat kan dat mens zeiken.
FF dit iedereen denkt dat Dennis niets betekent in DGK, ik spreek ook uit dat dat ook zo is, hij mag van mij over 10 sec uit die poort lopen, maar hij speelt het slimmer, maar weinigen hebben dit door, als zijn plan lukt is het zo voorbij voor sommige bewonners, alleen Nadia zal zijn ondergang betekenen als hij haar niet dropt.
De aap komt uit de mouw!! Exit voor die blaaskaak!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
Ik versta er weinig van, maar alles wat hij zegt en ik kan horen duidt er wel op dat hij Huub tot fysiek geweld wil aanzetten. Wat z'n rol vanmiddag is geweest, is me nog niet duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
dan ist ie zelf toch ook exitquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik versta er weinig van, maar alles wat hij zegt en ik kan horen duidt er wel op dat hij Huub tot fysiek geweld wil aanzetten. Wat z'n rol vanmiddag is geweest, is me nog niet duidelijk.
Maar fysiek geweld is toch uit den boze! Dan is het toch einde DGK! Lijkt me dus niet echt slim van je weet wel...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik versta er weinig van, maar alles wat hij zegt en ik kan horen duidt er wel op dat hij Huub tot fysiek geweld wil aanzetten. Wat z'n rol vanmiddag is geweest, is me nog niet duidelijk.
Zo zie ik dat ook. Ze kan hem voor het blok gaan zetten. Iets van, je krijgt mij, maar dan zonder Jaap erbijquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:48 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia die kan Dennix zo gek maken als ze wil dan krijgt zei het voor elkaar om Jaap naar huis te sturen het hangt van Nadia af.Zei kan Dennix zo om lullen..hij trapt er gelijk in.
Grote kans. Ja. Maar eerlijke winnaar heb ik toch problemen mee. Ik baal zo verschrikkelijk van die agressie. Dat heeft het bij mij verknalt. Maar toch kan ik daar dan uiteindelijk ook wel weer vrede meehebben. Om de redenen die je opnoemde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar als dat jouw strategie is dan blijft Huub toch over?
Ik vind dat Huub degene is die mij het meest vermaakt op de streams. Met zijn verhalen, intelligentie, humor, eerlijkheid is hij voor mij de eerlijke winnaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |