muizenbek?? mn slang wil hem niet eens acsepteren als voedseldier....(muizebek klopt dus niet...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:03 schreef Hanekrooi het volgende:
Knallen knallen knallen..... ja, op die muizebek van hem![]()
Owww...quote:
misschien zijn ze aan het uitproberen wat een groothoeklens met nadia doet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is de redactie toch aan het kutten met de beeldverhouding. Stream 3 is veel te breed. Aangepaste cap![]()
[afbeelding]
dit was brandpunt...goedenavond.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik kan die laffe, sneaky, fluisterende rotkop van die teringdennis echt niet meer uitstaan.
knallen dit, knallen dat..
En die labiele, navieve kutnadia mogen ze ook breken
misschien eerder een omslag doek voor nadia?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
Dit is een omslagpunt in de gouden kooi volgens je weet wel....
denk dat dennis gillend het huis verlaat,als jaap even ranzig in zn nek staat te kotsen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef Desii het volgende:
Nix zegt zelf dat Jaap doorflipt in zijn hoofd........
Je hebt terrorjaap niet meegemaakt tegen Nada
--------
Nou Nix, jij hebt terrorjaap ook nooit meegemaakt.
Geniet ervan, er komt helemaal niks terecht van die "geweldige" plannen. Morgen gaat Jaap iets doen. Dennis neemt initiatief of Dennis volgt. Ik verwacht geen van beide.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ik kan die laffe, sneaky, fluisterende rotkop van die teringdennis echt niet meer uitstaan.
knallen dit, knallen dat..
En die labiele, navieve kutnadia mogen ze ook breken
Hopen dat Jaap dennis doorheeft.Maar Huub is als enige niet bang voor Jaap.Die andere schijten in hun broek voor Jaap.Dom dat Jaap dat niet door heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat dennis gillend het huis verlaat,als jaap even ranzig in zn nek staat te kotsen...
Als nix of Jaap niet weggestemt wordt dan heeeft nix een positie en zoals nix het u zegt zal dat idd zo zijn en lastig worden om er ook nog maar iemand uit te krijgen op Huub en Lieke na. Alcohol moet u definitief taboe voor Huub zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
Dit is een omslagpunt in de gouden kooi volgens je weet wel....
Van iemand die de helft van het etmaal bezig is met zijn haartjes (om zijn reeds aanwezige inhammen dicht te plakken) valt toch ook niet echt veel te verwachten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:11 schreef STAP01 het volgende:
Hij laat werkelijk alles maar dan ook alles afhangen van Jaap! Tis echt niet te geloven! Wat een lafbek!
daar ben ik het mee eens,huub moet niet drinken(gooit zn eigen glazen dan in...)quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Als nix of Jaap niet weggestemt worden dan heeeft nix een positie en zoals nix het u zegt zal dat idd zo zijn en lastig worden om er ook nog maar iemand uit te krijgen op Huub en Lieke na. Alcohol moet u definitief taboe voor Huub zijn.
had eigenlijk met dennix wel een aflevering verwacht in een haarkliniek zoals gerard joling ooit deed...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van iemand die de helft van het etmaal bezig is met zijn haartjes (om zijn reeds aanwezige inhammen dicht te plakken) valt toch ook niet echt veel te verwachten.![]()
Dat weet ik ook wel. Huub en Lieke hebben bewezen zowel verbale als fysieke terror van tegelijk Nadia, Amanda, Brian, Natasia, Jaap en Dennis aan te kunnen dus dit gaat ook wel goedkomen. Ze denken echt dat Huub bang is voor Jaap of de combo Jaap en Dennis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet ervan, er komt helemaal niks terecht van die "geweldige" plannen. Morgen gaat Jaap iets doen. Dennis neemt initiatief of Dennis volgt. Ik verwacht geen van beide.
Chapeauquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fucking kutstreams weer ........ en waar ik mij nog het meeste aan erger,
is dat die in-capabele DGK_redactie die losers van een Nadia en Dennix zo vaak
op de streams zet. Deze nieuwkomers hebben nog helemaal niets toegevoegd
aan dit ooit zo geweldige programma, dus neem eindelijk eens jullie
verantwoordelijkheid en toneelhaak deze kutnewbies ...![]()
Sta eindelijk eens voor dit programma, jullie maken het en hebben het hier gebracht !!
Ooooooooooooooh ik ben het zoooooooo grondig met je eens!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een fucking kutstreams weer ........ en waar ik mij nog het meeste aan erger,
Sta eindelijk eens voor dit programma, jullie maken het en hebben het hier gebracht !!
Ik probeer het te bewerkstelligen, maar of het lukt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:16 schreef Desii het volgende:
Mogen er streams op Huub en Lieke svp
Jaap staat hun af te luisteren en ik hoor niet eens wat er besproken wordt
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
yepp allemaal aan de LSD en gelijk een einde aan dit drama wat de goudenkooi heet....quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Het is bijna half drie..... feestende een zuipende mensen hoef je niet meer te verwachten en intelligente gesprekken? Keuzes van de redaktie waar we weinig aan kunnen doen lijkt me.
Of had je een oplossing voor dit drama?
mis ik wat...??quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Dus de redaktie leest wel mee! Duidelijk! Stelletje amateurs!!!!!!!!!!!
Doe me eerst maar een half zegeltje dan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
yepp allemaal aan de LSD en gelijk een einde aan dit drama wat de goudenkooi heet....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |