kun je ons niet meer aan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:38 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=URV1_pwdTso
ik ga op m'n nest. dromen van voeten en littekens op konten.
truste darlingsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, dat is het niet, maar kaaskop moet weer des maandags vroeg op en morgen effe een kleurtje opdoen als de zon mag schijnen. truste, sweet dreams!quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
kun je ons niet meer aan?![]()
![]()
truste weejee![]()
![]()
Ga vast buitenliggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, dat is het niet, maar kaaskop moet weer des maandags vroeg op en morgen effe een kleurtje opdoen als de zon mag schijnen. truste, sweet dreams!
Gebitje in het bakje steradent?quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geil(sorry disaannnnnnnnnn) tandje minder...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ga vast buitenliggen![]()
slaap lekker![]()
![]()
nee, bedrijfsfilmpjes, beetje saai. verder nog wat modeshit. pm ik wel als je echt interesse hebt. leeterst. ik zet wel een filmpje op youtube schnell!quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:38 schreef Lobasca het volgende:
Hee Joezoef, huist er geen filmpje op JoeTroep waar jij op staat?
Je hebt me al van alles belooftquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, bedrijfsfilmpjes, beetje saai. verder nog wat modeshit. pm ik wel als je echt interesse hebt. leeterst. ik zet wel een filmpje op youtube schnell!![]()
die quote ik evenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zet wel een filmpje op youtube schnell!![]()
Ik doe gewoon een theetje mee, gezelligquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:50 schreef Lobasca het volgende:
Kan ik nog een beker thee maken of ben jij ook zo weg, Nachtzus?
ik hou de gordijnen dicht, heb goodnight thee, anders klopt het nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik liep net buiten, de zon komt eindelijk op.
Mooi! Ik heb er geen koekje bij, want mevrouw wil afvallen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een theetje mee, gezellig![]()
Mijn ramen zijn beslagenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik hou de gordijnen dicht, heb goodnight thee, anders klopt het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |