Wel van 2006/2007quote:
Ze moeten ook nogal wat vervangen, hoewel de nieuwelingen ook gewoon toppers zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:58 schreef RayMania het volgende:
Goed dat Lyon eindelijk eens een slechte start heeft.
Goeie speler is dat zegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:59 schreef AminBen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zvBAlbSbM5k
![]()
En ik denk ook dat ze in de Champions League weinig te zoeken hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Tis al jaren "net niet" bij L'OM
quote:Lille wijkt uit naar Stade de France
Vrijdag, 29 februari 2008, 17:06
Olympique Sport Club Lille werkt het competitieduel van komende zaterdag tegen Olympique Lyon niet af in het eigen Stade Lille Métropole, maar in het Stade de France (foto) te Parijs.
Dat stadion viert dit weekend haar 10-jarige bestaan en, als onderdeel van alle festiviteiten, is Lille aangeboden daar te spelen. In plaats van 18.000 toeschouwers zullen er nu ruim 75.000 mensen aanwezig zijn bij de confrontatie tussen de nummer veertien en de koploper.
Het duel, waarvoor al 75.000 kaarten zijn verkocht, zal sowieso een (nationaal) record aantal bezoekers trekken. In april 1999 bezochten 57.714 mensen de wedstrijd tussen Olympique Marseille en Olympique Lyon.
Lille speelde in het seizoen 2005/2006 ook al in Parijs. De eigen accommodatie voldeed niet voor het Champions League-duel met Benfica. Die confrontatie (0-0) kende het hoogste bezoekersaantal van een Europese wedstrijd gehouden op Franse bodem ooit: 76.184. ``Wat dat betreft ziet het er goed uit. We zijn nog ongeslagen in dit stadion", aldus Lille-trainer Claude Puel tegenover de UEFA.
Dat wel ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon goede marketing om zo´n wedstrijd vol te krijgen
Paris SG flirt al jaren met de Ligue 2, dan houd ik ze niet tegen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:33 schreef Radegast het volgende:
Lijkt erop dat Paris-SG gaat degraderen.En Toulouse ook, bizar, die speelde dit seizoen nog voorronde CL tegen Liverpool...
sfeer bij PSG is fantastisch, en pauleta is een held.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Fiskus het volgende:
Wat zijn jullie motieven om de Franse competitie te volgen?
Serieuze vraag.
In de jaren negentig vond ik het altijd wel een mooie competitie, met veel technische spelers. Later is de exodus een beetje begonnen en werd het ook minder interessant vond ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:13 schreef Fiskus het volgende:
Wat zijn jullie motieven om de Franse competitie te volgen?
Serieuze vraag.
Europees voetbal dus voor PSG volgend jaar, nu nog effe degraderen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
90+' Lens 1 - 2 GOALParis Saint Germain
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja europeesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Europees voetbal dus voor PSG volgend jaar, nu nog effe degraderen.
quote:PSG boekt zeer belangrijke zege
Paris Saint-Germain heeft zichzelf in de strijd tegen degradatie vanavond een uitstekende dienst bewezen. De thuiswedstrijd tegen concurrent RC Strasbourg werd met 1-0 gewonnen.
De enige treffer van de wedstrijd kwam op naam van Amara Diané (foto). De invaller zette in de 73e minuut de 1-0 op het scorebord en achteraf bleek dat de winnende treffer te zijn geweest.
Door de zege stijgt PSG van de negentiende naar de zeventiende plaats. Strasbourg heeft evenveel punten en staat zestiende.
Net of dat PSG wat zal boeienquote:Op maandag 7 april 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Door uitgerekend een ex-speler van Utrecht
ASSE!quote:
quote:Voorzitter noodlijdend PSG stapt op
Geschreven op maandag, 21 april om 18:17
Alain Cayzac is opgestapt als voorzitter van Paris Saint-Germain. Dat meldt de Franse laagvlieger maandag op de officiële website. Coach Paul Le Guen hoeft niet te vrezen voor zijn baan.
"Alain Cayzac heeft zijn ontslag ingediend bij de directie van de club", zo luidt de officiële verklaring. "In de komende weken zal duidelijk worden hoe de organisatie van de club eruit gaan zien. Paul Le Guen blijft aan als oefenmeester."
Het is al maanden kommer en kwel bij de hoofdstedelingen, die drie weken geleden nog wel de Coupe de la Ligue veroverden. Afgelopen zaterdag werd met 3-0 bij Caen verloren. Met nog vier speeldagen te gaan bedraagt de achterstand op een veilige plek drie punten
De scheids is laat bij de 2e helftquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Caen komt trouwens voor rust van 1-0 achter naar 1-2 voor tegen OL
wat?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
De scheids is laat bij de 2e helftDe commentator denkt dat ie opgesloten zit in de plee
quote:PSG dankt jubilerende Pauleta en Diané
Geschreven op zaterdag, 26 april om 20:00
Paris Saint-Germain heeft zaterdagavond drie zéér belangrijke punten gepakt in de strijd tegen degradatie. In Parijs ontdeed de formatie van Paul Le Guen zich met 3-1 van Auxerre, dat zelf ook nog lang niet zeker is van lijfsbehoud.
Pauleta werkte de bal al na drie minuten achter Remy Riou. Het was voor de Portugese veteraan zijn tweehonderdste treffer in Frankrijk. Tien minuten later verdubbelde de Ivoriaan Amara Diane de voorsprong van de Parijzenaars.
Twaalf minuten voor tijd knikte Jean-Pascal Mignot de aansluitingstreffer namens Auxerre binnen, maar een doelpunt van wederom Diane bracht PSG in veilige haven.
Paris Saint-Germain heeft nu evenveel punten als RC Lens, dat boven de rode streep staat maar later op de avond aantreedt tegen Le Mans. Auxerre blijft vijftiende staan en moet in de resterende drie speeldagen een voorsprong van drie punten verdedigen.
PSG (-9), Lens (-8) en Toulouse (-6) hebben allemaal 39 punten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Europees voetbal dus voor PSG volgend jaar, nu nog effe degraderen.
Zou eens tijd worden dat Lyon geen kampioen wordt. Laat Bordeaux maar kampioen worden, weg met die hegemonie.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog maar twee wedstrijden en een verschil van twee punten tussen Lyon en Bordeaux.
Mja, lijkt er wel op. Als Lyon gelijkspeelt wordt het alsnog lastig voor Bordeaux. Doelsaldo is dan nog veel beter van Lyon. Voor de zesde keer op rij de titel, is dat naast Rosenborg ooit wel eens gepresteerd in Europa?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lyon binnen twee minuten na aftrap op 0-1 bij Auxerre. Die worden dus gewoon kampioen.
1e min dus alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lyon binnen twee minuten na aftrap op 0-1 bij Auxerre. Die worden dus gewoon kampioen.
en de schotse competitie. Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, lijkt er wel op. Als Lyon gelijkspeelt wordt het alsnog lastig voor Bordeaux. Doelsaldo is dan nog veel beter van Lyon. Voor de zesde keer op rij de titel, is dat naast Rosenborg ooit wel eens gepresteerd in Europa?
en 1-1quote:
wat niet zo isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef leroytje het volgende:
[..]
en 1-1
Als Lens en Toulouse beide 1x scoren is PSG gedegradeerd
7xquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:54 schreef Radegast het volgende:
Weer Lyon kampioen, zucht...
Als L'OM nou eens een keer beter uit de strartblokken komt aan het begin van de competitie, dan kunnen ze best kampioen worden. Maar ze verklooien het de laatste jaren steeds in de eerste maanden...
Gevraagd aan een psg fanquote:Op zondag 18 mei 2008 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat die club niks presteerde en nu 7x op rij kampioen word met nog 5 bekers erbij?
Door hard te trainen en talent te hebben!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Paaskonijn hoe kom je zo bij die club ?
Dat dus, ik kon het niet beter verwoorden.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door hard te trainen en talent te hebben!
Boulougne Boys? Zijn die opgeheven dan? Was dat naar aanleiding van de commotie omtrent dat spandoek tegen Lens? Ik dacht dat juist het 'linkse' Tigres Mystique recent verdwenen was.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:48 schreef BOYS1985 het volgende:
Het statement dat het PSG publiek rascistisch is onjuist. Er was 1 groep die opgeheven is die zich hiermee bezig hield.
Ik ben drie jaar geleden bij een wedstrijd geweest. 2-0 overwinning op Toulouse, twee goals van Pauleta. Vrij matige wedstrijd, maar de sfeer was echt overweldigend. Echt het beste waar ik ooit bij was, daar kon ook Milan-Inter niet aan tippen. Ik kijk dan ook erg uit naar PSG - Bordeaux 16 augustus.quote:Het publiek in het Parc Des Princes is geen vrouwen en kinderen publiek, het zijn over het algemeen 9 van de 10 zeer fanatieke fans die buiten de business seats helemaal achter de ploeg staan en dat laten merken.
Vergelijkbaar met Nederland, waar Ajax en Feyenoord in elk gat wel aanhang hebben zitten. Alleen Ajacieden in Rotterdam of Feyenoorders in Amsterdam zie je dan weer zelden (behalve hier dan:quote:Marseille en Paris Saint Germain zie je overal in Frankrijk, dit zijn namelijk by far de grootste clubs in het land.
Ze bezitten bijna 70% van alle voetbalfans in Frankrijk.
Begon die wedstrijd al om 6 uur ipv 8 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:40 schreef Cruoninga het volgende:
Vanavond naar Paris FC - Laval. Topwedstrijd
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Begon die wedstrijd al om 6 uur ipv 8 uur.Gelukkig mocht ik nog wel even gratis de laatste twee minuten zien.
Serieus? Ze hebben gewoon een minimumtijd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef MaxPower het volgende:
Je mag het stadion pas meetellen als je minimaal 45 minuten voetbal hebt gezien. (volgens het Duitse Groundhoppersverband)
Ja, en ja.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Serieus? Ze hebben gewoon een minimumtijd?Dus als je heel Europa door reist voor een wedstrijd die nu 40 minuten wordt gestaakt vanwege hevige regenval heb je pech?
Na het zien van onderstaande 'docu' moet je je afvragen of je wel bij het duitse groundhoppersverband wíl horen:quote:Nou deed ik dat (en met mij de rest op allerlei voetbalfora) sowieso al niet door ook stadions mee te tellen die ik buiten een wedstrijd om heb bezocht.
quote:
Wel laf dat je me nooit gefelicteerd hebt met de prachtige overwinning van 1-0 paar weken geleden in het heilige Parc Des Princes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
1pt erboven ja vooralsnog. Droom nog steeds elke avond van onze concurrentiestrijd
Neen.quote:
Ik word er zo moe van hèquote:Saint-Etienne [0 - 1] Grenoble
3' [0 - 1] Y. Benalouane (o.g.)
OM 0quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef DIGGER het volgende:
L'OM kan een droomavond hebben, als het wint van het gehate PSG neemt het de leiding.
Hoebedoel je dat ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:30 schreef DeVinger het volgende:
Kut Grenoble, deze seizoensweddenschap gaat no way lukken. Gelukkig was dat ook de minst boeiende en voor de fun opgesteld, maar toch, de rest liep wel tot nu toe. Met 5E inzet toch 1200E.
Goede nieuwe spits van PSG.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef Radegast het volgende:
L'OM - PSG 0-1 na een kwartier spelen door Hoarau.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef DeVinger het volgende:
Feli aan jorien en die nep PSG fan, zolang Lyon maar kampioen wordt en PSG onder Bordeaux blijft.
Yeah bitch, in jouw natte vleug!quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:27 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk deze reactie,
*fap* *fap*
Zoals je naam al zegt:
DIKKE VINGAAH!!!
Klopt,quote:Op zondag 2 november 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een goal weer (de 1-0) van Benzema.
Hopelijk niet.quote:Op zondag 14 december 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema gaat weer vlammen vandaag.
En psg gewonnenquote:Op zondag 14 december 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
ASSE weer eens verloren gister3-1 tegen Toulouse
nu de stand nog vermelden, je kan hetquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Lyon betere van het spel maar de kansen die er uitvloeien zijn spaarzaam.
Op 42" al niet te lezen? Sport 1, derde kanaal.quote:Op zondag 14 december 2008 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nu de stand nog vermelden, je kan het
Waarom die smiley, Captain Obvious.quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd.
Lyon betere van het spel maar de kansen die er uitvloeien zijn spaarzaam.
Machado, Gomis scoort net de 2-0quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gomis?
Hoe is die in het echt eigenlijk ?
Echt super in fifa
Die gozer die van boven op die berg springtquote:
quote:
quote:17 december 2006
Vertel mij wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Al ziet ie er wel voortreffelijk in.
Heel mooi, psg ging er wel hard afquote:
Klopt, 5-1 werd het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel mooi, psg ging er wel hard af
Het is echt een slijtageslag wat clubs betreft bij je hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel mooi, psg ging er wel hard af
Waarom vraag je het dan?quote:
quote:19:00 Grenoble ? - ? Lyon
19:00 Lorient ? - ? Valenciennes
19:00 Marseille ? - ? Le Havre
19:00 Nice ? - ? Auxerre
19:00 Saint-Etienne ? - ? Le Mans
19:00 Toulouse ? - ? Nancy
21:00 Nantes ? - ? Bordeaux
Beter gaan ze ook in de competitie hard onderuit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
In de achtste finale van de Champions League gaan ze er toch aan.
Gaat voorlopig niet gebeuren, bij gebrek aan betere clubs.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Beter gaan ze ook in de competitie hard onderuit.
Beterschap dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
En afgelopen hier wordt je toch schijtziek vanen ik was al ziek
![]()
Ik zie het ook niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren, bij gebrek aan betere clubs.
Thanks.quote:
quote:2' [0 - 1] M. Dabo (o.g.)
28' G. Proment
64' [1 - 1] B. Gomis
67' [2 - 1] A. Ilan
72' [3 - 1] A. Ilan
85' R. Gomis
89' [3 - 2] S. Savidan
En na 20 minuten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Balbezit 40-60 na 15 min.
Wat een actie.quote:Mensah pakt na racisme met opzet rood
Een opmerkelijk voorval in de Franse Ligue 1. John Mensah werd in de wedstrijd tussen Olympique Lyon en Le Havre (3-1) met twee gele kaarten naar de kant gestuurd, maar dat blijkt hij met opzet te hebben gedaan.
De donkere Ghanees hoorde gedurende de wedstrijd racistische leuzen. "Ik hoorde het halverwege de eerste helft en het kwam van de Lyon-supporters af", zo doet Mensah in L’Equipe zijn verhaal. "Dat is de eerste keer dat me dit gebeurd is en ik snap er niets van. Het is maar een voetbalwedstrijd."
In de rust vroeg Mensah zijn trainer Claude Puel om een wissel, maar die zag daar geen heil in. Mensah nam vervolgens het heft in eigen handen. Binnen twintig minuten pakte hij twee gele kaarten, wat logischerwijs een uitsluiting tot gevolg had.
Puel neemt de verdediger niets kwalijk. "Ik had hem eerder van het veld moeten halen", aldus de zelfbewuste trainer.
Ik lees het nu. Wat een manier om je team in de steek te latenquote:
Ik zie ze beiden liever niet winnen of kampioen worden, maar OL mag niet wéér kampioen worden. En deze speelronde moeten ze tegen laaggeklasseerde teams, dus mogen ze wel een keer winnen. Zelf hoop ik dat Toulouse nog weet te stunten de komende wedstrijden.quote:
2 rivalen aanmoedigen, club hoerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:06 schreef Radegast het volgende:
Hup PSG en L'OM.
Leuk om dat woord uit jouw mond te horenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 rivalen aanmoedigen, club hoer
Waarom moedig je 2 rivalen aan?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leuk om dat woord uit jouw mond te horen![]()
Waarom heb je eigenlijk die hele rits clubs uit je sig weggehaald?
Pot en ketelquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Lyon verliest terrein na domper in extra tijd
Geschreven op zondag, 1 maart om 23:32
De titelstrijd in Frankrijk blijft ongekend spannend. Na de eerdere overwinningen van Paris Saint-Germain en Olympique Marseille slaagde koploper Olympique Lyon er niet in om eveneens drie punten aan het totaal toe te voegen. De regerend landskampioen verspeelde zondagavond in blessuretijd een overwinning op Stade Rennes: 1-1.
Aanvankelijk leek het doelpunt van Kim Källström na ruim een uur spelen voldoende voor een minieme zege. Na een aanval via Karim Benzema en Miralem Pjanic was de Zweed het eindstation. In de blessuretijd besliste Jimmy Briand echter anders. De aanvaller liet doelman Hugo Lloris kansloot met een krachtige inzet.
Door de puntendeling in het Stade Gerland slinkt de voorsprong op nummer twee Paris Saint-Germain tot vier punten. De voorsprong op Olympique Marseille, dat zondag Caen versloeg, bedraagt vijf punten. Girondins Bordeaux moet zes punten zien goed te maken op L'OL, dat volgende week in en tegen Lille speelt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik gun ze allebei wel CL voetbal, als grootste clubs van het land. Liever hun dan Toulouse of Bordeaux.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom moedig je 2 rivalen aan?
Jeleleleleleleleleeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet die puber toch gelijk gaan geven als het zo doorgaat, PSG boven Bordeaux...
Niet dat de weddenschap nog enig kans van slagen heeft
Vanavond moeten jullie maar eens de 3 punten pakken.quote:
Tegen Monaco vorige week ook, wederom een tegengoal in de laatste minuut.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef ATKS het volgende:
[..]
Vanavond moeten jullie maar eens de 3 punten pakken.
Tegen Nantes MOET dat lukken.
Die bende marginaal krapuul dat met 600 man een café komt slopen, stoere jongensquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:50 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bende marginaal krapuul dat met 600 man een café komt slopen, stoere jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |