Link naar de trailer, en de officiële site.quote:2K Games Announces Mafia 2
Highly anticipated sequel to deliver Hollywood movie style action and gameplay
New York, NY - August 21, 2007 - 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced that it will publish Mafia 2, a sequel to the original Mafia title that sold more than two million copies worldwide and helped popularize the gangster genre. Featuring a deep mobster-driven narrative packed with both behind-the-wheel and on-foot action, Mafia 2 is the sequel fans have been clamoring for. The game is being developed by Illusion Softworks, developers of the original Mafia title, for next generation consoles and Games for Windows®.
Like the original Mafia title, Mafia 2 immerses players in the mob underworld of a fictitious late 1940's-early 1950's scenario. Players will easily become engaged in the game's cinematic Hollywood movie experience with strong, believable characters in a living, breathing city. By fusing high octane gunplay with white knuckle driving and an engaging narrative, Mafia 2 looks to be the industry's most compelling Mafia title to date.
"As the original Mafia was a big success, we are excited to leverage the power of next generation console technology to create an all-new experience, while embracing the elements that resonated with the previous game's fans," said Christoph Hartmann, President of 2K. "The 'wow' factor of Mafia 2 is definitely the benchmark-setting visual quality and action that you expect to see only in Hollywood movies."
Heb je soms enig idee waar je die mod kan vinden? Ik heb héél het internet bijna afgezocht, maar nergens gevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:17 schreef W00fer het volgende:
Me broertje speelt nu Mafia 1 nog, met die Cold mod.
Alstu,quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:07 schreef zagevent het volgende:
[..]
Heb je soms enig idee waar je die mod kan vinden? Ik heb héél het internet bijna afgezocht, maar nergens gevonden.
Mafia staat bij mij bovenaan samen met de MAx Payne seriequote:Op maandag 27 augustus 2007 23:49 schreef -Dries- het volgende:
Mafia was echt net een film. Wat een goede game was dat zeg. Nergens anders zo'n sfeer gezien.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Alstu,
http://mafiascene.com/forum/viewtopic.php?p=197417#197417
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:17 schreef W00fer het volgende:
Die race was gewoon kut, gelukkig kwam er die officieele patch die hem wat makkelijker maakte.
Ik ken mensen die er echt uren op gezeten hebben om die uit te spelen.
Heb me rot gelachen om die autootjes, met die oudste modellen kwam je maar net de brug op en dan met een rot vaart weer naar benedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop wel dat de auto's ietsje soepeler worden, ook al weet ik wel dat we het hier over jaren 50' karretjes hadden....sja, misschien hoort het er wel gewoon bij, hé?
Ik hoop dat ze dat gewoon houden zoals het was. Het was soms wel een beetje irritant, maar zo had je in ieder geval wel het gevoel dat je echt in de dertiger jaren was beland en je het bij het begin van het spel nog niet zo breed had en nog niet zo belangrijk was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb me rot gelachen om die autootjes, met die oudste modellen kwam je maar net de brug op en dan met een rot vaart weer naar beneden![]()
op YouTube is het geen HD meer he maar ontzettend low-resquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:21 schreef zagevent het volgende:
De HD trailer:
http://nl.youtube.com/watch?v=JgBm0RBTRKc
![]()
![]()
De voldoening die je voelt als je zonder cheats wint, ongelooflijkquote:Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef borisz het volgende:
mafia 1, die heb ik ook nog liggen
kwam geloof ik niet verder dan die race
yup maar die race vond ik ook altijd tricky.. 1x echt uitgespeeld rest van de keren met die trucquote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef dennisw het volgende:
[..]
De voldoening die je voelt als je zonder cheats wint, ongelooflijk![]()
Ja klopt, maar dat doe ik bij elk spel, toen ik een klein kindje was deed ik wel graag cheats.quote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef dennisw het volgende:
[..]
De voldoening die je voelt als je zonder cheats wint, ongelooflijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat doe ik bij elk spel, toen ik een klein kindje was deed ik wel graag cheats.
over het einde van mafia 1 hé?ja, dat is mafiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Bismarck het volgende:
Eén van de beste spellen ooit. Mede vanwege de sublieme soundtrack. De klanken van the Mills Brothers en Django Reinhardt droegen goed bij aan de jaren 30 beleving. Geweldig om door Lost Heaven rijden in een Celeste Marque 500 (Mercedes 500K) met 'Cavalerie' op de achtergrond. [afbeelding].
Ik kijk uit naar het tweede deel. Nu Tommy dood is ben ik benieuwd naar de verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Misschien dat hij vlak voor z'n dood nog wat regelt, dat de verhalen in elkaar overlopen. Al lijkt me dat sterk aangezien Tommy de maffia helemaal heeft afgezworen.quote:
er was een tv zoals die vent zei in de trailer.. maar ik denk dat het jaren 60 isquote:Op maandag 3 september 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
Het zou jaren 50 worden dacht ik.
Ik denk dat de verhaallijn helemaal anders wordt, want degene die je telkens in de filmpjes terug ziet komen lijkt niet op Tommy
Je zegt het zelf.quote:Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef NED het volgende:
Lekkere spoiler voor de mensen die deel 1 nog niet gespeeld hebben
Dat is hetzelfde als het einde verklappen van de Tweede Wereldoorlog. Mafia moet je allang gespeeld hebben namelijkquote:Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef NED het volgende:
Lekkere spoiler voor de mensen die deel 1 nog niet gespeeld hebben
Eik heb je gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het einde verklappen van de Tweede Wereldoorlog. Mafia moet je allang gespeeld hebben namelijk.
Die 5 screens zijn het laatste nieuws volgens mij en ik denk dat dat met die fans best mee valt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef dennisw het volgende:
Nog nieuws? Jammer dat de fans van deze game redelijk schaars is op FOK!
Hier nog een Mafia fan die zich meld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef dennisw het volgende:
Zijn er genoeg maar die komen niet in dit topic denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef dennisw het volgende:
Dat heb ik ook al vaker gezegd, (en lijkt me erg grappig) maar komt niet uit met de tijd: Tommy wordt afgeknalt in 1960 en de game zou zich afspelen begin jaren 50.quote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef KaiN het volgende:
Misschien moet je hem op een gegeven moment zelf wel afknallen. Zo van missie ineens. Je weet als character niet wie het is, alleen dat die dood moet en ineens lijkt de scene die je moet spelen wel verdacht veel op die cutscene. En dat het verder geen connecties heeft in het spel.
Kan natuurlijk makkelijk. Jij zit in een maffia wereld en je wilt hogerop en een dude in je organisatie vraagt of je hem kapot kan knallen omdat wat hoge gasten hem niet mogen.
Naja als je een bron hebt hebben we er misschien wat aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef insan3 het volgende:
Ik wil de sfeer verder niet bederven. Ik wil 'm ook graag hebben. Maar de release komt pas ergens in 2009 geloof ik
The Godfather vind ik eerder een slechte ripoff van Mafia. En Mafia en GTA hebben zeker wel veel overeenkomsten. Verschillen zijn dat de setting totaal anders is en Mafia een super verhaal heeft. En GTA is wat extremer met bazooka's enzo/quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:09 schreef NED het volgende:
Mafia vergelijken met GTA
Mafia is van een hele andere orde.
Als je The Godfather ofzo vergelijkt met GTA kan ik nog enigsinds inkomen, maar Mafia is veel beter dan welke GTA dan ook.
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jou mening. Zelf geniet ik van beide games al had GTA meer te doen wat mij weer meer aantrekt.
Al blijft Mafia een ubergame waar GTA kwa verhaallijn niet aan kan tippen.
jaaaaahaaaa maar dat bedoelt ie ook, die mafia had een veel geilere verhaallijn die je gewoon dwong om op het puntje van je stoel te zitten! GTA had meer een soort van verhaallijn om de meest bizarre shit uit te halen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef NED het volgende:
Verhaallijn in GTA? Wélke verhaallijn?!![]()
Mafia FTW
Nee? DNF en Spore zouden dan al jaren op de markt moeten zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
2009? Dat lijkt me sterk want dan zou de info wel heel erg vroeg zijn gegeven. Want een filmpje geef je niet anderhalf jaar voordat de game uitkomt vrij. Lijkt me ergens zomer/najaar 2008.
Ach jong vuilak! Trap zijn hoop niet zo de grond in!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee? DNF en Spore zouden dan al jaren op de markt moeten zijn
Over DNF heb ik het niet eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee? DNF en Spore zouden dan al jaren op de markt moeten zijn
quote:Take-Two Interactive heeft de Tsjechische developer Illusion Softworks opgekocht. De twee studio's in Brno en Praag zullen verder gaan onder de naam 2K Czech.
Illusion Softworks is bekend geworden met games als Hidden & Dangerous, Vietcong en Mafia, en werkt momenteel aan een vervolg op laatstgenoemde in samenwerking met 2K Games. Petr Vochozka, CEO van Illusion Softworks, ziet in de overname de mogelijkheid om hun huidige en toekomstige projecten beter te ontwikkelen.
De president van 2K Games, Christoph Hartmann:
“Adding 2K Czech to our network of development studios demonstrates our strong commitment to creating great franchises and building world-class creative teams. The 2K Czech team is responsible for several very innovative and highly-regarded franchises and we look forward to continuing to develop new and existing IP together.”
Take-Two koopt Illusion Softworks op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |