yup maar die race vond ik ook altijd tricky.. 1x echt uitgespeeld rest van de keren met die trucquote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef dennisw het volgende:
[..]
De voldoening die je voelt als je zonder cheats wint, ongelooflijk![]()
Ja klopt, maar dat doe ik bij elk spel, toen ik een klein kindje was deed ik wel graag cheats.quote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef dennisw het volgende:
[..]
De voldoening die je voelt als je zonder cheats wint, ongelooflijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat doe ik bij elk spel, toen ik een klein kindje was deed ik wel graag cheats.
over het einde van mafia 1 hé?ja, dat is mafiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Bismarck het volgende:
Eén van de beste spellen ooit. Mede vanwege de sublieme soundtrack. De klanken van the Mills Brothers en Django Reinhardt droegen goed bij aan de jaren 30 beleving. Geweldig om door Lost Heaven rijden in een Celeste Marque 500 (Mercedes 500K) met 'Cavalerie' op de achtergrond. [afbeelding].
Ik kijk uit naar het tweede deel. Nu Tommy dood is ben ik benieuwd naar de verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Misschien dat hij vlak voor z'n dood nog wat regelt, dat de verhalen in elkaar overlopen. Al lijkt me dat sterk aangezien Tommy de maffia helemaal heeft afgezworen.quote:
er was een tv zoals die vent zei in de trailer.. maar ik denk dat het jaren 60 isquote:Op maandag 3 september 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
Het zou jaren 50 worden dacht ik.
Ik denk dat de verhaallijn helemaal anders wordt, want degene die je telkens in de filmpjes terug ziet komen lijkt niet op Tommy
Je zegt het zelf.quote:Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef NED het volgende:
Lekkere spoiler voor de mensen die deel 1 nog niet gespeeld hebben
Dat is hetzelfde als het einde verklappen van de Tweede Wereldoorlog. Mafia moet je allang gespeeld hebben namelijkquote:Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef NED het volgende:
Lekkere spoiler voor de mensen die deel 1 nog niet gespeeld hebben
Eik heb je gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het einde verklappen van de Tweede Wereldoorlog. Mafia moet je allang gespeeld hebben namelijk.
Die 5 screens zijn het laatste nieuws volgens mij en ik denk dat dat met die fans best mee valt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef dennisw het volgende:
Nog nieuws? Jammer dat de fans van deze game redelijk schaars is op FOK!
Hier nog een Mafia fan die zich meld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef dennisw het volgende:
Nog nieuws? Jammer dat de fans van deze game redelijk schaars is op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |