Ah, gewoon een andere naam voor Jozef Willem als het allemaal zo lees?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, heb 't etymologisch woordenboek op schoot:
lapzwans[vent van niks]<jiddisch Lappschwanz, van hd.lappisch[onbeholpen, onnozel] + schwanz[staart, penis]
haha, da's dan zeker de schagense variant... + liedjuh:quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
Een lapzwans is een lap die met een touw achter een boot hangt, haal je binnen om je reet mee af te vegen en gooi je dan weer in het water om schoon te worden voor de volgende.
Hij zit ook altijd op je te schelden, hequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu ben ik weer een etymologisch woordenboek?![]()
daarom wist ik het ook, hoefde 'van dale' er niet op na te slaan, al die exen noemde me zo, dan ga je wel is bladerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, gewoon een andere naam voor Jozef Willem als het allemaal zo lees?
nee! jij bent gewoon een ex van me, denk ik...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of was dat te gemeen........zal ik het terug nemen JW?
Zal wel zijn 'meisjes plagen......' en anders is 'ie gewoon sneu.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zit ook altijd op je te schelden, he![]()
Mooi, ietwat treurig fatalistisch liedje.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, da's dan zeker de schagense variant... + liedjuh:
http://nl.youtube.com/watch?v=Zo52T7uKOJU
je bent een lief meisjesboek, eigenlijk een soort van 'tina topstrip'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een beetje raar is ie wel in elk geval... Nu denkt ie weer dat nmns een ex van hem is?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal wel zijn 'meisjes plagen......' en anders is 'ie gewoon sneu.
Nu we het er over hebben, wanneer begin je eens met het betalen van de alimentatie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee! jij bent gewoon een ex van me, denk ik...
nou, nou, 'meisjes plagen, zoentjes vragen', tochg?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal wel zijn 'meisjes plagen......' en anders is 'ie gewoon sneu.
Hij moet het hebben van zijn exen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Een beetje raar is ie wel in elk geval... Nu denkt ie weer dat nmns een ex van hem is?
als jij stopt met flirten met al die meiden op fok!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu we het er over hebben, wanneer begin je eens met het betalen van de alimentatie?
lapzwans
Denk je? Wel sneu hoor. Maar zojuist was hij lief tegen je.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet het hebben van zijn exen...
De Tinaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bent een lief meisjesboek, eigenlijk een soort van 'tina topstrip'.
Bij Vindicat hadden ze Pátát !quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, wat leuk. Ik at ook vaak bij Vindicat. Minder in Vera, dat vond ik niet zo gezellig en lekker. Na het eten gingen we dan flipperen in het Pakhuis (die hadden een standje op Noorderzon, zag ik vanmiddag).
Je kon voor zoveel terecht in Simplon. Bandjes huren, zelfs. Ik ben al lang niet meer binnen geweest... maar de Ebbinge ken ik zeer zeker ook... heb je al geraden dat ik in de stad woon?![]()
Loverboytechniekquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Wel sneu hoor. Maar zojuist was hij lief tegen je.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren nog eens tijden. Wij hadden thuis de Sjors of zo..weet niet eens de naam meer. Gevecht tussen mij en mijn broer....wie hem het eerste had. Dzjeeee, hard rennend van school naar huis om maar de eerste te zijn....quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De Tinadaar had ik vroeger een abonnement op
Mijn 12 jaar oudere zus ook, en op de CLUB!,maar dat bestaat al jaren niet meer...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De Tinadaar had ik vroeger een abonnement op
Nou dan was het niet veel bijzonders ook want anders was ze je wel opgevallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
Over exen gesproken, had ik gister de kans om het MSN-liefje van mijn ex te zien, fiets ik ze straal voorbij...
Eppo!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren nog eens tijden. Wij hadden thuis de Sjors of zo..weet niet eens de naam meer. Gevecht tussen mij en mijn broer....wie hem het eerste had. Dzjeeee, hard rennend van school naar huis om maar de eerste te zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |