Whooequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een scheermes, pas maar op![]()
![]()
Blijkbaar wel, maar ze willen het niet zeggen... kom ik binnen, is er blijkbaar ene Denisa geweest en daar weet ik niets vanafquote:
I knowquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, vrijblijvend adviesje, van echt schaatsen en vallen kun je koppijn krijgen, maar een scheve schaats kan je echt enorme hoofdpijn bezorgen (als je het niet goed uit gaat voeren)
2 ach - weet niet, voor iedereen ligt de grens van wat wel of niet kan op het internet weer anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
1 Aha
2 Valt wel mee toch
3 Waarom kom je erlangs (vrijpostig)
4 Eet je er?
Dus een lapzwans was er ook nog terwijl ik weg was?!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal we één of ander liflafje van de lapswans zijn
![]()
microfins:quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als een scheermes, pas maar op![]()
![]()
Zodra iemand mij dat gaat vertellen, dan begin ik op te letten!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en ik ben heel braaf tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus een lapzwans was er ook nog terwijl ik weg was?!?
Ja, zoiets, maar veel minder high tech......ik ben meer van de lange halen, snel thuis (om in schaatstermen te blijven)quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
microfins:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZCZoy8965XU
Hee, wat leuk. Ik at ook vaak bij Vindicat. Minder in Vera, dat vond ik niet zo gezellig en lekker. Na het eten gingen we dan flipperen in het Pakhuis (die hadden een standje op Noorderzon, zag ik vanmiddag).quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:32 schreef ppi het volgende:
[..]
2 ach - weet niet, voor iedereen ligt de grens van wat wel of niet kan op het internet weer anders.
En ik ken Bong verder niet.
3. Ik woon in Groningen.
En kom vaak door de Ebbingestraat en das de parallelweg zoals je waarschijnlijk wel weet.
4. Wist niet eens dat je er kon eten, vroeger wel veel in de vindiquat en vera mensa gegeten.
Maar niet bij Simplon.
Heb er wel eens een soort van cursusje gedaan, kennis deed heel enkel decoraties voor dance - feesten en daar had Simplon dan soms ook weer een rol in.
En een enkele keer ga ik naar een optreden.
Bargoensquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet iemand trouwens waar het woord lapzwans vandaan komt?
Een lapzwans is een lap die met een touw achter een boot hangt, haal je binnenboord om je gat me af te vegen en gooit hem dan weer in het water om schoon te laten spoelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hartelijk dank! Leuke naam wel voor een nick!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een lapzwans is een lap die met een touw achter een boot hangt, haal je binnenboord om je gat me af te vegen en gooit hem dan weer in het water om schoon te laten spoelen
jo, heb 't etymologisch woordenboek op schoot:quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een lapzwans is een lap die met een touw achter een boot hangt, haal je binnenboord om je gat me af te vegen en gooit hem dan weer in het water om schoon te laten spoelen
Patti is top vind ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fUSoI26-qgQ&mode=related&search=
Tears for fears, was eigenlijk op zoek naar Patti Smith, Dancing Barefoot.
Maar kon geen fatsoenlijke studioopname vinden zo 123
Ik heb sowieso een haat/liefde verhouding met Patti
Nu ben ik weer een etymologisch woordenboek?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, heb 't etymologisch woordenboek op schoot:
lapzwans[vent van niks]<jiddisch Lappschwanz, van hd.lappisch[onbeholpen, onnozel] + schwanz[staart, penis]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |