1 Ik heb die plaat nog!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=s3WE0RiWvi0
voor denisa(wie?)
skeeleren met een integraalhelm?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier van het zelfde. Paar jaar geleden nieuwe noren gekocht, bij de eerste stap gelijk achterover gekwakt en niet zo zachtjes.
Schaatsjes netjes afgepoetst en terug naar de winkel gebracht.
en ik paar dagen duizelig![]()
Voor mij geen schaatsen meer![]()
2 Dankjewel. Je hebt natuurlijk gelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor wat betreft punt 2, je hebt geen concurrentie, je bent uniek in je soort. Sorry voor het verkeerd spellen van je nick![]()
Nou... ik vond het gisternacht ook ineens weer even leuk. Vanmiddag daarentegen ook even geprobeerd, toen vond ik het minder.quote:
ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
1 Ik heb die plaat nog!
2 Whoever she is
Ok, vrijblijvend adviesje, van echt schaatsen en vallen kun je koppijn krijgen, maar een scheve schaats kan je echt enorme hoofdpijn bezorgen (als je het niet goed uit gaat voeren)quote:
Hi lief!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
1 Simplon was vroeger voor punks, vandaar
2 Wie weet
3 Inspringen dan
Tuurlijk weet ik wie Blondie (Debbie Harry) is. Ik blijf alleen een beetje haken op die Denisa... ik vertrouw dat niet helemaal. Heb ik een dubbelganger, word ik van mijn troon verstoten........quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook.
blondie, weet je heus wel..
Geen goed ideequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
skeeleren met een integraalhelm?!
Wat ben je scherp vanavondquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, vrijblijvend adviesje, van echt schaatsen en vallen kun je koppijn krijgen, maar een scheve schaats kan je echt enorme hoofdpijn bezorgen (als je het niet goed uit gaat voeren)
neequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:29 schreef mash_ het volgende:
hier nog wat tebeleven?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet vandoor met die Denisa he?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo![]()
Pssst... Weet jij wie die Denisa is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |