Wromquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jahaa, ik ben voor![]()
maar eerst moeten er nog 4 andere in dan![]()
Kisshand back, slaap nice.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook op me bedje aan. Ga later vandaag even 100 km heen en weer 100 terug rijden voor de verjaardag van me broer.
Dag [afbeelding]
Heb jij kunstschaatsen of noren ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op de kleine schaatsbaan in alkmaar.
Aagje.......quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
Anyway, de kid is thuis, dus ik ben er van tussen....
De kid ff goed uithoren en m'n "sociale verplichtingen" nakomen...
Laters all![]()
![]()
oh, goed dat je het zegt, ik herken mezelf soms niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, talitha je 'kloon' ging weg![]()
Daar waar ik woon, wordt de ploeg ook nog door een paard over het land getrokken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee...niet echt.....ik ken ook alleen maar de uitgebreide roemeense versie van de schuttingwoorden aldaar. Deed dus een beetje dapperder dan noodzakelijk over mijn roemeens.
Maar had daar ooit een relatie en heb er nu nog steeds een stel vrienden en bekenden zitten. Mooi maf land met mooie maffe opportunistische mensen. De moeite waard om een keer te bezoeken. Zeker als je wil zien hoe het hier 50 jaar geleden was op het platteland.
Litha wil een mooi passend rijtje van vijfquote:
je moet niet zeggen hoe je je brood verdient, mallie!quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar waar ik woon, wordt de ploeg ook nog door een paard over het land getrokken.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je moet niet zeggen hoe je je brood verdient, mallie!
quote:
skeelers kopen(met lagers abec 7, de gladste). kom ik wel een keer je kant op chlijduhquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
ik kon vroeger goed schaatsen, maar merkte laatst wel dat je het wel degelijk kwijt raakt als je het een tijd niet meer doet.
V.w.b. punt 2, ik was het.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
1 Iemand had het over Simplon. Daar kom ik vaak langs
2 Iemand had het over Denisa. Wie is dat
3 Het schijnt gezellig te zijn in de COS. Moet ik daar ook bijlezen
![]()
1.simplon is een vies hostel, verder weet ik ut niequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
![]()
2 Maar wie is Denisa. Heb ik concurrentiequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
V.w.b. punt 2, ik was het.
V.w.b. punt 3, ik noemde het, het is nog steeds goed toeven daar.
1.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
![]()
1 Simplon was vroeger voor punks, vandaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1.simplon is een vies hostel, verder weet ik ut nie
2. jij?
3. heb ik gedaan. viel alles mee. bijlezen is te veel van het goede![]()
Hier van het zelfde. Paar jaar geleden nieuwe noren gekocht, bij de eerste stap gelijk achterover gekwakt en niet zo zachtjes.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
ik kon vroeger goed schaatsen, maar merkte laatst wel dat je het wel degelijk kwijt raakt als je het een tijd niet meer doet.
Voor wat betreft punt 2, je hebt geen concurrentie, je bent uniek in je soort. Sorry voor het verkeerd spellen van je nickquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
2 Maar wie is Denisa. Heb ik concurrentie
3 Ik ben aan het kijken. Zou mooi zijn
1 Ahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
[..]
1.![]()
Ja dat was ik.
Ben een beetje ongepast vrijpostig![]()
Heb Bong42 gevraagd of hij daar "een connectie" mee heeft
Heb zelf verder niet zoveel met Simplon - kom d'r ook wel eens langs.
En heel enkel ook wel binnen.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1.simplon is een vies hostel, verder weet ik ut nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |