Na geen zin om mijn post te wissen... las het verkeerd.quote:
Echt niet, wilde even checken of je nog wel op zat te letten.......quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je nou weer de verkeerde datum opgeschreven?![]()
Nee de kid belde net om te vertellen waar ze fietsen en waarom het nog een half uur a drie kwartier duurt voor ze thuis zijn..... en dat ze dus later weggingen dan gepland omdat ze nog met de politie gepraat hebben.... heb al aangeboden de gewonde op te halen, maar vooralsnog kan ie nog fietsen... maar wel langzaam dus...quote:
Dag muiziequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
Na geen zin om mijn post te wissen... las het verkeerd.
Hoiiiiii Lief![]()
Tss gevalletje morgen vergeten dus...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de kid belde net om te vertellen waar ze fietsen en waarom het nog een half uur a drie kwartier duurt voor ze thuis zijn..... en dat ze dus later weggingen dan gepland omdat ze nog met de politie gepraat hebben.... heb al aangeboden de gewonde op te halen, maar vooralsnog kan ie nog fietsen... maar wel langzaam dus...
Ja dus... en dat tussen alle verontrustende telefoontjes doorquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt niet, wilde even checken of je nog wel op zat te letten.......![]()
Vergeten het gasfornuis uit te zetten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
Ik ruik een brandlucht
Neuh, niet echt, ze hebben al afgesproken volgende week aangifte te gaan doen... dus ik zal het hem morgen ff op papier laten zetten, dan is het nog versquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Tss gevalletje morgen vergeten dus...
gewoon 5x jezelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef nachtzuster het volgende:
Oh haha, nieteens aan gedacht Veulen, Ik was ook niet echt een vaste SC-er![]()
Mouse wil me niet zien dus das mooi opgelost![]()
Ow... hoi Talitha![]()
niet nog 5....![]()
Nee ga ff checken... Er staat iets in de fik. En ik rook zelf ...dus ik ben een kennerquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vergeten het gasfornuis uit te zetten?
Nou hopelijk valt het mee, toch maar even goed in de gaten houden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de kid belde net om te vertellen waar ze fietsen en waarom het nog een half uur a drie kwartier duurt voor ze thuis zijn..... en dat ze dus later weggingen dan gepland omdat ze nog met de politie gepraat hebben.... heb al aangeboden de gewonde op te halen, maar vooralsnog kan ie nog fietsen... maar wel langzaam dus...
Oh.... En nu ben ik mousequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef nachtzuster het volgende:
Ow... hoi Talitha![]()
niet nog 5....![]()
Buiten of binnen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Nee ga ff checken... Er staat iets in de fik. En ik rook zelf ...dus ik ben een kenner
Het is er 1 uit een gezin van een stuk of 6 kids, waaronder nog een aantal vrij kleine kinderen, ik ga er dus vanuit dat z'n moeder dat ook zeker zal doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou hopelijk valt het mee, toch maar even goed in de gaten houden...
Jij hoort er echt in vind ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef nachtzuster het volgende:
Ow... hoi Talitha![]()
niet nog 5....![]()
Woon je bij Veulen in de buurt??quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Buiten... maar zie niks. Ruik ut wel. Zal wel . Vuurwerk ofzo
Truste Talithaquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hoort er echt in vind ik.Maar alleen als je zin hebt natuurlijk.
Ik ben weer weg, wennen aan normale bedtijden voor volgende week.![]()
haha, nee ik zou vandaag een klusje afmaken in de ochtend. wat later dan de bedoeling uit m'n nest. om 6 uur gaan hardlopen in de duinen (tussen egmond-binnen en bakkum, een aanrader voor als je met leandra op pad gaat. zonsopkomst of -ondergang, mooi gebied; veel dieren en geuren en lekker zacht ondergrondje voor gewrichtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg WJ, heb jij je zaterdag een beetje zinvol besteed of heb je de hele dag in bed liggen luieren?
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hoort er echt in vind ik.Maar alleen als je zin hebt natuurlijk.
Ik ben weer weg, wennen aan normale bedtijden voor volgende week.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |