Eerst zien of het maandag ook nog zo is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
Waar blijft die "Dank je wel Leandra"![]()
![]()
![]()
Ga jij het nou niet in twijfel trekkenquote:
Maandag is pas over 24 uur. Geniet van het moment!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst zien of het maandag ook nog zo is.![]()
En het voelt nog steeds goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jullie waren de eerste bosbewoners![]()
Yes! Sir!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo!
rustig aan beginnen...bijv.: 5 minuutjes rennen, 3 wandelen, 5 rennen, 3 wandelen, 5 rennen. geen peuk en douchen..
Ik geniet wel, maar tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maandag is pas over 24 uur. Geniet van het moment!!
ywquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag nachtzuster....ik heb begrepen dat jij verantwoordelijk bent voor die mooie gifjes in de OP? Als dat zo is, mag ik je dan hartelijk danken voor je inzet en de fraaie weergave van mijn verschijning aldaar?
ja, ik zie het nuquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jullie waren de eerste bosbewoners![]()
frieslandwicht?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
yw![]()
nu staat iedereen er wel in toch?
Met hond ...Kijk ff goed. Beschuldig je mij over wazig zijnquote:
Waar sta je zelf?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef nachtzuster het volgende:
Ik wil de rest niet zienquote:
Nachtzuster ontbreekt nog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
yw![]()
What the hellquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
GVD Teringzooi![]()
![]()
De kid was vanavond op de fiets met een stel vrienden naar t ballonfiësta, raakt iemand (niet van hun groep) z'n pet kwijt (afgepakt dus kennelijk) denkt dat een van de jongens van de groep van zoonlief het heeft gedaan en slaat een van de vrienden van jr zo hard dat ie waarschijnlijk een lichte hersenschudding heeft
shit hey, en nu? issie thuis?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
GVD Teringzooi![]()
![]()
De kid was vanavond op de fiets met een stel vrienden naar t ballonfiësta, raakt iemand (niet van hun groep) z'n pet kwijt (afgepakt dus kennelijk) denkt dat een van de jongens van de groep van zoonlief het heeft gedaan en slaat een van de vrienden van jr zo hard dat ie waarschijnlijk een lichte hersenschudding heeft
Heb je nou weer de verkeerde datum opgeschreven?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je even wachten tot volgende week zaterdagHebbert!!!
Hé, leer hem dan ook op tijd bukken! Joh, komt wel weer goed....een weekje rust en hij is weer goed voor een meter bier!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
GVD Teringzooi![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |