Lijkt me best logisch eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee. Er stond een bord buiten 27 augustus zijn wij in de gouden kooi.
Ik gok koken?
Oh tis al morgen, een jarige las ik, feli buufquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:maar ik ga dus nu maar naar mijn bedje..
![]()
morgen weer vroeg dag schat ik zo..![]()
En nog een losbolquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
hoihoi, alles in ordnung, boerenknechtin?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh!
quote:
quote:
Sorry ben een beetje onder invloedquote:
wie in die rolstoel (ava) , sistert?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh tis al morgen, een jarige las ik, feli buuf![]()
en slaap wel![]()
Hoi snelle jellequote:
Zie ik dat nou goed. Of krijgt ie een constante pijpbeurt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie in die rolstoel (ava) , sistert?
das Coosquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie in die rolstoel (ava) , sistert?
Running shoes kocht!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi, alles in ordnung, boerenknechtin?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, geef het maar toe, jullie missen mij hier! Maar ja, het is weer een beetje gezellig in de COS
Maar dan ben ik niet hierquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kan het beter melden als je nuchter bent![]()
Enorm, ik vind het dat ook schandalig dat je de SC gelijk weer links laat liggen nu het in de COS wel weer leuk isquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, geef het maar toe, jullie missen mij hier! Maar ja, het is weer een beetje gezellig in de COS
Ja, eigen schuld, dikke bult. Denisa, Klein Zusje en jij ook hebben alles in het werk gesteld om die COS weer gezellig te krijgen. Het is jullie gelukt!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enorm, ik vind het dat ook schandalig dat je de SC gelijk weer links laat liggen nu het in de COS wel weer leuk is![]()
dacht ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed. Of krijgt ie een constante pijpbeurt?
quote:
Jeutje en we kennen elkaar nog niet eensquote:
Hoiquote:
ja,ja, brutus...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar blijft die "Dank je wel Leandra"quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld, dikke bult. Denisa, Klein Zusje en jij ook hebben alles in het werk gesteld om die COS weer gezellig te krijgen. Het is jullie gelukt!!
Kloptquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed. Of krijgt ie een constante pijpbeurt?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat is het vermelden dan weer waard in tegenstelling tot muis..
Ja, ja.... dat zeg je nou wel....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt![]()
z'n ava is zo, even voor alle duidelijkheid, dat ik er verder niks van weet enzo![]()
Lucky basterdquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Klopt![]()
z'n ava is zo, even voor alle duidelijkheid, dat ik er verder niks van weet enzo![]()
Kun je even wachten tot volgende week zaterdagquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar blijft die "Dank je wel Leandra"![]()
![]()
![]()
goed zo!quote:
Dank je wel Leandraquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar blijft die "Dank je wel Leandra"![]()
![]()
![]()
Dag nachtzuster....ik heb begrepen dat jij verantwoordelijk bent voor die mooie gifjes in de OP? Als dat zo is, mag ik je dan hartelijk danken voor je inzet en de fraaie weergave van mijn verschijning aldaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is toch heul nie errug muis![]()
Ik zit stiekum bij Eendquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik zie muis niet in ava's...
Goed kijken, ze is klein......maar ze zit daar in het linkerhoekje, in die muizenklem met een stukje kaas in haar bekquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
ik zie muis niet in ava's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |