Bij Vindicat hadden ze gewóón eten, dat was zo fijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Bij Vindicat hadden ze Pátát !
Pakhuis ken ik redelijk, maar moet je denken aan periode 1982 - 2000.
En dat je in de stad woont is wel duidelijk, daar doe je niet echt geheimzinnig over![]()
En op de 1 of andere manier vind ik altijd dat Tears for Fears hier heeft geleend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fUSoI26-qgQ&mode=related&search=
Tears for fears, was eigenlijk op zoek naar Patti Smith, Dancing Barefoot.
Maar kon geen fatsoenlijke studioopname vinden zo 123
Ik heb sowieso een haat/liefde verhouding met Patti
Ze zaten in de auto, en ik reed op de fiets...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dan was het niet veel bijzonders ook want anders was ze je wel opgevallen![]()
Valt me toch al op hoor, dat de SC de laatste dagen meer een plek voor alleenstaande hangouderen isquote:
Ja kloptquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren nog eens tijden. Wij hadden thuis de Sjors of zo..weet niet eens de naam meer. Gevecht tussen mij en mijn broer....wie hem het eerste had. Dzjeeee, hard rennend van school naar huis om maar de eerste te zijn....
Van je snelheid moet jij het niet hebben...quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik snapte 'm pas later('op schoot'). sterk!
Hallo, ik flirt toch ook met jou? Maar eigenlijk komt het door mijn werkgever. We hebben laatst een cursusje gehad van de één of andere tante die een boek geschreven heeft over flirten op de werkplek. Je kunt schijnbaar, als je het goed doet, sneller carrierre maken en effectiever kunt organiseren. Was wel aardig....quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als jij stopt met flirten met al die meiden op fok!!![]()
haha, klinkt bekend, had ik ook met m'n broertje maar dan met de donald duck op vrijdag. wie 'm het eerst had ging er uitgebreid een uur mee op de plee om de ander te pesten...dat hebben we vol gehouden tot ver in onze adolescentie(is dat tot in de 20?).quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat waren nog eens tijden. Wij hadden thuis de Sjors of zo..weet niet eens de naam meer. Gevecht tussen mij en mijn broer....wie hem het eerste had. Dzjeeee, hard rennend van school naar huis om maar de eerste te zijn....
Tony Hawk muziekquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=K_ngQg3rf7o
voor lobasca
Ja, weet jij geen leuke voor jongeren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Valt me toch al op hoor, dat de SC de laatste dagen meer een plek voor alleenstaande hangouderen is![]()
een ex van me ook! hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De Tinadaar had ik vroeger een abonnement op
Op schoot mag het toch ook wel lekker langzaam gaan? Een heerlijk rustig ritme?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van je snelheid moet jij het niet hebben...
Geen verstand vanquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, weet jij geen leuke voor jongeren?![]()
Nee, jongeren van vandaag de dag maken alles wat leuk is per direct stuk....en zoniet, dan toch!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, weet jij geen leuke voor jongeren?![]()
Niet zo bijdehand ouwe!quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op schoot mag het toch ook wel lekker langzaam gaan? Een heerlijk rustig ritme?
Mannen hebben echt mazzel, rond de veertigste komt die adolescentie weer terug....echt een soort van deja vuquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ver in onze adolescentie(is dat tot in de 20?).
Hebben mannen dat ook?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mannen hebben echt mazzel, rond de veertigste komt die adolescentie weer terug....echt een soort van deja vu
30 jaar geleden was het de Eppo, volgens mij werd het daarna Sjors en Sjimmie..quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de Eppo werd het later, had het daarvoor geen andere naam?
Ja, een beetje kind blijven ze wel, daar heb je gelijk in. De oorzaak zit in het feit dat moeders hun zonen maar niet los wensen te laten en ze blijven bemoederen. En zo klagen de dochters weer dat ze getrouwd zijn met een kind, maar ook zij laten hun zonen weer niet los. Een hopeloze cirkel, waarbij vrouwen zichzelf een hoop ellende op de hals blijven halen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hebben mannen dat ook?![]()
Ik dacht dat zij altijd kind bleven en na hun 70e worden ze kinds![]()
ik vraag me af hoe extreem ze is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |