Mijn domeinquote:
Bij dezen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
KNVB-beker toto 2007/2008 #1 Stoot methodmich van de troon!
Gooi maar naar onderen.
Jij kickt topics waar ik maanden terug ook in heb gepostquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ene GayMania loopt telkens te posten waar ik ook post.
Wat zijn we lekker aanwezig hèquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:24 schreef dndiek het volgende:
Voilà
Aangepast. Helaas valt wel de é weg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Doc het volgende:
Het grote Djibril Cisse topic. kunnen jullie van die c op het eind " topic" maken? Alvast bedankt!
Hem? rubber en dndiek vallen dus al af?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag je een bepaalde mod ook een groene kaart geven als je hem fantastisch vindt?
Ik val gewoon op smurfen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hem? rubber en dndiek vallen dus al af?.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hem? rubber en dndiek vallen dus al af?.
Ik heb werkelijk geen idee. Een klein beetje Ajax-Feyenoord gestook. Maar niks ernstigs imo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef dndiek het volgende:
Wat is het probleem?
Ja dat ze dat ff in hun eigen topic gaan doen, zielig gedoequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Een klein beetje Ajax-Feyenoord gestook. Maar niks ernstigs imo.
uit 020quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:10 schreef DarkShine het volgende:
Dat sneue gedoe altijd
Als je zelf zegt dat het om teis krijg je vervolgens een doodverwensing...
't Nivo zakt altijd enorm als die club uit 020 speelt.
Ja, wat is mis met 020? Bij Roda hangt ook vaker een spandoek 045 op...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
uit 020
Kijk hoe zielig je zelf post met je smilies![]()
020 is geen club, die club heet Ajax.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, wat is mis met 020? Bij Roda hangt ook vaker een spandoek 045 op...
jeej ik mag blijven....Jammer DGquote:
Klep dicht, Bollequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
Doc of SG?
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef DarkShine het volgende:
Gelderse derby (zo 2 sept): Vitesse - NEC # 1
Maak daar 's Vitesse - NEC van. Het is VBL geen PUB.
Is daar niet al ergens een topic van?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef DarkShine het volgende:
Gelderse derby (zo 2 sept): Vitesse - NEC # 1
Maak daar 's Vitesse - NEC van. Het is VBL geen PUB.
[De derby van Gelderland] Vitesse - NECquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:14 schreef RayMania het volgende:
Nee, nergens voor nodig. Onzin om een tien maanden oud topic te kicken.
Voorbeschouwingtopics gaat trouwens dicht als de wedstrijd begint.
Kon het niet vinden, zoekfunctie is bagger nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[De derby van Gelderland] Vitesse - NEC
De Derby : NEC - Vitesse
[Centraal] De derby NEC-Vitesse (4/12/2005)
Nec - Vitesse ( de derby van Gelderland )
Nu je het zegt ja...
Lite search werkt primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, zoekfunctie is bagger nu.
Maar goed plan. Zal ook het meest recente topic dat nog open is voor de klassiekers kicken.
Kom op zeg, beetje overzichtelijkheid mag wel. Nieuwe OP, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
OP is natuurlijk waardeloos, maar sluiten is ook niet gelijk nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, met zo'n geweldig OP als dit nieuwe topic kun je het eigenlijk niet maken om hem te sluiten..![]()
![]()
Waarom negeer je hem niet gewoon?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:37 schreef Doc het volgende:
Als DAM zegt "ik denk dat ik maar stop met reageren" ( Liverpool FC Nr 16 - Dietmar Hamann - ) betekent dat blijkbaar niet dat hij stopt met reageren in dat topic, maar blijkbaar iets anders.
Het lijkt me voor het algemeen begrip van DAM op dit forum voor de users handig te weten wat hij wel daarmee bedoelt. Ik hoop dat hij hier nu antwoord op kan geven. DAM, zeg het maar ...
Helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:59 schreef Doc het volgende:
Ach, het is simpelweg een gast die allleen maar kan liegen en niet onderbouwde stellingen kan poneren. Als je 'm daar op wijst dan komt-ie met niets dan uitvluchten. Het lijkt me best lastig als je niet oprecht kan zijn en je alleen met dergeliijke onzin staande denkt te moeten houden.
Dan blijft het hier gezellig en scheelt je nog een maagzweer ookquote:Het is denk ik een wijze raad er niet meer op de reageren.
Je zou ze wel kunnen maken voor Centrale match topics.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
OP is natuurlijk waardeloos, maar sluiten is ook niet gelijk nodig.
Liever zie ik gewoon fatsoenlijke OP's, maar we hebben daar daar geen regels ofzo.
Wat een held ben je tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb voor VVV - Roda ook nog enigzins iets erin gezet. Zonder negatief te zijn over VVV.
* DarkShine eist een schouderklopjequote:
Nee, absoluut niet. Posts verwijderd, reacties erop ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het nodig om in het Puerta topic te roepen dat ie terecht dood is omdat ie aan de doping zat?
Bedanktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Posts verwijderd, reacties erop ook.
Ongelooflijk. Trieste figuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:37 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat er nog steeds van die figuren rondlopen die het respect niet even op kunnen brengen om normaal te reageren.
Het gaat meer om de reacties die je an sich maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:58 schreef Darklight het volgende:
Gaat het over mij? Ik zeg toch nergens dat het terecht is dat die dood is?
Wat een onzin
Gezien en die hoef je niet te quotenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
Word weer populair om ziektes te gebruiken.
Slavia Praag - Ajax #2: We gaan beginnen
AFC Ajax-topic #762 Op naar de UEFA cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
Word weer populair om ziektes te gebruiken.
Slavia Praag - Ajax #2: We gaan beginnen
Sneu is het als je die ziektes daadwerkelijk typt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:17 schreef Suijk het volgende:
Sneu DS.
Succes jongens.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
Wij loten alle topics wel na, maak jullie maar geen zorgen.
Alleen FOK! is een beetje traag.
Staat 'ie niet tussen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
in het linkjestopic?
Mag ik een nieuwe openen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
volgens die lijst is er nog geen ten cate topic
ja hoor, duikt er nog oude op dan laten we ze wel mergenquote:
Ik zou niets liever willen. Alleen geen goed idee voor een topic op dit moment.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is dat Ten Cate aan een Stokje topic nou dicht? Vond het wel een vermakelijk idee.
Dan open ik morgen om 11.00 een nieuwe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen. Alleen geen goed idee voor een topic op dit moment.
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan open ik morgen om 11.00 een nieuwe.
Niet gezien. Heb gister naar het nieuwere Ten Cate topic verwezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Henk Ten Cate topic#2: 'Het lag aan het veld'
Dat was er ook nog een.
Dicht, dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:21 schreef DarkShine het volgende:
Primera División #19: R.I.P. Antonio Puerta
Slotje
Ook jou dank ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef borisz het volgende:
AFC Ajax topic #766: op naar FC Astana
Aangepastquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
Het Centrale Wigan Athletic Topic: Met Denny, Mario en Rachid!
Rachid mag ook wel in de topictitel
Alstuquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef Dos37 het volgende:
[Centraal] Qatar Soccer Comp. Adriaanse, De Boer etc.
TT change, Batistuta eruit en Co Adriaanse erin.![]()
Dirkh wilde hem niet in ONZquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:55 schreef Blight het volgende:
Het grote FC Bruin Wit-topic - deel #1
Wat zijn dat voor capriolen? Mag 'ie dan op z'n minst naar ONZ?.
Zulks een zonde. Och, och. Dit verlies kan er ook nog wel bij na Slavia - Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |