Whahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Sinat het volgende:
[..]
Jaaa, bij de supermarkt...kassameisje compleet negeren, niet eens aankijken. Gewoon doorbellen, niet eens "hallo", "dag", niets! Hoe arrogant kunnen mensen zijn![]()
ga even regels neukenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef hummus het volgende:
Wanneer jij 2 euro aan de buschauffeur geeft en vervolgens doorloopt, zonder een kaartje aan te pakken, ben je nog steeds niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs en mag de buschauffeur je zo weer uit de bus gooien.
Je was me net voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef hummus het volgende:
Wanneer jij 2 euro aan de buschauffeur geeft en vervolgens doorloopt, zonder een kaartje aan te pakken, ben je nog steeds niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs en mag de buschauffeur je zo weer uit de bus gooien.
Rot he die arbeiders, dom volk he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Hij werd kwaad omdat ik aan het bellen was, terwijl ik hem mijn OV liet zien en er nog 2 euro bij gaf ('t was immers weekend en krijg nu alleen korting met week-OV toch?) en daarna doorliep.
En dan nog klagen dat ik niet mag bellen als ik de bus in ga. Rot toch op, met je nepgezag. Bah.
Met zijn kutbril.
En kaal hoofd.
En snor.
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef henkway het volgende:
[..]
Rot he die arbeiders, dom volk he.
terwijl jij je uitkering van de CWI gaat halen met de bus.![]()
Voorlopig maak jij wel gebruik van hun bussen? Je komt nogal respectloos over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.
Ben blij dat iemand het doet, je merkt wel waar we zijn als die mensen een keer een dagje staken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.
ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand het doet, je merkt wel waar we zijn als die mensen een keer een dagje staken.
Same story voor vuilnismannen, congierges enz, ben blij dat mensen dat doen, ook al hebben ze misschien geen keus.
Ja, prettig is anders, maar als je gratis kan doe ik het daarvoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik niet.
Ik haat het ov, en ga daarom ook altijd met de auto.
En bussen rijden altijd te langzaam voor je, dus moet je ze weer inhalen en dat kan weer niet op die pauperwegen hier
KutOV
mensen die arbeid verrichten zijn arbeiders. jij bent iemand die een uitkering krijgt van het CWI of van zo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
ik kan niet gratisquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, prettig is anders, maar als je gratis kan doe ik het daarvoor.
Het gaat erom dat je mensen niet moet negeren als je iets van elkaar wilt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..fuck off
Ja uitschelden is niet mij stijl maar ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Knekwurst, vuil pauperjoch, koop een auto en hou je teringbek dicht. Oh en leer eens normaal Nederlands schrijven, achterlijke scholier dat je er bent.
Hou je kanis, nerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Knekwurst, vuil pauperjoch, koop een auto en hou je teringbek dicht. Oh en leer eens normaal Nederlands schrijven, achterlijke scholier dat je er bent.
buschauffeur is gewoon een pauperbaan..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
waarom gaat iedereen er meteen vanuit dat ik een uitkering heb?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja uitschelden is niet mij stijl maar ik ben het wel met je eens.
ALs mensen met de bus hun uitkering gaan ophalen, die moeten niet schelden op mensen die met hard werken hun brood verdienen
Wie the fuck ben jij nou weer? Een of andere trieste kloon van de TS zeker. Als je niet met de bus wilt, koop dan gvd een auto en hou je tyfussmoel dicht, achterlijke gladiool!quote:
Omdat als je een baan zou hebben gehad, je wel een auto had kunnen kopenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:56 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
waarom gaat iedereen er meteen vanuit dat ik een uitkering heb?
Gast echt, doe eens normaal. En doe eens niet zo tof dat je een student bent, ik ben het ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Waarom maar door proberen te gaan op een persoonlijke aanval? Ik werk niet bij de koekjesfabriek, nooit gewerkt ook. Wijsneus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:11 schreef Nielsch het volgende:
Meneer heeft iets tegen chauffeurs, maar werkt zelf in een fucking koekjesfabriek![]()
Vuile loonslaaf dat je er bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |