als je het maar leuk vind hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef MouzurX het volgende:
Tsja sommigen zijn heel slim ( vwo met 9's en 10'en enz..)
Je heb het over paupers en teringtokkies maar je schijft "chauffeur" met "sjauffeur"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Maar je luisterde wel braaf en opende toen maar een topic op fok?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Inderdaad. Jij bent degene die geen respect voor meneer chauffeur toont, niet andersom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is dan ook ontzettend irritant wanneer iemand aan het bellen is in de bus. Chauffeur heeft dus gelijk
Jaaa, bij de supermarkt...kassameisje compleet negeren, niet eens aankijken. Gewoon doorbellen, niet eens "hallo", "dag", niets! Hoe arrogant kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Nemain het volgende:
Ik vind het ook asociaal als je blijft bellen wanneer je een kaartje koopt. Ook wanneer bijvoorbeeld de kassajuffrouw je helpt.
Slechte opvoeding, TS!
Fooi? Het is toch geen barman?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruiptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruipt
Arrogante kwast. Je had rustig even die telefoon van je oor kunnen halen en hem groeten.
En jij kan dus helemaal niet lezen? Het kaartje kostte 50 cent en ik had 2 euro in broekzak..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef Michelle84 het volgende:
wilde je mama je geen 1,60 geven voor de bus?
En je gaf die hele 2 euro's aan de buschauffeur <-- zo spel je dat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:23 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
En jij kan dus helemaal niet lezen? Het kaartje kostte 50 cent en ik had 2 euro in broekzak..
Mensen die denken iets over me te weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef Coooolio het volgende:
HBO mensen die niet een chauffeur kunnen spellen
mensen die zo dit soort topics openenquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Mensen die denken iets over me te weten.
je bent gewoon een kutflikker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je bent gewoon een kutflikker.
Dat is behoorlijk onbeleefd dat je aan het bellen ben onder het betalen.
Wees blij dat die man je ergens naartoe brengt
Hoe je praatjes maar voor je debiel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..fuck off
Ik maak weleens een praatje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..fuck off
Dan hoop ik voor onze maatschappij niet dat je hbo of uni doet, want met je communicatieve vaardigheden is het heel slecht gesteld. Dat is dan gewoon weg gegooid geld voor een opleiding.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Mensen die denken iets over me te weten.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef Coooolio het volgende:
HBO mensen die niet een chauffeur kunnen spellen
Je maakt een praatje omdat je niet bang bent van mensen? Fok jij bent tof..quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik maak weleens een praatje.
Maar dat is meer omdat ik niet bang ben voor de mensen.
doorgaans zijn yuppen geen paupersquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef sitting_elfling het volgende:
niet eesch met TS .. ts is vatzige pauper yuppie met hoog level van arrogantie.
Beetje arrogant en respectloos met je mobiel aan je oor, of vind jezelf van niet ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Hij werd kwaad omdat ik aan het bellen was, terwijl ik hem mijn OV liet zien en er nog 2 euro bij gaf ('t was immers weekend en krijg nu alleen korting met week-OV toch?) en daarna doorliep.
En dan nog klagen dat ik niet mag bellen als ik de bus in ga. Rot toch op, met je nepgezag. Bah.
Met zijn kutbril.
En kaal hoofd.
En snor.
ik haat jequote:Op zondag 26 augustus 2007 12:21 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je maakt een praatje omdat je niet bang bent van mensen? Fok jij bent tof..
Wat nou stof kruipen? Hij had gewoon aan kunnen rijden terwijl hij de tokkiemuziek van hem luisterd. Ik klaag toch ook niet over zijn volksmuziek?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruipt
Arrogante kwast. Je had rustig even die telefoon van je oor kunnen halen en hem groeten.
Tegenwoordig is het best gebruikelijk om fooi te geven. Die oudjes doen het altijd omdat ze nu gratis met de bus mogen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Nemain het volgende:
[..]
Fooi? Het is toch geen barman?
Toppunt van yuppisme. Jij doet me denken aan die man van de Spa-reclame.
Ja, avondticket van 50 cent. Je punt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Tmaatje het volgende:
Nee je had of een roze strippenkaart bij moeten hebben of een kaartje moeten kopen....
Prettig, voelde me al zo alleen in dit topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef S-Two het volgende:
Eens met TS. Huilies, bellen in de bus kan best.
yeah lekker met het gepeupel meegaan die een nieuwe hype heeft op fok:quote:
Nee, ik was aan het bellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:22 schreef ivosnivo het volgende:
Is het niet handiger om zulke dingen tegen je buschauffeur te zeggen, in plaats van er een topic over te openen?
Slecht gesteld dan maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor onze maatschappij niet dat je hbo of uni doet, want met je communicatieve vaardigheden is het heel slecht gesteld. Dat is dan gewoon weg gegooid geld voor een opleiding.
Ik kan best toegeven dat ik arrogant ben maar dat is het punt niet echt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Beetje arrogant en respectloos met je mobiel aan je oor, of vind jezelf van niet ?
multiquotesquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Wat nou stof kruipen? Hij had gewoon aan kunnen rijden terwijl hij de tokkiemuziek van hem luisterd. Ik klaag toch ook niet over zijn volksmuziek?
[..]
Tegenwoordig is het best gebruikelijk om fooi te geven. Die oudjes doen het altijd omdat ze nu gratis met de bus mogen.
[..]
Ja, avondticket van 50 cent. Je punt?
[..]
Prettig, voelde me al zo alleen in dit topic.
[..]
yeah lekker met het gepeupel meegaan die een nieuwe hype heeft op fok:.
[..]
Nee, ik was aan het bellen.
[..]
Slecht gesteld dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |