als je het maar leuk vind hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef MouzurX het volgende:
Tsja sommigen zijn heel slim ( vwo met 9's en 10'en enz..)
Je heb het over paupers en teringtokkies maar je schijft "chauffeur" met "sjauffeur"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Maar je luisterde wel braaf en opende toen maar een topic op fok?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Inderdaad. Jij bent degene die geen respect voor meneer chauffeur toont, niet andersom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is dan ook ontzettend irritant wanneer iemand aan het bellen is in de bus. Chauffeur heeft dus gelijk
Jaaa, bij de supermarkt...kassameisje compleet negeren, niet eens aankijken. Gewoon doorbellen, niet eens "hallo", "dag", niets! Hoe arrogant kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Nemain het volgende:
Ik vind het ook asociaal als je blijft bellen wanneer je een kaartje koopt. Ook wanneer bijvoorbeeld de kassajuffrouw je helpt.
Slechte opvoeding, TS!
Fooi? Het is toch geen barman?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruiptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruipt
Arrogante kwast. Je had rustig even die telefoon van je oor kunnen halen en hem groeten.
En jij kan dus helemaal niet lezen? Het kaartje kostte 50 cent en ik had 2 euro in broekzak..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef Michelle84 het volgende:
wilde je mama je geen 1,60 geven voor de bus?
En je gaf die hele 2 euro's aan de buschauffeur <-- zo spel je dat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:23 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
En jij kan dus helemaal niet lezen? Het kaartje kostte 50 cent en ik had 2 euro in broekzak..
Mensen die denken iets over me te weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef Coooolio het volgende:
HBO mensen die niet een chauffeur kunnen spellen
mensen die zo dit soort topics openenquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Mensen die denken iets over me te weten.
je bent gewoon een kutflikker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
je bent gewoon een kutflikker.
Dat is behoorlijk onbeleefd dat je aan het bellen ben onder het betalen.
Wees blij dat die man je ergens naartoe brengt
Hoe je praatjes maar voor je debiel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..fuck off
Ik maak weleens een praatje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Moet ik hem perse groeten? Jullie zijn zeker ook van die tokkies die wildvreemde op straat begroeten. Of die in de trein een praatje proberen te maken..fuck off
Dan hoop ik voor onze maatschappij niet dat je hbo of uni doet, want met je communicatieve vaardigheden is het heel slecht gesteld. Dat is dan gewoon weg gegooid geld voor een opleiding.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:29 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Mensen die denken iets over me te weten.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:25 schreef Coooolio het volgende:
HBO mensen die niet een chauffeur kunnen spellen
Je maakt een praatje omdat je niet bang bent van mensen? Fok jij bent tof..quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik maak weleens een praatje.
Maar dat is meer omdat ik niet bang ben voor de mensen.
doorgaans zijn yuppen geen paupersquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef sitting_elfling het volgende:
niet eesch met TS .. ts is vatzige pauper yuppie met hoog level van arrogantie.
Beetje arrogant en respectloos met je mobiel aan je oor, of vind jezelf van niet ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Hij werd kwaad omdat ik aan het bellen was, terwijl ik hem mijn OV liet zien en er nog 2 euro bij gaf ('t was immers weekend en krijg nu alleen korting met week-OV toch?) en daarna doorliep.
En dan nog klagen dat ik niet mag bellen als ik de bus in ga. Rot toch op, met je nepgezag. Bah.
Met zijn kutbril.
En kaal hoofd.
En snor.
ik haat jequote:Op zondag 26 augustus 2007 12:21 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Je maakt een praatje omdat je niet bang bent van mensen? Fok jij bent tof..
Wat nou stof kruipen? Hij had gewoon aan kunnen rijden terwijl hij de tokkiemuziek van hem luisterd. Ik klaag toch ook niet over zijn volksmuziek?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruipt
Arrogante kwast. Je had rustig even die telefoon van je oor kunnen halen en hem groeten.
Tegenwoordig is het best gebruikelijk om fooi te geven. Die oudjes doen het altijd omdat ze nu gratis met de bus mogen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Nemain het volgende:
[..]
Fooi? Het is toch geen barman?
Toppunt van yuppisme. Jij doet me denken aan die man van de Spa-reclame.
Ja, avondticket van 50 cent. Je punt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Tmaatje het volgende:
Nee je had of een roze strippenkaart bij moeten hebben of een kaartje moeten kopen....
Prettig, voelde me al zo alleen in dit topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef S-Two het volgende:
Eens met TS. Huilies, bellen in de bus kan best.
yeah lekker met het gepeupel meegaan die een nieuwe hype heeft op fok:quote:
Nee, ik was aan het bellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:22 schreef ivosnivo het volgende:
Is het niet handiger om zulke dingen tegen je buschauffeur te zeggen, in plaats van er een topic over te openen?
Slecht gesteld dan maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor onze maatschappij niet dat je hbo of uni doet, want met je communicatieve vaardigheden is het heel slecht gesteld. Dat is dan gewoon weg gegooid geld voor een opleiding.
Ik kan best toegeven dat ik arrogant ben maar dat is het punt niet echt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Beetje arrogant en respectloos met je mobiel aan je oor, of vind jezelf van niet ?
multiquotesquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Wat nou stof kruipen? Hij had gewoon aan kunnen rijden terwijl hij de tokkiemuziek van hem luisterd. Ik klaag toch ook niet over zijn volksmuziek?
[..]
Tegenwoordig is het best gebruikelijk om fooi te geven. Die oudjes doen het altijd omdat ze nu gratis met de bus mogen.
[..]
Ja, avondticket van 50 cent. Je punt?
[..]
Prettig, voelde me al zo alleen in dit topic.
[..]
yeah lekker met het gepeupel meegaan die een nieuwe hype heeft op fok:.
[..]
Nee, ik was aan het bellen.
[..]
Slecht gesteld dan maar.
Whahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Sinat het volgende:
[..]
Jaaa, bij de supermarkt...kassameisje compleet negeren, niet eens aankijken. Gewoon doorbellen, niet eens "hallo", "dag", niets! Hoe arrogant kunnen mensen zijn![]()
ga even regels neukenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef hummus het volgende:
Wanneer jij 2 euro aan de buschauffeur geeft en vervolgens doorloopt, zonder een kaartje aan te pakken, ben je nog steeds niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs en mag de buschauffeur je zo weer uit de bus gooien.
Je was me net voorquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef hummus het volgende:
Wanneer jij 2 euro aan de buschauffeur geeft en vervolgens doorloopt, zonder een kaartje aan te pakken, ben je nog steeds niet in het bezit van een geldig vervoersbewijs en mag de buschauffeur je zo weer uit de bus gooien.
Rot he die arbeiders, dom volk he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Knekwurst het volgende:
Hij werd kwaad omdat ik aan het bellen was, terwijl ik hem mijn OV liet zien en er nog 2 euro bij gaf ('t was immers weekend en krijg nu alleen korting met week-OV toch?) en daarna doorliep.
En dan nog klagen dat ik niet mag bellen als ik de bus in ga. Rot toch op, met je nepgezag. Bah.
Met zijn kutbril.
En kaal hoofd.
En snor.
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:02 schreef henkway het volgende:
[..]
Rot he die arbeiders, dom volk he.
terwijl jij je uitkering van de CWI gaat halen met de bus.![]()
Voorlopig maak jij wel gebruik van hun bussen? Je komt nogal respectloos over.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.
Ben blij dat iemand het doet, je merkt wel waar we zijn als die mensen een keer een dagje staken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Doet het ter zake waar ik heen ging? En zulke mensen zijn geen arbeiders. Gewoon een stel mongolen die denken dat ze gebakken zitten met hun uitzichtloze kutbaan.
ik niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand het doet, je merkt wel waar we zijn als die mensen een keer een dagje staken.
Same story voor vuilnismannen, congierges enz, ben blij dat mensen dat doen, ook al hebben ze misschien geen keus.
Ja, prettig is anders, maar als je gratis kan doe ik het daarvoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik niet.
Ik haat het ov, en ga daarom ook altijd met de auto.
En bussen rijden altijd te langzaam voor je, dus moet je ze weer inhalen en dat kan weer niet op die pauperwegen hier
KutOV
mensen die arbeid verrichten zijn arbeiders. jij bent iemand die een uitkering krijgt van het CWI of van zo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
ik kan niet gratisquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, prettig is anders, maar als je gratis kan doe ik het daarvoor.
Het gaat erom dat je mensen niet moet negeren als je iets van elkaar wilt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ja uitschelden is niet mij stijl maar ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Knekwurst, vuil pauperjoch, koop een auto en hou je teringbek dicht. Oh en leer eens normaal Nederlands schrijven, achterlijke scholier dat je er bent.
Hou je kanis, nerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Knekwurst, vuil pauperjoch, koop een auto en hou je teringbek dicht. Oh en leer eens normaal Nederlands schrijven, achterlijke scholier dat je er bent.
buschauffeur is gewoon een pauperbaan..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
waarom gaat iedereen er meteen vanuit dat ik een uitkering heb?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:43 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja uitschelden is niet mij stijl maar ik ben het wel met je eens.
ALs mensen met de bus hun uitkering gaan ophalen, die moeten niet schelden op mensen die met hard werken hun brood verdienen
Wie the fuck ben jij nou weer? Een of andere trieste kloon van de TS zeker. Als je niet met de bus wilt, koop dan gvd een auto en hou je tyfussmoel dicht, achterlijke gladiool!quote:
Omdat als je een baan zou hebben gehad, je wel een auto had kunnen kopenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:56 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
waarom gaat iedereen er meteen vanuit dat ik een uitkering heb?
Gast echt, doe eens normaal. En doe eens niet zo tof dat je een student bent, ik ben het ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:
Waarom maar door proberen te gaan op een persoonlijke aanval? Ik werk niet bij de koekjesfabriek, nooit gewerkt ook. Wijsneus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:11 schreef Nielsch het volgende:
Meneer heeft iets tegen chauffeurs, maar werkt zelf in een fucking koekjesfabriek![]()
Vuile loonslaaf dat je er bent![]()
Ten eerste, jij bent helemaal geen student en ten tweede, ik ben alumni en met serieus werk bezigquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Gast echt, doe eens normaal. En doe eens niet zo tof dat je een student bent, ik ben het ook.
Hoe dan ook, waarom scheld je me uit? Heb ik je met dit topic echt zo hard op je teentjes getrapt?
Wat is nou je punt kerel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ten eerste, jij bent helemaal geen student en ten tweede, ik ben alumni en met serieus werk bezig![]()
M'n punt is dat als je een hekel hebt aan buschauffeurs en aan bussen, je lekker een auto moet kopen. Zolang je van ze afhankelijk bent siert het je als je normaal en beleefd doet. Ik bijvoorbeeld, ben totaal niet van jou afhankelijk, dus hoef ik ook absoluut niet beleefd tegen je te doen als ik daar geen zin in heb, en oh boy, heb ik daar even geen zin in zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Wat is nou je punt kerel?
wel student trouwens, maakt niet uit verder
Maakt niet uit je krijgt een uitkering van de IBG groep of de CWI.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:12 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Gast echt, doe eens normaal. En doe eens niet zo tof dat je een student bent, ik ben het ook.
Hoe dan ook, waarom scheld je me uit? Heb ik je met dit topic echt zo hard op je teentjes getrapt?
Daar heb ik helemaal geen hekel aan..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
M'n punt is dat als je een hekel hebt aan buschauffeurs en aan bussen, je lekker een auto moet kopen. Zolang je van ze afhankelijk bent siert het je als je normaal en beleefd doet. Ik bijvoorbeeld, ben totaal niet van jou afhankelijk, dus hoef ik ook absoluut niet beleefd tegen je te doen als ik daar geen zin in heb, en oh boy, heb ik daar even geen zin in zeg.
En verder ben je echt geen student, nooit geweest ook. Je zit of een fucking hogere school, dus je bent slechts een armzalig scholiertje![]()
Waarom ben ik nou weer een pauper? Iedereen die stufi krijgt is een pauper?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:22 schreef henkway het volgende:
[..]
Maakt niet uit je krijgt een uitkering van de IBG groep of de CWI.
Een pauper ben je toch
Persoonlijke gegevensquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:23 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen hekel aan..![]()
En je hoeft niet beleefd te doen? Mwah ga ik maar niet verder op in maar snap niet helemaal dat je me persoonlijk probeert aan te pakken.Had van iemand met een beetje opleiding toch wel wat beters verwacht. Waarom ben je zo gefrustreerd?
Oh en ik ben wel student, stop nou maar met dat bijdehand gedoe. Ik zit niet op een fucking hogere school.
Nee, maar alle mensen die zeiken op buschauffers en zelf geen ander vervoermiddel kunnen betalen dan een fiets welquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een pauper? Iedereen die stufi krijgt is een pauper?
Ja, ik heet met mijn voornaam cross en achternaam over..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Persoonlijke gegevens
Voornaam: cross
Achternaam: over
Geslacht: Man
Geboortedatum: 09-10-1988
Opleiding: hbo iets
Beroep: koekjesfabriek
Aarle-Rixtel![]()
Alsof dat niet genoeg reden is om depressief te worden, gedraag je je op dit forum ook nog eens als een enorme kankerdebiel die zichzelf beter voelt dan buschauffeurs puur omdat meneer scholier is en geld opstrijkt van de IB-Groep. Ga toch weg man.
Want jij had op je 19e al een auto?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar alle mensen die zeiken op buschauffers en zelf geen ander vervoermiddel kunnen betalen dan een fiets wel![]()
Ow, het is boos en het begint terug te schelden terwijl het net de mond vol had over geen persoonlijke aanvallen plegen, I'm impressed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:27 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ja, ik heet met mijn voornaam cross en achternaam over..Hoe subtiel moet ik het brengen dat mijn profiel gelogen is?
En tyf zelf op, dooie tering internethero met je bakkes.
Nee, maar ik heb ook nooit problemen gehad met buschauffeurs en ik kijk ook niet op ze neer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:28 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Want jij had op je 19e al een auto?
Ja als je vader wat was dan had je die stufi niet nodig, dus je hebt een uitkering en bent andere arbeiders net als je vader aan het uitschelden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een pauper? Iedereen die stufi krijgt is een pauper?
Wat voor werk?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ten eerste, jij bent helemaal geen student en ten tweede, ik ben alumni en met serieus werk bezig![]()
Tsss. Weet je hoe duur studeren is?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja als je vader wat was dan had je die stufi niet nodig, dus je hebt een uitkering en bent andere arbeiders net als je vader aan het uitschelden.![]()
omdat jij altijd te fucking dronken bent van mijn belastingscentenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit problemen gehad met buschauffeurs en ik kijk ook niet op ze neer.
jij bent te scheiterig om je opleiding te vermelden, dus ga nou maar weer verder leurken aan je pauperbiertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ow, het is boos en het begint terug te schelden terwijl het net de mond vol had over geen persoonlijke aanvallen plegen, I'm impressed.
Ik geloof er geen hol van dat je profiel gelogen is. Je keek er net nog eens naar en besefte toen: "Ik heb best wel een kut leven als HBO-scholier terwijl ik ook nog eens aan die fucking lopende band van de koekjesfabriek sta in een kutgat dat Aarle-Rixtel heet waar alle buschauffers lullig doen tegen zo'n pauper als ik". Toen je dat besefte besloot je maar te zeggen dat je profiel gelogen is. Yeah right![]()
Ah, dus wegens je eigen ervaring is alle OV kut? Ik zag eens een zwearte zwaan, dus nu zijn ze allemaal wit?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik niet.
Ik haat het ov, en ga daarom ook altijd met de auto.
En bussen rijden altijd te langzaam voor je, dus moet je ze weer inhalen en dat kan weer niet op die pauperwegen hier
KutOV
Inderdaad !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nooit problemen gehad met buschauffeurs en ik kijk ook niet op ze neer.
Ja, jammer dat ik m'n hypotheek niet kan betalen van jouw belastingcenten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat jij altijd te fucking dronken bent van mijn belastingscenten
[afbeelding]
heee lullo!
Gelukkig ben jij wel erg open over jezelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij bent te scheiterig om je opleiding te vermelden, dus ga nou maar weer verder leurken aan je pauperbiertje
die heb je ook niet nodig als je 10 m2 grote kamer maar 75 euro kostquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik m'n hypotheek niet kan betalen van jouw belastingcenten.
ik zit ook niet als een lamme strontzak andere mensen verrot te schelden om wat er wel en niet in hun profiel staatquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel erg open over jezelf![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heb je ook niet nodig als je 10 m2 grote kamer maar 75 euro kost![]()
We wonen niet allemaal in zo'n kamertje als jij. Sommige mensen hebben koophuizen. Maar goed, daar zul je in jouw milieu wel niets van af weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die heb je ook niet nodig als je 10 m2 grote kamer maar 75 euro kost![]()
Als jouw IQ net zo hoog is als je D**k lang is dan blijft voor jou alleen de SW over...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat jij altijd te fucking dronken bent van mijn belastingscenten
[afbeelding]
heee lullo!
uit jouw millieu'', zit je in het fucking Corps ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in zo'n kamertje als jij. Sommige mensen hebben koophuizen. Maar goed, daar zul je in jouw milieu wel niets van af weten.
Zo'n chauffeur hebben we hier ook gehad. Riep elke halte om incl. de dingen die er in de buurt waren als zwembad of bejaardenhuis en als dan iemand op de stopknop drukte werd hij/zijn direct een prettige avond gewenst na het uitstappen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:16 schreef Juicyhil het volgende:
En ging ie ook, als extra service voor de passagier, elke halte omroepen. Eikel.
zei diegene die niet eens tomaat goed kan spellen....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Als jouw IQ net zo hoog is als je D**k lang is dan blijft voor jou alleen de SW over...![]()
ja, en? Wanneer heb jij de vuilnisman voor het laatst bedankt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef MREn het volgende:
Maar een jaar of twee, drie geleden is alles geautomatiseerd en heeft elke bus een TFT-scherm met de volgende haltes en de tijd dat we daar zijn, en een omroepvrouw die alle haltes afroept. En WiFi in de streekbussen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Nooit, want de beste man komt altijd overdag en dan ben ik niet thuis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, en? Wanneer heb jij de vuilnisman voor het laatst bedankt?
Inderdaad en een beetje respect kan geen kwaad als het OV stilstaat moet je eens kijken hoe het fout gaat...dan ben je er als de kippen bij om te zeuren over stakingen en zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Belangrijk, nou en? dan kun je toch even melden dat je zo terug belt omdat je de bus in stapt.
Ik bel nooit in het OV, omdat ik het schijtirritant vind.
Mijn vader is ook buschauffeur kom maar, kom maar, kom maar en die merkt ook dat al die passagiers paupers zijn. Ze komen bellend de bus in , zijn te beroerd om je te groten, flikkeren hun rotzooi op de grond ipv in de afvalbak en slopen en passant de bus ook nog. Leuningen kapot snijden, ventilatieroosters uit het plafond slopen.
Kortom, doe nou maar niet of jij zo'n intelligent wezen bent want dat valt ook tegen.
vind ik eigelijk te schandelijk voor wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Nooit, want de beste man komt altijd overdag en dan ben ik niet thuis.
nee, maar je hebt evenveel iq punten als een tomaatjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Inderdaad en een beetje respect kan geen kwaad als het OV stilstaat moet je eens kijken hoe het fout gaat...dan ben je er als de kippen bij om te zeuren over stakingen en zo.
Oja ; DD ik ben geen Tomaatje....
Ja, want alleen mensen uit het Corps hebben koophuizenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
uit jouw millieu'', zit je in het fucking Corps ofzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |