SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 9 september 2007 16:37 schreef Jajong het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef sampoo het volgende:
[..]Jij vind Forrest Griffin vs. Bonnar zeker ook het beste gevecht ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2007 16:37 schreef Jajong het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volgende UFC had ik btw veel liever Liddell - Rua gezien. Liddell moet zich weer opnieuw bewijzen of hij nog steeds een contender is, en dat doe je imo niet door van Jardine te winnen. Die komt net van een asswooping by Houston![]()
Rua word al jaren gezien als een top 3 MW/LHW, en verdient een titleshot. Maar als hij dan toch nog een gevecht voor die titleshot moet hebben, dan liever tegen Liddell![]()
Leuke match-up voor Griffin zou misschien wel tegen Houston zijn.
[ Bericht 10% gewijzigd door Unstoppable op 09-09-2007 20:09:39 ]
Al rib gebroken in eerst ronde. Zal ook wel veel tegen hem geholpen hebben lijkt mij.quote:MMAScoops.com: Mirko Cro Cop Breaks Rib In UFC 75 Fight
Posted by MMAScoops.com Staff on 09/09/07 at 6:05 PM
"What can I say, I'm very disappointed. I broke a rib already in the first round, so I was breathing heavily, I also got two knees in the groin, which hurt my stamina. I feel bad, I fought bad, maybe I'm getting older," he tried to make a joke. "My rib hurts, don't be mad, we're gonna continue. I just want to go home right now and take a rest. We'll see. Thanks to everyone who came to London to support me, thanks!"
In de eerste ronde vocht hij goed vooruitquote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al rib gebroken in eerst ronde. Zal ook wel veel tegen hem geholpen hebben lijkt mij.
quote:Op maandag 10 september 2007 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In de eerste ronde vocht hij goed vooruit![]()
Onder welk nummer staat de trademark? Kan ik het even nakijkenquote:Op maandag 10 september 2007 02:15 schreef BB_Koning het volgende:
Hey meneer Bull, je weet toch dat ik alle rechten bezit van de naam BB? Waarom staat BB in je plaatjedinges?![]()
BB is echt mijn naam (niet alleen op het forum, mn ouders hebben me zo genoemdquote:Op maandag 10 september 2007 02:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Onder welk nummer staat de trademark? Kan ik het even nakijken
shit happens in mma. Als ie echt zo vastberaden om te winnen was dan was het hem alsnog gelukt.quote:Op maandag 10 september 2007 00:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al rib gebroken in eerst ronde. Zal ook wel veel tegen hem geholpen hebben lijkt mij.
BB, meen jij echt serieus dat jij BB heet? En koning is dat ivm die BB King? Of heten je ouders toevallig "koning" met de achternaam?quote:Op maandag 10 september 2007 02:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB is echt mijn naam (niet alleen op het forum, mn ouders hebben me zo genoemd), bij jou is BB een afkorting. Maar ach, voor deze ene keer laat ik t toe, gewoon omdat er ook Brahma in je naam staat, ja ik ben aan die cultuur gelinkt waar dat worod uit komt
(TBB zou overignes correcter zijn)
BabyBoy?quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Dacide het volgende:
[..]
BB, meen jij echt serieus dat jij BB heet? En koning is dat ivm die BB King? Of heten je ouders toevallig "koning" met de achternaam?
Of heet jij bij wijze van gewoon BB Janssen, of BB Pieters?..
maf, maar wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik heet echt BB, Koning heb ik erbij verzonnen, ik heb King niet als naam genomen, want dan zouden mensen me associeren met een negerquote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Dacide het volgende:
[..]
BB, meen jij echt serieus dat jij BB heet? En koning is dat ivm die BB King? Of heten je ouders toevallig "koning" met de achternaam?
Of heet jij bij wijze van gewoon BB Janssen, of BB Pieters?..
maf, maar wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |