quote:Op maandag 3 september 2007 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat het weten als jouw familie wordt uitgemoord dan zet ik de naam van hun moordenaar ook even in mijn sig. Fucking mafkees.
quote:Op maandag 3 september 2007 02:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.
dus? Hij blijft een fantastische worstelaar hoor. Een van de allerbesten die ooit geleefd heeft. Als je daarover wil discusseren dan verzoek ik je overigens om naar het pro-wrestling te gaan. Houden we het hier over MMAquote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef Jajong het volgende:
Hahah een fantantische worstelaar. Het is geen sport vriend.
Mooie comeback ja, je snapt er dus geen flikker vanquote:Op maandag 3 september 2007 14:43 schreef Jajong het volgende:
Hahah een fantantische worstelaar. Het is geen sport vriend.
Luister... Het Fok MMA topic is altijd erg relax geweest met zijn allen.quote:Op maandag 3 september 2007 02:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je iemand respecteert nadat ie zoiets heeft geflikt ben je gewoon een kankermongool en verdien je een kogel, sorry.
Zou zomaar kunnen hoor, paar wedstrijden zijn echt, TO CLOSE TO CALL!!quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef roepdeman het volgende:
Hamill en Jackson gaan winnen. Voor de rest ben ik het eens met Taz boven de stippellijn.
Onder de stippellijn durf ik niks te zeggen.
Rampage Era!
Ik ook, maar ben bang dat het max 2 gaat duren!quote:Op maandag 3 september 2007 23:46 schreef Paxlie het volgende:
Rampage vs Henderson hoop ik echt dat minimaal 3 rondes duurt, dat wordt dan echt zo'n mooie partij
beiden KO power, dus ik vind het al heel wat als het voorbij de eerste komtquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben bang dat het max 2 gaat duren!
Waarom denk je dat Hamill gaat winnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef sampoo het volgende:
Dan Henderson vs. Quinton Jackson
Mirko “Cro Cop” Filipovic vs. Cheick Kongo
Michael Bisping vs. Matt Hamill
Houston Alexander vs. Alessio Sakara
Beide zijn echter ook niet de gemakkelijkst te KO. Ik denk dat Rampage bij elke vuist die hij krijgt een flinke teruggeeft waardoor Henderson weer achteruit moet. Ik zie deze wedstrijd niet tussentijds stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
beiden KO power, dus ik vind het al heel wat als het voorbij de eerste komt
Hmmm. Misschien.. Maar Hamill heeft de slechtste standup in de UFC sinds dat Royce erin vechtte in de periode '93-'95. Mocht Hamill Bisping toch naar de grond halen wordt hij in mijn ogen simpel gesubmit hoor. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij ineens van een pure worstelaar naar een MMA-vechter is geevolueerd.. Maar we zullen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 02:03 schreef sampoo het volgende:
In de TUF-serie had Bisping problemen om niet naar de grond gewerkt te worden en ik denk dat hij de sterke punten van Bisping daardoor zal neutraliseren. Ik denk ook echt dat hij degene is die TUF had gewonnen. Maar wie weet motiveert dit Bisping en dat het in Engeland wordt gehouden speelt natuurlijk ook een rol al maakt het voor Hamill toch niet uit. Die hoort het gejoel toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |