aan de ene kant heb je wel gelijk, want ik zat in eerste instantie ook zo:quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Tis geen ballet, en je weet het achtergrondverhaal ook niet blijkbaar. Tis niet heel netjes maar laten we geen bitches zijn.
Het verhaal:quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik weet het achtergrond verhaal idd niet, enlighten me please
Daarbij moet de gewone fan (de tv kijkert dus) een sport zien en geen UFC zoals UFC 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Penn deed hetzelfde Royce Gracie deed hetzelfde in UFC 1. Het enige verschil was dat de tegenstander van Babula helemaal bebloed was en al voor de choke kapot was. Verder heeft Babula de schijn natuurlijk iets meer tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik weet het achtergrond verhaal idd niet, enlighten me please
Daarbij moet de gewone fan (de tv kijkert dus) een sport zien en geen UFC zoals UFC 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Royce deed gewoon misselijk en BJ had Jens niet unconscious gechoked! (Tof om Engels-Nederlands te pratenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:54 schreef sampoo het volgende:
[..]
Penn deed hetzelfde Royce Gracie deed hetzelfde in UFC 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Couture nog even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
janken BB, gewoon volhouden tot woensdag lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:59 schreef BB_Koning het volgende:
Heeft iedereen alles al gezien, ik vind die spolierdinges stom!![]()
Ach ja, als het moet, dan meot het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
janken BB, gewoon volhouden tot woensdag lijkt me
Je moet mensen even de tijd geven om het te bekijken
wel die van couture gekeken voorafquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ach ja, als het moet, dan meot het.
Hebben jullie overigens wel eens de afleveringen van All Access bekeken? Die van Sherk heeft iedereen gezien, maar hoe zit het met afleveringen over ander evechters? Ik heb gisteren di evan Rampage en Babalu gekeken.![]()
die heb ik ook neit gezienquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
hij had wel goede methodes vond ik
die van Arlovski was ook wel leuk!
Ja, geil wijf, man en ze komt ook zo spontaan over.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef Paxlie het volgende:
misschien heb ik hem trouwens wel gezien maar keek ik alleen naar Rachelle Leah, dat kan ook nog
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:14 schreef Dacide het volgende:
zojuist ff heath-sobral gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt van Loretta Hunt van TheFightNetwork dus het lijkt me erg betrouwbaarAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
damnmensen die UFC 74 gezien hebben kunnen dit gerust lezen
Kan je nagaan als je die trap op je hoofd zou krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt van Loretta Hunt van TheFightNetwork dus het lijkt me erg betrouwbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |