whehehehequote:
iets met zijn favoriete merk kauwgom toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:33 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuisy gelezen waarom Renato Sobral als nickname Babalu heeft. Willen jullie het ook weten?![]()
Knees komen er op den duur aan. Daar zijn ze mee bezig volgens mij. Nog steeds geen soccerkicks of stomps maar goed, een van de grootste beperkingen is weg met de invoering van knees op de grond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach ik ben niet snel tevreden![]()
Maar ik denk echt dat die knees echt een groot verschil zouden maken en de gevechten er een stuk leuker/beter/aantrekkelijker van zouden worden. IMO is het geen MMA zonder knees![]()
Unstoppable heeft het gras onder mn voeten weggemaaidquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:02 schreef roepdeman het volgende:
Deel je kennis met ons ow wijze koning..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Unstoppable heeft het gras voor mn voeten weggemaaid![]()
![]()
In Zweden is alles beterquote:Op woensdag 12 september 2007 00:46 schreef sampoo het volgende:
Ik zie net dat die kut-Zweden de UFC 75 gewoon live op TV konden bekijken.![]()
Waarom is er geen enkele zender die hier interesse voor heeft?![]()
BB via 1 post maak je je standpunt ook wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou het als tv-station gewoon in het engels uitzendenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef Jajong het volgende:
Hoezo helaas? Lekker UFC kijken met Fred Royers als commentator?. K1 okay maar ik heb 'm es MMA horen doen en daar heeft hij niet veel kaas van gegeten.
Mee eens, zijn commentaar voegt niet zoveel toe. Ik heb begrepen dat het veelal later is toegevoegd en hij gaat regelmatig de fout in (zo had volgens Fred Rampage van Sakuraba gewonnenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef Jajong het volgende:
Hoezo helaas? Lekker UFC kijken met Fred Royers als commentator?. K1 okay maar ik heb 'm es MMA horen doen en daar heeft hij niet veel kaas van gegeten.
Ik wilde editen, maar heb per ongeluk gequoted. Check maar: bij 1 reactie staat ONDER en bij de andere staat VOOR. Het schijnt dat beide op zich goe dzijnquote:Op woensdag 12 september 2007 08:48 schreef RenzoBrad het volgende:
BB via 1 post maak je je standpunt ook wel duidelijk hoor![]()
Aldus PWInsider is best betrouwbaarquote:Brock Lesnar is said to be finalizing his UFC deal.
Als ze dan maar niet Brock vs Couture doen, want dat zal geen spannende pot worden. Liever Brock tegen Arlovski of Kongo of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:10 schreef roepdeman het volgende:
Ja ik zou niks veranderen aan het commentaar, misschien ondertiteling of helemaal niet, maar dat kan weer niet in nederland. Het zou wel heel vooruitstrevend zijn en wellicht ook een van de beter bekeken programma's met een juiste marketing. Kijk maar naar SBS die met sterrenboksen en Muay Thai wedstrijden ging combineren. Was ook niet veel, maar als mensen dat als vergelijkingsmatriaal nemen is UFC veel beter te consumeren.
[..]
Aldus PWInsider is best betrouwbaar
Mjeh, ik zei t vooral omdat die UFC75 in Zweden ( waar je t over had ) wel in het Zweeds werd becommentatieert en dat zou in Nederland wsl. niet anders zijn.. Ondertiteling voor commentaar is een beetje whackquote:Op woensdag 12 september 2007 17:10 schreef roepdeman het volgende:
Ja ik zou niks veranderen aan het commentaar, misschien ondertiteling of helemaal niet, maar dat kan weer niet in nederland. Het zou wel heel vooruitstrevend zijn en wellicht ook een van de beter bekeken programma's met een juiste marketing. Kijk maar naar SBS die met sterrenboksen en Muay Thai wedstrijden ging combineren. Was ook niet veel, maar als mensen dat als vergelijkingsmatriaal nemen is UFC veel beter te consumeren.
[..]
Aldus PWInsider is best betrouwbaar
Absoluutquote:Op donderdag 13 september 2007 10:49 schreef Unstoppable het volgende:
K-1 Hero's MWGP Finals line-up ziet er lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |