Hihihi, dat zou wel toepasselijk zijn. Heb je dit zelf verzonnen of heb je namen als deze (Biboy22, Bi-boy19) op een site gezien als www.chatboy.nlquote:
Nee:quote:
Ja, dat klinkt lief en ik ben liefquote:
Ik train nu als Fedor, alleen dan zonder de hamer, dus binnenkort.... Ik weet niet wat e rop de puntjes moet staan, maar het staat leukquote:Op maandag 10 september 2007 21:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Smoke screen or not, I like it already!!!
MMAWeekly.com reported Fedor Emelianenko has signed an endorsement deal with Affliction and will be at UFC 75 but only to promotion the clothing line with Randy Couture. The word is the fighters are 100% convinced the Affliction deal is just a smoke screen and Fedor has signed with the UFC!
Hoe wil jequote:Op maandag 10 september 2007 22:57 schreef Tazmaniac het volgende:
ik kom niet op dat soort siteswith all due respect!
![]()
IK moet er niks van hebben, maar andere moeten zelf weten wat ze doen en daar heb ik niks op tegenquote:Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe wil jeals respect opvatten?
Dat was een beter antword gewest danquote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
IK moet er niks van hebben, maar andere moeten zelf weten wat ze doen en daar heb ik niks op tegen
Je bent toch niet boos op me he BBtjequote:Op dinsdag 11 september 2007 00:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat was een beter antword gewest danin je bericht verwerken.
Ik vind het gewoon niet erg intellgient overkomen als mensen zo reageren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos op me he BBtje![]()
![]()
Vreemd dat Nick Diaz nu als lichtgewoicht vechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Zaterdag EliteXC met o.a.
Robbie Lawler vs. Murilo "Ninja" Rua
Nick Diaz vs. Mike Aina
quote:Op maandag 10 september 2007 21:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bispin vs Hamill rematch komt eraan. Maar goed ook. Want dit was echt niet normaal zeg
quote:
UFC 75 Judge Jeff Mullen Explains Bisping-Hamill Score
Posted by MMA Junkie on September 10, 2007 at 12:14 pm ET
Jeff MullenLongtime MMA judge Jeff Mullen, one of the two officials who scored Saturday’s UFC 75 fight between Michael Bisping and Matt Hamill as a victory for the U.K fighter, says that the angle in which he was watched the fight played a major role in his final decision.
The Bisping-Hamill fight took place Saturday at the 02 Arena in London, England. The final verdict was a controversial split-decision victory for Bisping, “The Ultimate Fighter 3” light-heavyweight winner.
Mullen, who says he first started judging UFC contests in 1996 (and has been doing it twice as long as any other current judge), recently posted a message on The Underground Forum, where he’s been a member since 2001.
Mullen argues that he had a clear view of Bisping early in the second round — a view that the television camera and the UFC broadcasters didn’t have — and that the local fighter “was landing the jab again and again and not getting hit.” Additionally, he argues that Bipsing was “using an active guard trying to turn for armbars and sweeps” in the second round while Hamill was “doing very little on top.“
Both Jeff Mullen and Cecil Peoples scored the fight 29-28 (awarding Bisping the second and third rounds) while British judge Chris Watts gave all three rounds to Hamill.
In the end, it was a controversial split-decision for Bisping.
“By the way, Mario Yamasaki thought Bisping won rounds two and three,” Mullen wrote. “Mario was the ref and had a better view than any of us.
Because England has no athletic commission, the UFC was responsible for regulating the event. UFC Vice President of Regulatory Affairs Marc Ratner was charged with the tasks of drug testing the fighters and choosing officials — including Mullen — to judge Saturday’s fights.
1. Ik ben geen nigga.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:49 schreef Jajong het volgende:
[..]!!!!!!! Jij was toch die dude die net 2 PPV's heeft gezien??
Nigga please
.
Anyway; dit somt wel op waarom ook ik denk dat Bisping gewonnen heeft:
[..]
Serieus, wat voor ervaring heb jij met vechtsport? Was je hiervoor een K1-fan? Volgde je boksen? Doe je zélf aan een vechtsport? Als de UFC jouw eerste contact met vechtsporten is ga ik nml. niet met jou in discussie, niet omdat ik jou dat niet waard vind ofzo maar puur omdat je dan toch niet weet waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
1. Ik ben geen nigga.
2. Ik ben sowieso niet de enige die er zo over denkt. Zon beetje de hele community denkt er zo over. Zelfs op wikipedia staat dat de uitslag erg controversieel was. (en ja ik weet dat iedereen wiki kan editen)
3. Dana White is al bezig met de rematch, lijkt mij dat hij zelf ook wel merkt dat er iets niet klopte daar.
Ik volg al een tijd K1 ja. En verder raak ik steeds meer geinteresseert in vechtsporten. Voornamelijk dus K1 en UFC en dergelijke. Ik snap ook hoe er punten gescoord worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Serieus, wat voor ervaring heb jij met vechtsport? Was je hiervoor een K1-fan? Volgde je boksen? Doe je zélf aan een vechtsport? Als de UFC jouw eerste contact met vechtsporten is ga ik nml. niet met jou in discussie, niet omdat ik jou dat niet waard vind ofzo maar puur omdat je dan toch niet weet waar ik het over heb.
xx
waarom moet jij altijd zo'n arrogante bloedhond zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Serieus, wat voor ervaring heb jij met vechtsport? Was je hiervoor een K1-fan? Volgde je boksen? Doe je zélf aan een vechtsport? Als de UFC jouw eerste contact met vechtsporten is ga ik nml. niet met jou in discussie, niet omdat ik jou dat niet waard vind ofzo maar puur omdat je dan toch niet weet waar ik het over heb.
xx
Jezus vent... blij dat jij op dit forum zit.. hebben we tenminste 1 echte kenner erbij.. met heel veel vechtervaring.quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
xx
Als het 10 point must system maar dr uit vliegt.. dan vind ik alles goed.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Unstoppable het volgende:
Het word echt hoog tijd voor andere judging rules en knees to downed opponent.
Ach ik ben niet snel tevredenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:06 schreef Dacide het volgende:
[..]
Als het 10 point must system maar dr uit vliegt.. dan vind ik alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |