quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koné wil helemaal niet weg. Verder ben ik het er wel mee eens.
Er komt sowieso een medische keuring. Ga daarna maar eens bewijzen dat PSV iets wist wat jij had moeten ontdekken...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me niet dat dat mag, een speler met medische mankementen verkopen zonder medeweten van de koper. Klinkt mij vrij illegaal in de oren.
Wat dan wel?quote:
quote:De loting vindt aanstaande donderdag om 18.00 uur plaats in Monaco. De verkoop start op zaterdag 1 september voor PSV Seizoen Club Cardhouders. Vervolgens krijgen PSV Supporters Club Cardhouders (vanaf donderdag 6 september) en PSV Club Cardhouders (vrijdag 7 september) de tijd om één passe-partout te kopen. Vanaf zaterdag 8 september kunnen alle PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouders drie extra passe-partouts kopen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hij verzint voor jan lul die blessure..
OBquote:Koné teleurgesteld in PSV
EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen. De clubs onderhandelen al een week over de afkoopsom, maar tot nu toe zonder resultaat.
Wel is het gat tussen het bod van Sevilla en de vraagprijs van PSV een stuk kleiner geworden. PSV verwacht daarom dat de transfer deze maandag wordt afgerond.
Koné was maandagochtend wel weer bij de training van PSV. Afgelopen zaterdag miste hij door een blessure nog de thuiswedstrijd tegen NEC.
Ja eigenlijk heeft Koné ook wel een beetje een punt..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
OB
Ik vind het een beetje apart hoe Koné en PSV met elkaar omgaan.![]()
Ah je snapt het grapje nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef noxious het volgende:
[..]
.... dan ik....
ik heb het geprobeerd, maar zo'n kans kon ik niet laten liggen![]()
Ja, die is alvast zoete broodjes aan het bakken, in het geval het toch allemaal niet doorgaat. Lukt hem goed!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeft Koné ook wel een beetje een punt..
Moge er vele mooie tifo's volgenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.lighttownmadness.nl/ werkt al
Koevermans.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Koné vertrekt (wat aanstaande lijkt) wil Koeman ook meteen een vervanger zien, want anders neemt meneertje daar geen genoegen mee. Welke speler is dan nog haalbaar vraag ik mij. Ze hebben al naast Luque gevist...
Koller, Adrianoquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Koné vertrekt (wat aanstaande lijkt) wil Koeman ook meteen een vervanger zien, want anders neemt meneertje daar geen genoegen mee. Welke speler is dan nog haalbaar vraag ik mij. Ze hebben al naast Luque gevist...
Geld natuurlijk. Volgens jaar is hij een stuk goedkoper, omdat zijn contract nog maar een jaar duurt.quote:
Deze moet ik even quotenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als Adriano komt, kom ik hoogst persoonlijk een krat bier bij je afleveren.
El Hamdaoui.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Koller zou ik wel interessant vinden.quote:
Een soort aanvallende Jaap Stamquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Koller zou ik wel interessant vinden.
Centraal hebben we Koller staan die ballen doorkopt, aflegt, verdedigers achter zich houdt, als aanspeelpunt en dan de ballen laat oppikken door een snelle Farfan of een nog snellere Koné en nog een Lazovic. Dat zou toch schitterend zijn
Maar dan hebben we iets te veel spitsen staan
Maareh, Koller, dat is iemand met de hoogte die we nodig hebben, groter dan VOH kan ik me inbeelden en fysiek nog sterker.
Gelukkig hebben we in onze technische staf een paar goede communicators zitten die dit wel eventjes op zullen lossenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[..]
OB
Ik vind het een beetje apart hoe Koné en PSV met elkaar omgaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |