abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68549760
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 03:16 schreef CJ het volgende:
Wie heeft ze gisteren live gezien? Back to the 90s!
Ik! Wat een power weer daar op het podium! (ondanks de bedrukte sfeer vanwege het incident in Apeldoorn).
Ze waren weer geweldig!
pi_68549800
Als kind uit de jaren 80 heb ik enorm genoten van deze muziek, ook al was ik nog jong.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:54:00 #179
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_68553886
Ze mogen officieel niet eens meer 2 Unlimited heten, aangezien die naam nog steeds eigendom is van die Belgen die er achter zaten. Maar nu worden ze aangekondigd als "Ray & Anita, bekend van 2 Unlimited" dat schijnt dan weer wel te mogen.

Ik heb het optreden helaas niet gezien, maar als ik deze video's bekijk krijg ik er meteen weer zin in.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_68576390
Ray heeft nog steeds zo'n vogelspin op z'n kop...
pi_68579676
Toch is het aan de ene kant jammer dat het niet bij dat éénmalige (nuja, tweemalige) optreden in Hasselt bleef, de aanwezige mensen gingen toen iets uniek gezien hebben.
Verder is die show in Amsterdam zogoed als hetzelfde als in Hasselt, al kwam het in de evenementenhal op I Love the 90's wel veel vetter naar voor natuurlijk.
Vrij tam publiek lijkt me ook wel.

[ Bericht 18% gewijzigd door BramKVO op 02-05-2009 01:00:19 ]
pi_68585528
Het publiek was de hele dag al vrij mat. Tijdens Ray en Anita werd er juist eindelijk weer wat uitbundig gereageerd.
pi_68618811
Ik vond dit optreden wel een stuk beter dan dat tijdens I Love the 90's, hoor. Met name Anita. Ze leek meer ontspannen en ze zong ook aanzienlijk beter (dit hangt waarschijnlijk samen).

Wie heel goed oplette kon tussen Tribal Dance en No limit nog een zeer korte doch grappige conversatie tussen de twee opmerken: Anita moest haar beha eventjes recht trekken.

Nog wat foto's:

pi_68642331
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond dit optreden wel een stuk beter dan dat tijdens I Love the 90's, hoor. Met name Anita. Ze leek meer ontspannen en ze zong ook aanzienlijk beter (dit hangt waarschijnlijk samen).

in Hasselt stonden ze er natuurlijk voor een allereerste keer weer, logisch dat ze dan zenuwen had. Ik ben echter de zondag geweest naar Hasselt, en het was alleszins da bomb dan
Op I love the 90's stond er dan wellicht ook nog eens dubbel zo veel volk én volk die voor een groot stuk voor hén kwam.
pi_68657561
Dat het publiek mat was is toch ook niet zo vreemd, zeker als je weet dat er die dag een aanslag gepleegd werd op de koninklijke familie en waarbij uiteindelijk 7 doden vielen.... Het had niet veel gescheeld of dit hele feestje op het museumplein was afgelast.

En op het museumplein stonden wel meer mensen dan in Hasselt. Op het museumplein stonden zo'n 80.000 man. Daar kan je 3x hasselt mee vullen.

Hier de streams van 538:

(die laatste inclusief BH opmerking aan het begin)
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_68701355
Ze was nog steeds erg zenuwachtig, maar zong inderdaad een stuk meer ontspannen naar mate het optreden vorderde! Tijdens Tribal Dance klonk ze echt fantastisch! Alle remmen gingen los.

Ze waren echt super! Hopelijk gaan we nog meer van ze zien!
pi_68718951
Extreem hoge resolutie:

vrijdag 29 mei 2009 @ 23:48:00 #188
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69543285
eigen ontwerp

je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_69624303
Niet gelijk 2 Unlimited nieuws... maar wel... eurodance... uit Nederland...

Twenty 4 Seven is weer terug in nieuwe bezetting... Ze brengen de single "Slave 2 The Music 2009" uit geremixed door de Zweedse producers van Kate Ryan. En de nieuwe bezetting zal bij een aantal mensen een moment van herkenning doen opwekken.

Sharon en Lianne van Raffish.

Het schijnt dat ze ook met een show komen waarin alle grote hits voorbij komen in een nieuw jasje.
pi_69632038
Wat erg.

Die Lianne blijft het maar proberen, maar kan nauwelijks zingen. Mijn trommelvliezen gingen er ooit bijna aan toen ze tijdens de workshops van Idols iets van Celine Dion deed.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:13:47 #191
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69635051
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef CJ het volgende:
Niet gelijk 2 Unlimited nieuws... maar wel... eurodance... uit Nederland...

Twenty 4 Seven is weer terug in nieuwe bezetting... Ze brengen de single "Slave 2 The Music 2009" uit geremixed door de Zweedse producers van Kate Ryan. En de nieuwe bezetting zal bij een aantal mensen een moment van herkenning doen opwekken.

[ afbeelding ]

Sharon en Lianne van Raffish.

Het schijnt dat ze ook met een show komen waarin alle grote hits voorbij komen in een nieuw jasje.
wat ongelooflijk slecht
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_69996452
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef muay-toy het volgende:

[..]

wat ongelooflijk slecht
Check dit dan... op zich is het nummer niet slecht, maar....het accent.

En ze heeft het al met Regi Penxten van Milk Inc gedaan. Die heeft dit andere nummer voor haar geproduceerd wat zowaar nog een klein hitje was bij onze zuiderburen:

Maar goed, wel erg offtopic.

Nu 2 Unlimited, 2 Brothers On The 4th Floor en T-Spoon allemaal weer in originele bezetting bij elkaar zijn, is het eigenlijk wel een klein beetje jammer dat Nance en Stay-C niet effe voor een keertje weer Twenty 4 Seven doen. Nance viel immers ook af en toe in bij de Diva's of Dance. Maar ja, haar ziekte zal de zaak wel bemoeilijken.
pi_70001577
Nance zal het geld ook wel niet zo hard nodig hebben.
pi_73172387
*Up*

Zeer recentelijk te gast bij een Milk Inc-concert: Zie hieronder. Misschien was het pakje van Anita niet meteen de juiste keuze (de volgende keer maar weer zoiets als op het Museumplein?), maar het is wel gedurfd.

(Over m'n username: Ik ben gewoon de oude Apestaartje maar was m'n wachtwoord kwijt en kon het niet meer terugkrijgen, dus vandaar die '2' achter m'n naam.)

[ Bericht 6% gewijzigd door apestaartje2 op 28-09-2009 09:15:27 ]
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
pi_73327973

Antia

Tits Unlimited
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73421146
quote:
'Nieuwe single 2 Unlimited'

AMSTERDAM - Het is nog een groot geheim, maar naar verluidt verschijnt er in januari een nieuwe single van 2 Unlimited.
Ray en Anita verzorgden dit jaar al enkele optredens - onder andere op het Museumplein - en dat zou pas het begin zijn van een grote comeback.

Hoewel ze deze optredens nog moesten doen onder de naam Ray en Anita, zou de nieuwe single wel onder de naam 2 Unlimited verschijnen.

2 Unlimited is een merknaam van producer Phil Wilde. Toen Ray en Anita in de jaren '90 stopten met hun activiteiten bij 2 Unlimited, maakte die merknaam een doorstart met twee zangeressen. De comeback van Ray en Anita was zonder toestemming van de producer.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:03:07 #197
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_73421631
Anita

Ik was in augustus bij de Yankees, en toen Jeter een homerun sloeg speelden ze het begin van Workaholic. Ik ging helemaal uit mijn dak
pi_73422385
Hehe ze blijft een jeugdheldin, Anita
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 oktober 2009 @ 15:18:36 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73458353
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]
ben benieuwd naar wat het wordt en of het weer gaat scoren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:38:57 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73472953
Ik kom Ray best vaak tegen eigenlijk (3 keer al ).

In de VS zijn ze ook megapopulair geweest volgens mij. Kon mn oren niet geloven toen ze vorig jaar in de fucking NBA finals tijdens een timeout Get Ready For This draaiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')