Ik! Wat een power weer daar op het podium! (ondanks de bedrukte sfeer vanwege het incident in Apeldoorn).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:16 schreef CJ het volgende:
Wie heeft ze gisteren live gezien?Back to the 90s!
in Hasselt stonden ze er natuurlijk voor een allereerste keer weer, logisch dat ze dan zenuwen had. Ik ben echter de zondag geweest naar Hasselt, en het was alleszins da bomb danquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef apestaartje het volgende:
Ik vond dit optreden wel een stuk beter dan dat tijdens I Love the 90's, hoor. Met name Anita. Ze leek meer ontspannen en ze zong ook aanzienlijk beter (dit hangt waarschijnlijk samen).
wat ongelooflijk slechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef CJ het volgende:
Niet gelijk 2 Unlimited nieuws... maar wel... eurodance... uit Nederland...
Twenty 4 Seven is weer terug in nieuwe bezetting... Ze brengen de single "Slave 2 The Music 2009" uit geremixed door de Zweedse producers van Kate Ryan. En de nieuwe bezetting zal bij een aantal mensen een moment van herkenning doen opwekken.
[ afbeelding ]
Sharon en Lianne van Raffish.![]()
Het schijnt dat ze ook met een show komen waarin alle grote hits voorbij komen in een nieuw jasje.
Check dit dan... op zich is het nummer niet slecht, maar....het accent.quote:
quote:'Nieuwe single 2 Unlimited'
AMSTERDAM - Het is nog een groot geheim, maar naar verluidt verschijnt er in januari een nieuwe single van 2 Unlimited.
Ray en Anita verzorgden dit jaar al enkele optredens - onder andere op het Museumplein - en dat zou pas het begin zijn van een grote comeback.
Hoewel ze deze optredens nog moesten doen onder de naam Ray en Anita, zou de nieuwe single wel onder de naam 2 Unlimited verschijnen.
2 Unlimited is een merknaam van producer Phil Wilde. Toen Ray en Anita in de jaren '90 stopten met hun activiteiten bij 2 Unlimited, maakte die merknaam een doorstart met twee zangeressen. De comeback van Ray en Anita was zonder toestemming van de producer.
ben benieuwd naar wat het wordt en of het weer gaat scorenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |