Zwaar overdreven reactie zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef Bas321 het volgende:
Ik had hem ook liever nu op dit moment gehad, maar door al die berichten en 60% kans op kapotgaan, is mijn stemming even wat minder erover.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar ik wil graag een next-gen, of het nu een xbox of ps3 wordt, boeit me niet. Helaas is de ps3 me te duur, dus dan is er weinig over.
Behalve Wi, maar die wil ik nog niet gratis.
Inderdaad, it's worth it. Beter dan een PS3 zonder goede games. Heb er na MotorStorm geen game meer op gespeeld.. zou ook niet weten welke. Ratchet & Clank is pas weer de volgende interessante titel en dat duurt nog wel ff voordat die er is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zwaar overdreven reactie zegAls de PS3 jou te duur is koop je een XBOX 360, je hebt weinig andere keus dacht ik zo. En je hoeft je console echt niet 5 maanden naar Duitsland te sturen, dat duurt misschien 1 maand ofzo maximaal.
Volgens mij speel je teveelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen idee eigelijk.
Console moest zsm de winkels in, dus ze hadden geen tijd voor een ander geluid.
Soms als ik zit te spelen, hoor ik dat geluidje ook...maar dan komt er niemand online en krijg ook geen message.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus loopt BOL zich nu weer terug te krabbelen?
Ben ik blij dat ik nog NIET heb betaald
What's up?quote:
Zeg dan Game of The Year..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |