quote:Op maandag 10 september 2007 23:10 schreef xuanery het volgende:
lekker de hele middag in 't paard gehangen met klasgenootjes! tis er weer even inkomen iedere maandag.. magnetronlasagna voor 3,50 helpt daar altijd wel goed bij.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 05:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik las: Magnetronplasma![]()
Oké... 'tis nog vroeg![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 05:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Goedemorgen Xerox!(en de rest van Zwolle ook natuurlijk!)
Hmm noem je je pik tegenwoordig 360?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef beelz het volgende:
Zo ik ben lekker vrij vandaag
Lekker beetje niets doen en met de 360 spelen. Commodore 64 van zolder halen en oldschool games spelen is ook een optie natuurlijk.
gokje.... Smackdown vs Raw op de 360?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef beelz het volgende:
Zo ik ben lekker vrij vandaag
Lekker beetje niets doen en met de 360 spelen. Commodore 64 van zolder halen en oldschool games spelen is ook een optie natuurlijk.
Onder anderequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gokje.... Smackdown vs Raw op de 360?
ik heb fight night round 3 besteld bij play.com, een week of 3 geleden...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Onder andere
Ga eerst Gears of War nog een keer uitspeen op nightmare
Gaaf hoorde je het vleesch kletsen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef navvy het volgende:
Damn, wordt ik even abrupt gestoord tijdens mijn middagdutje door mijn penetrerende benedenburenIk moet ze van het weekend maar met gelijke munt terugbetalen! Voor zover mijn klaagzaang. Nu maar ff onthaasten op de bank met een filmpje. Gegroet all!
heej ps2k. hoe gaat het me je anus? rammelt de uitlaat nog of doet die weer normaal? hoop dat je van de druipscheten afbent.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gaaf hoorde je het vleesch kletsen?
Yup, helaas wel. sex op dindagmiddag? Foei!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gaaf hoorde je het vleesch kletsen?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Yup, helaas wel. sex op dindagmiddag? Foei!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:57 schreef annoylikethewind het volgende:
Zeg Navvy, had jij die hangjongeren besteld?
Nog niks vernomen. Ik was gansjes aan het voederen, nijntjeliederen aan het zingen en pedagogisch verantwoorde verhaaltjes aan het voorlezen. Mijn nageslacht slaapt nu en ik moet nu toch even naar de auto dus ik zal ff kijken of ik er eventueel iets aan zal kunnen doen, mits ze nog hangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:57 schreef annoylikethewind het volgende:
Zeg Navvy, had jij die hangjongeren besteld?
mwoah.. ik heb er met de auto (nog) nooit gereden, maar volgens mij is het niet ingewikkelder dan andere kruispunten. gewoon goed uitkijken en voorrang geven, want er staan haaientanden. tja.. die man van de z3 dacht misschien dat duurdere auto's altijd voorrang hebben, maar dat was niet het geval.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef annoylikethewind het volgende:
Nope, maar ik heb daar gewoond en er zijn nogal wat aanrijdingen daar. Vervelend kruispunt!
Navvy, de jongeren waren alweer gevlogen gelijk ganzen.
ja dat is dan wel enigszins te begrijpen. maar goed.. een aanrijding.. het woord zegt het al. beetje blikschade en een kapotte grill en knipperlichten. that´s it. zolang er geen gewonden en doden vallen.. ach.. een x een no-claim kwijt van iemand die zich een z3 kan bemachtigen lijkt me geen ramp.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:16 schreef annoylikethewind het volgende:
Is ook niet ingewikkeld, maar druk. En de mensen die aan de stationskant staan hebben op een gegeven moment genoeg van het wachten en verlenen dan geen voorrang meer. En dat vraagt dan om ongelukken. Dan heb je de uit-/inrit bij de van Nagellstraat de Stationsstraat op. Bovendien heb je het zebrapad nog, dat ervoor zorgt dat bussen halverwege het kruispunt stilstaan. Samen wordt dat een onoverzichtelijke klerezooi.
En idd dure auto's hebben meer recht op voorrang. Denken de bestuurders.
Ze zagen zeker mijn imponerende SUV (Twingo) voor de deur staan en dachten: "Damn, hier moet een wrede stoere bikkel wonen waar je niet voor de deur moet hangen anders stuurt ie zijn gansjes op ons af anders worden we gemept met het tasje van Tinkywinky!!"quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef annoylikethewind het volgende:
Nope, maar ik heb daar gewoond en er zijn nogal wat aanrijdingen daar. Vervelend kruispunt!
Navvy, de jongeren waren alweer gevlogen gelijk ganzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |