quote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef annoylikethewind het volgende:
O nee Ps2K, zou je dat wel zeggen? (tis hart en nieren trouwens)
Ik verwacht nu eigenlijk Friezen gebash van andere gebruikers.![]()
Volgens mij zijn dr maar weinig geboren Zwollenaren hier trouwens. Ik ook niet.
En ghizzer, tis idd zwollenaren, niet zwollinezen. Thanks. Verder zeiken fokkers veel, dus gewoon terugzeiken!
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zwolle is voor Friezen heel aantrekkelijk, het is namelijk gesticht door Friezen
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef swollywood het volgende:
Zwolle heeft trouwens aardig wat Groninger import, er is zelfs een Grunneger Vereniging.
Dat bestaat wel voor 95% uit bejaarden, maar das nog altijd beter dan gezever overopgezwolle
Ik heb griep en dat maakt me pissig... Reeds 3 dagen niet gedronken en gerookt.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:07 schreef navvy het volgende:
Avond! Nog wat spannends te beleven hier? Op dat geneuzel over een bepaalde zwolse formatie na dan!
er komt naar ik weet in Zwolle ook een groninger dispuutquote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben ook geen geboren zwollenaar. Geboren en getogen in Groningen
[..]
Een gesticht voor Friezen bedoel je?
Zwolle heeft trouwens aardig wat Groninger import, er is zelfs een Grunneger Vereniging.
Dat bestaat wel voor 95% uit bejaarden, maar das nog altijd beter dan gezever overopgezwolle
Zal ik 's lief doen en dat compenseren? Vandaag is nationale hangdag, begon al op het werk. Mijn chef sprak me al op mijn hanggdrag in de stoel aan..........laat me GVD! Nu thuus en verder hangen op de bank met lappie op schoot en de tv aan en een pot bier binnen handbereik..............just another wednesday.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb griep en dat maakt me pissig... Reeds 3 dagen niet gedronken en gerookt.
Jaja, ik ben een geboren en getogen Zwollenaar, ben er trots opquote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef annoylikethewind het volgende:
Volgens mij zijn dr maar weinig geboren Zwollenaren hier trouwens. Ik ook niet.
Ik ook geboren en getogen maar om er nou trots op te zijn? Kvind Zwolle best een fijne stad De Peperbus zal ik niet missen mocht ik ooit hier vertrekken!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Witkopper het volgende:
[..]
Jaja, ik ben een geboren en getogen Zwollenaar, ben er trots op![]()
Pfff ik moet eens naar de opticien...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ook geboren en getogen maar om er nou trots op te zijn? Kvind Zwolle best een fijne stad De Peperbus zal ik niet missen mocht ik ooit hier vertrekken!
Wel eens tegenaan gezeken................dat was mijn eerste bekeuring voor wildplassen. En nee, tis schattig die peperbus maar ik voel geen behoefte dat ding af te trekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff ik moet eens naar de opticien...
ik las: De peperbus zal ik niet missen mocht ik hem ooit aftrekken![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Wel eens tegenaan gezeken................dat was mijn eerste bekeuring voor wildplassen. En nee, tis schattig die peperbus maar ik voel geen behoefte dat ding af te trekken.
Als ik op het balkon staquote:Op donderdag 20 september 2007 06:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik zie de peperbus nooit eigenlijk.![]()
Hoezo lijkt?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:58 schreef ghizzer het volgende:
*huilt zachtjes in een hoekje om dat iedereen - louter om het opgezwollegedoe - in dit topic tegen hem aan lijkt te schoppen*
*Zegt voor het gemak ook maar even Mzzl*quote:
Thinner in je oor, dat lost oorsmeer opquote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Croli het volgende:
Oor zit nog steeds dicht na 2 weken, morgen maar weer dokter bellen. *sigh*
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Thinner in je oor, dat lost oorsmeer op
Gefeliciteerd met je vertrek bij Achmea!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:31 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Nog 1 dagje werken en dan weg bij Achmea!!!! Had het wel gezien na ruim een jaar. Enne Croli, maandag begin ik op de afdeling waar jouw werkbriefjes worden verwerkt hehe.
Gegroet all!
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Witkopper het volgende:
[..]
Jaja, ik ben een geboren en getogen Zwollenaar, ben er trots op![]()
Ik ga maandag beginnen bij het uitzendbureau, op het hoofdkantoor in Apeldoorn. Nu ff genieten dat ik in between jobs zit dit weekend hehe. Dit weekend weer mijn 2- wekelijkse uitje naar Grunn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:11 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vertrek bij Achmea!
Ga je ook naar de ING, of naar het uitzendbureau?
Sufkut.. mn oor is vorige week dinsdag nog uitgespoten. Hij zit dicht vanwege de zwelling door oorontsteking. Geen thinner dat daar tegen helpt hoor..quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Thinner in je oor, dat lost oorsmeer op
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef xuanery het volgende:
ik denk dat de duiven een soort van revolutie aan het plannen zijn. er zijn vandaag al twee duiven tegen het raam van de serre aangevolgen om vervolgens een paar minuten lang tegen het raam te fladderen en mij enkele hartverzwakkingen te bezorgen.![]()
hehehe ze speelden idd best lang door, maar het was weer een geslaagde dag, opkomst was goed, alleen opkomst publiek viel beetje tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:35 schreef annoylikethewind het volgende:
Gewoon wachten tot de volgende duif tegen je aanvliegt Croli![]()
Navvy, je mist de dronken rondborstige studenten die nu door het park aan het huppelen zijn. Wat nou Grunn, jij wou toch studentes?Enneh, Dactylo? Of was t Vedior?
Ze mogen die doedelzak hierzoot ook wel eens uitzetten trouwens, het begint nu irritant te worden!
Hehehe ik heb ook een keer zo'n stoommaaltijd gehad. Zat kaas in en dan is het goed zou je zeggen. Mooi niet dus. Wat een bak karton zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:41 schreef swollywood het volgende:
Ben ik nietsvermoedend boodschappen aan het doen bij de Appie in Zuid, kom ik navvy tegen![]()
En natuurlijk heb ik net op dat moment allemaal magnetron-snacks in mijn kar liggen.
2x hotdog, 3x gehaktstaaf en 4x cheeseburger. Tja, ze waren in de bonus![]()
Maar ik heb vanavond netjes een stoommaaltijd gehad hoor navvy, ik heb je voorbeeld gevolgd![]()
Ik hoop dat die van jou een beetje eetbaar was, want die ik had was niet te vreten![]()
Ik had me voorgenomen jouw eetgewoontes niet op een openbaar forum te deponeren maar je doet het zelf alquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:41 schreef swollywood het volgende:
Ben ik nietsvermoedend boodschappen aan het doen bij de Appie in Zuid, kom ik navvy tegen![]()
En natuurlijk heb ik net op dat moment allemaal magnetron-snacks in mijn kar liggen.
2x hotdog, 3x gehaktstaaf en 4x cheeseburger. Tja, ze waren in de bonus![]()
Maar ik heb vanavond netjes een stoommaaltijd gehad hoor navvy, ik heb je voorbeeld gevolgd![]()
Ik hoop dat die van jou een beetje eetbaar was, want die ik had was niet te vreten![]()
Beelz! Nephomo! Volgende keer bieren bij PS? K en nog wat!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe ik heb ook een keer zo'n stoommaaltijd gehad. Zat kaas in en dan is het goed zou je zeggen. Mooi niet dus. Wat een bak karton zeg
Ik dacht: laat ik hem maar voor zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen jouw eetgewoontes niet op een openbaar forum te deponeren maar je doet het zelf al
quote:Ik moet mijn maaltijd nog nuttigen en ga ik zo maar doen, spaanse eettijden he! Alleen i.c.m. hollandse slaaptijden kan je wel eens beroerd wakker wordenMisschien beter morgenochtend een extra stevige otbijt te nemen, de chocoladecroissants waren ook in de bonus hehe!
Bankstel komt overmorgen binnen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef navvy het volgende:
[..]
Beelz! Nephomo! Volgende keer bieren bij PS? K en nog wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |