abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52701889
Ja, er zijn daar misschien een paar blokken met verhoudingsgewijs veel Turken maar daar houdt het ook mee op. En daar heb je overigens geen enkele last van en ze kunnen goed koken.
Holtenbroek wordt ut dus Beelz?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:54:51 #27
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52701993
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, er zijn daar misschien een paar blokken met verhoudingsgewijs veel Turken maar daar houdt het ook mee op. En daar heb je overigens geen enkele last van en ze kunnen goed koken.
Holtenbroek wordt ut dus Beelz?
Turken zijn tof
Maar ik wil eigenlijk ook een Surinamer en een Marokkaan in de straat hebben en als het even kan een Chinees en een Japanner.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52702264
Dat wordt de thomas a kempisstraat
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_52702560
komende zaterdag is trouwens het grootste hip hopfestival in den landen. namelijk in de ijsselhallen. ook treedt opgezwolle weer op (uiteraard).

oh ja.. die gasten van opgezwolle zijn vaak te spotten in de stad. ik heb ricardo een maand of 4 geleden gezien en ook sticky steez is door een mattie van mij vaker op de fiets gespot. oh ja.. sticky steez haalde een x raymzter op van het station :cool:
pi_52714611
quote:
oh ja.. die gasten van opgezwolle zijn vaak te spotten in de stad. ik heb ricardo een maand of 4 geleden gezien en ook sticky steez is door een mattie van mij vaker op de fiets gespot. oh ja.. sticky steez haalde een x raymzter op van het station :cool:
You're preaching to the choir Ik denk dat de helft van de mensen die hier posten óf bij ze op school hebben gezeten óf ze ook gewoon vaak in de stad zien.
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:02:19 #31
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52730783
Yo vrinden!
Ja... echt!
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:46:06 #32
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52731825
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:07 schreef annoylikethewind het volgende:

[..]

You're preaching to the choir Ik denk dat de helft van de mensen die hier posten óf bij ze op school hebben gezeten óf ze ook gewoon vaak in de stad zien.
Bij ze op school gezeten? Damn ik zat zelfs bij 1 van die lutsers in de klas Zelfs een keer slaande ruzie met hem gehad
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:33:42 #33
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52732989
Wie werkt er nou van jullie bij het station gedoe?
Ja... echt!
pi_52733387
Over slaande ruzie gesproken, afgelopen zaterdag bonje met een klant gehad bij de fietsenstalling.

Komt een klant binnen om haar fiets op te halen die ze een avond eerder gestald had.
Komt met fiets bij de kassa en vraagt: Hoeveel krijg je van me?

Daarna ging het ongeveer zo (S ben ik uiteraard, K kun je zelf iets voor bedenken (klant, kutwijf enz.):

S: Mag ik het bonnetje van u?
K: Pff, die heb ik niet meer hoor!
S: Heeft u een geldig legitimatiebewijs bij u?
K: Nee, heb ik niet bij me.
S: Als u het bonnetje kwijt bent krijgt u de fiets alleen mee op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het invullen van een formulier.
K: Ik kan je 1 ding vertellen, ik stap zo op die fiets en fiets naar huis. Hoeveel krijg je van me?
S: Als u het bonnetje kunt overleggen 2,20 euro en als u dat niet kunt en een geldig legitimatiebewijs kunt tonen 3,20 euro.
K: Heb je me niet gehoord of zo? Ik neem die fiets NU mee
*K maakt aanstalten om geld uit haar tas te pakken en S heeft door dat het haar menens is*
S: Ik dacht het toch niet
*K pakt geld uit haar tas en S zet ondertussen met een flitsende beweging haar fiets op slot*
*K flipt helemaal en vloekt en scheld de hele boel bij elkaar en probeert fiets op slot mee te nemen terwijl S voor de fiets staat*
* DUW * * TREK * * VLOEK * * KRAB * enz.

Uiteindelijk kreeg ze door dat ze toch echt niet met fiets en al weg ging komen en hield op met fysiek agressief te zijn en ging het verbaal door.
Ik fiets in de werkplaats gezet en tel.nr. van de spoorwegpolitie gedraaid, die niet op hun post waren en dus niet opnamen.
Daarna gemeld dat ik de regiopolitie ging bellen via 0900-TUIG en terwijl ik die aan het draaien was meldde ze dat ze haar legitimatiebewijs ging halen
Waarschijnlijk had ze zich bedacht dat ze dan iig 50 euro kwijt zou zijn aan het CJIB voor het niet kunnen legitimeren

Uiteindelijk kwam ze een kwartier later terug met het bonnetje wat ze teruggevonden had.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:49:29 #35
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52733440
Dus jij werkt bij de stalling.

Krijg ik ook korting bij jou?

En als ik bijv naar zaaldijk ga he. tot hoelaat ben je open?
Ja... echt!
pi_52733532
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Dus jij werkt bij de stalling.

Krijg ik ook korting bij jou?

En als ik bijv naar zaaldijk ga he. tot hoelaat ben je open?
Korting op stalling kan ik je niet geven, dat zijn vaste tarieven en eventuele tekorten moet ik zelf bijleggen.
Elke dag open tot 0.00 uur, middernacht dus.
Dus als je naar Zaal Dijk toe gaat heb je daar weinig aan.
pi_52733751
en als ik naar leeuwarden ga tot hoe laat dan?

Woon zelf trouwens in holtenbroek

[ Bericht 32% gewijzigd door emileuitapeldoorn op 27-08-2007 19:07:59 ]
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:10:23 #38
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52734027
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:52 schreef swollywood het volgende:

[..]

Korting op stalling kan ik je niet geven, dat zijn vaste tarieven en eventuele tekorten moet ik zelf bijleggen.
Elke dag open tot 0.00 uur, middernacht dus.
Dus als je naar Zaal Dijk toe gaat heb je daar weinig aan.
Kut
Ja... echt!
pi_52734051
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:01 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
en als ik naar leeuwarden ga tot hoe laat dan?

Woon zelf trouwens in holtenbroek
Maakt niet uit waar je heen gaat, wij sluiten dan nog steeds om 0.00 uur.
pi_52734146
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:47 schreef swollywood het volgende:
...
* DUW * * TREK * * VLOEK * * KRAB * enz.
...
Jeumig...was het ook het type waar je dit van verwachtte of gewoon een huisvrouw met een mean twist?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_52734252
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jeumig...was het ook het type waar je dit van verwachtte of gewoon een huisvrouw met een mean twist?
Ergens achter in de 20, kop groter dan mij ongeveer en dominant typje
Had wel direct door dat ze geen gein maakte
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:05:47 #42
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_52737530
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:17 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ergens achter in de 20, kop groter dan mij ongeveer en dominant typje
Had wel direct door dat ze geen gein maakte
OMG!
En ik net vandaag een scriptie inleveren waarin ik stel dat Zwolle minder proletarisch is geworden de laatste jaren...

P.s. Weer niet aangenomen... in Deventorr dit keer! In plaats van dat dat tuig daar nu eens blij is dat ik als hooggeboren.. Zwollenaar uberhaupt naar dat kutgat wil komen om les te geven... Ondankare honden zijn het!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_52750142
Lekker verhaal Swollywood! Omhooggevallen zakentypes die hun fiets van duizend euro's netjes willen stallen, maar zich niet aan de regels willen houden. En ze hebben attitude. Anders doe je net als ik: pleur je je fiets van 5 tientjes op de grote hoop die gratis fietsenstalling heet. Alleen weet je nooit of je hem nog weer terugvindt!

En ik ga vanmiddag op solli-gesprek in Deventer. Nu maar hopen dat Descendent's opmerking (je bent helemaal geen echte Zwollenaar Des! ) nog niet aangekomen zijn in die stad, anders willen ze mij denk ik ook niet meer hebben.
pi_52750607
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:52 schreef swollywood het volgende:

[..]

Zaal Dijk
AARGH de zwollinezen gaan toch niet (massaal) naar Zaal Dijk of wel..?

even over dat vrouwzonderbonnetje-incident... erg strakke actie. heb respect en vooral bewondering voor mensen die de poot recht houden!!!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:31:06 #45
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52757692
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef ghizzer het volgende:

[..]

AARGH de zwollinezen gaan toch niet (massaal) naar Zaal Dijk of wel..?

even over dat vrouwzonderbonnetje-incident... erg strakke actie. heb respect en vooral bewondering voor mensen die de poot recht houden!!!
Nee joh, meestal zo'n 80 á 90 man ?
Er gaan ook mensen naar Lampe... ah zoveel joh
Ja... echt!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:09:22 #46
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52758600
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Ik zou best wel terug willen naar assendorp. Maar dan in een koophuis. Dat komt er voorlopig dus niet van. Maar the middleroad is ook niet verkeerd, of niet in grunn rondhuppelende buur Navvy?
Vooralsnog geen klagen hier, ik houd het nog wel een jaartje of 4 vol. Ik moet er niet aan denken hier met 2 opgroeiende kids te zitten, nu ze klein zijn is het prima te doen hoor.

Enne, kben uitgehuppeld in Grunn over 2 weken weer!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:14:10 #47
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52758721
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef navvy het volgende:

[..]

Vooralsnog geen klagen hier, ik houd het nog wel een jaartje of 4 vol. Ik moet er niet aan denken hier met 2 opgroeiende kids te zitten, nu ze klein zijn is het prima te doen hoor.

Enne, kben uitgehuppeld in Grunn over 2 weken weer!
Mooizo..

Waneer gaan wij allemaal een biertje bij jouw drinken?
Ja... echt!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:32:46 #48
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52759177
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Mooizo..

Waneer gaan wij allemaal een biertje bij jouw drinken?
Als je bereid bent je ziel aan de duivel te verkopen.........zeg maar wanneer
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:34:48 #49
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_52759236
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef navvy het volgende:

[..]

Als je bereid bent je ziel aan de duivel te verkopen.........zeg maar wanneer
Anytime fucker!
En dan kom ik thuis met een jaap op me kop zeker?
Ja... echt!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:10:21 #50
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_52760119
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:34 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Anytime fucker!
En dan kom ik thuis met een jaap op me kop zeker?
Kan op je kop ja, is optioneel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')