Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zit niet eens bij de selectie, sterker nog, hij wil vertrekken!![]()
Eens, maar dan alleen bij de wedstrijden tegen Ajax ontbrekendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.
Ik zeg: zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.
Hij is toch "gewoon" niet 100% fit?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef Sethje het volgende:
Welkom Alberttttttt
Grappig dat je dat zegt want fans van Slavia worden door andere Tsjechische ploegen ook voor Joden uitgemaakt. Overigens heeft Slavia er helemaal geen banden mee, dus het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ten eerste is het Alberto en ten tweede Joden zijn de baas in Praag!"
Net als bij ons dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want fans van Slavia worden door andere Tsjechische ploegen ook voor Joden uitgemaakt. Overigens heeft Slavia er helemaal geen banden mee, dus het slaat nergens op.
Mjah, eigenlijk niet, maar we maken er wel wat van nu terwijl ze er daar niets mee doen. Ik hou me er persoonlijk buiten.quote:
Kut, dan ben ik het land uit. Wedstrijd van het jaar man!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Ajax begint KNVB Beker tegen Kozakken Boys
Vind je het gek als je net ¤50 miljoen aan transfergelden hebt binnengekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef BB-boy het volgende:
Toch wel lekker om Koeman en Bosz te horen zeggen dat wij salarissen kunnen betalen die voor hun niet mogelijk zijn.
Vorig jaar speelde ze ook zonder Alves tegen ons....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maken ze het jullie weer makkelijk he zonder Alves
Klopt maar Alves heeft de kwaliteit om er gewoon 1 in te schieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ze ook zonder Alves tegen ons....
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je het gek als je net ¤50 miljoen aan transfergelden hebt binnengekregen.
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoor
Het zal sowieso wel minder op de begroting drukken dan bij Feyenoord, maar met zoveel inkomsten kan je wat makkelijker een hoog salaris veroorloven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoor
Ook een drama; hij heeft er 2 en die gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg: zaakwaarnemer.
10 min. voor tijd de 2-1... Balen dat 'ie weg is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Longmen het volgende:
"Onze Wesley" maakt zojuist de 2-1 voor Real![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |