Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zit niet eens bij de selectie, sterker nog, hij wil vertrekken!![]()
Eens, maar dan alleen bij de wedstrijden tegen Ajax ontbrekendquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.
Ik zeg: zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hij morgen niet mee doet is erg goed nieuws. Maar het is wel jammer als hij vertrekt. Ik had hem graag nog een jaartje bij Heerenveen gezien.
Hij is toch "gewoon" niet 100% fit?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef Sethje het volgende:
Welkom Alberttttttt
Grappig dat je dat zegt want fans van Slavia worden door andere Tsjechische ploegen ook voor Joden uitgemaakt. Overigens heeft Slavia er helemaal geen banden mee, dus het slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ten eerste is het Alberto en ten tweede Joden zijn de baas in Praag!"
Net als bij ons dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want fans van Slavia worden door andere Tsjechische ploegen ook voor Joden uitgemaakt. Overigens heeft Slavia er helemaal geen banden mee, dus het slaat nergens op.
Mjah, eigenlijk niet, maar we maken er wel wat van nu terwijl ze er daar niets mee doen. Ik hou me er persoonlijk buiten.quote:
Kut, dan ben ik het land uit. Wedstrijd van het jaar man!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef De_Brandweer het volgende:
Ajax begint KNVB Beker tegen Kozakken Boys
Vind je het gek als je net ¤50 miljoen aan transfergelden hebt binnengekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:55 schreef BB-boy het volgende:
Toch wel lekker om Koeman en Bosz te horen zeggen dat wij salarissen kunnen betalen die voor hun niet mogelijk zijn.
Vorig jaar speelde ze ook zonder Alves tegen ons....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
maken ze het jullie weer makkelijk he zonder Alves
Klopt maar Alves heeft de kwaliteit om er gewoon 1 in te schieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ze ook zonder Alves tegen ons....
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je het gek als je net ¤50 miljoen aan transfergelden hebt binnengekregen.
Daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoor
Het zal sowieso wel minder op de begroting drukken dan bij Feyenoord, maar met zoveel inkomsten kan je wat makkelijker een hoog salaris veroorloven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ajax heeft zonder dat ook meer geld om spelers te betalen hoor
Ook een drama; hij heeft er 2 en die gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg: zaakwaarnemer.
10 min. voor tijd de 2-1... Balen dat 'ie weg is...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Longmen het volgende:
"Onze Wesley" maakt zojuist de 2-1 voor Real![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Longmen het volgende:
"Onze Wesley" maakt zojuist de 2-1 voor Real![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef BB-boy het volgende:
Incidentje, az wordt alsnog op z'n sloffen kampioen. Die club is niet te stoppen.
[c] J. Derksen
Mooi dat die DSB-snor weer eens de deksel op z'n neus krijgt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef BB-boy het volgende:
Incidentje, az wordt alsnog op z'n sloffen kampioen. Die club is niet te stoppen.
[c] J. Derksen
Ah Qatar. dan zal hij daar wel naar toe gaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
NEC akkoord met Lindenbergh, middenvelder wacht nog op club uit Qatar
Mario Been liet vanavond bij Tele2 weten dat NEC eruit is met Ajax en Lindenbergh over de voorwaarden van een transfer van de middenvelder naar NEC. Lindenbergh wilde echter nog wachten op een club uit Qatar. Hij heeft toegezegd uiterlijk zondagochtend duidelijkheid te geven aan NEC.
Maakt niet uit waar ie naartoe gaat, als ie maar weggaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
Mario Been liet vanavond bij Tele2 weten dat NEC eruit is met Ajax en Lindenbergh over de voorwaarden van een transfer van de middenvelder naar NEC. Lindenbergh wilde echter nog wachten op een club uit Qatar. Hij heeft toegezegd uiterlijk zondagochtend duidelijkheid te geven aan NEC.
Ach ja, hij is oud. Ben er ook nooit fan van geweest, dus wat Lindenbergh doet boeit me niet zoveel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:21 schreef jna het volgende:
Hij laat zich zelf wel kennen trouwens. Meneer denkt alleen maar aan z'n geld
Wel weer de nul gehouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef Aanvoerder het volgende:
FYI: SK Slavia - 1. FC Brno, 80e minuut 1-0. Allesbehalve overtuigend.
Ja, maar goed, Brno is geen club van betekenis. Morgen zullen we een beter beeld krijgen van waar we staan.quote:
Vrijdag tijdens de persconferentie zei Ten Cate dat Leo over een maandje weer bij de selectie aan kan sluiten. Goed nieuws dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is er iets bekend over hoe het herstel van Leonardo verloopt?
Ah, hopelijk dat ie helemaal kan herstellen, en ook weer z'n oude niveau haalt. Omdat het niet z'n 1e ernstige knieblessure was is het uitkijken dat ie niet z'n hele knieen naar de tering helpt met topsport.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vrijdag tijdens de persconferentie zei Ten Cate dat Leo over een maandje weer bij de selectie aan kan sluiten. Goed nieuws dus![]()
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Die Luque zal denk ik pas volgende week meedoen.
Zag hem toevallig vandaag weer in de sportschool waar ik lid van ben, hoorde hem tijdens het telefoneren zeggen dat hij liever in het buitenland balt dan dat hij voor NEC uitkomt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
quote:
Je hebt niet eens een bron nodig om tegenwoordig een voetbalsite te beginnen. Je zegt af en toe dat je van een zeer betrouwebare bron binnen Ajax weet dar Bojinov over 2 dagen voor Ajax speeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
Ik begin een voetbal site en jij bent mijn bron
Roberto carlos!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bron nodig om tegenwoordig een voetbalsite te beginnen. Je zegt af en toe dat je van een zeer betrouwebare bron binnen Ajax weet dar Bojinov over 2 dagen voor Ajax speelt
Scherp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:
2e keer in een maand tijd dat Wesley tegen Atletico scoort.
Met je phaser neem ik aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met je phaser neem ik aan?
[afbeelding]
Kom op gast, je gaat me niet vertellen dat je die typo niet hebt gezien!quote:
Oo verpulveren jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kom op gast, je gaat me niet vertellen dat je die typo niet hebt gezien!
edit: kwartje is gevallen.quote:
Dat lijkt mij ook.. eerst ff trainenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Die Luque zal denk ik pas volgende week meedoen.
haha nee alleen lezen ik ga me niet op zon mongolen site aanmelden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
www.azfanpage.nl ofzo toch? Hoezo, ga je ze even zieken?
Doet me ergens aan denken..quote:Jack
Fanatic
Geplaatst: Za Aug 25, 2007 10:48 pm
--------------------------------------------------------------------------------
23e minuut.. Jaliens in loopduel met een tegenstander. Beiden trekken en duwen een beetje. Jaliens geel. (huh?) Dat viel me wel weer even op. De 2e wedstrijd die AZ speelt, de tweede keer waarbij AZ wordt gestraft. De vorige wedstrijd was het Steinsson die geel kreeg in zo'n loopduel. Sloeg ook al nergens op die gele kaart. Nu overkomt Jaliens exakt hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag.. misschien een echte linkermiddenvelder? Misschien nog een ECHT GOEDE rechtsback?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Luque is dus binnenWeet nog niet echt wat ik van hem moet denken
Bij Deportivo speelde hij écht fantastisch maar sinds hij naar Newcastle is vertrokken ben ik 'm uit het zicht verloren. Maar goed hopelijk kan Gabri hem moed en drive geven om zich te ontwikkelen zoals Gabri's 1e (fantastische) jaar bij Ajax
![]()
Kunnen we verder nog een aankoop verwachten of zit dat er niet meer in?![]()
Die is opzoek naar knieschijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goeie vraag.. misschien een echte linkermiddenvelder? Misschien nog een ECHT GOEDE rechtsback?
Wat doet Hatem tegenwoordig?![]()
Wat een niveau hebben die AZ fans toch op die sitequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:26 schreef BonJovi het volgende:
het was en zal voor altijd blijven die vuile k*t j**d: Heitinga......maar die nieuwe te*ing j**d Suarez haalt hem snel in
De bank warm houden bij Man. City? Of speelt hij regelmatig?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goeie vraag.. misschien een echte linkermiddenvelder? Misschien nog een ECHT GOEDE rechtsback?
Wat doet Hatem tegenwoordig?![]()
Zijn contract is ontbonden als ik het goed hebquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:20 schreef toma het volgende:
[..]
De bank warm houden bij Man. City? Of speelt hij regelmatig?
Daniël de Ridder?quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:38 schreef BonJovi het volgende:
Ze speelde toch vandaag
quote:Speelwijze Ajax met Luque op de schop
AMSTERDAM, zondag
Vanaf de tribune zal Albert Luque Martos vanmiddag de eerste thuiswedstrijd van zijn nieuwe club Ajax tegen SC Heerenveen aanschouwen. Na het afhandelen van enkele persoonlijke zaken in Newcastle voegt de Spanjaard zich donderdag bij de spelersgroep.
Henk ten Cate is blij met de 29-jarige Luque, die als lid van de nationale selectie deelnam aan het WK in 2002 en het EK in 2004. ,,Hij voldoet aan ons profiel voor die positie: goed linkerbeen, snelheid, kopsterk en scorend vermogen. Albert is voor de linkerkant gehaald, maar kan ook op tien uit de voeten als dat moet.”
De coach liet weten dat Luque al langer door Ajax werd begeerd, nog voordat Albert Riera van Espanyol in beeld was. ,,Wesley Sneijder was in die fase nog niet vertrokken. Een maand geleden heb ik voor het eerst met Luque gesproken. Hij was onze allereerste optie. Maar toen bleek het prijstechnisch een moeilijk verhaal.”
De transfer van Sneijder gaf echter een beslissend zetje, evenals het akkoord dat Luque met Newcastle bereikte over een tussentijds vertrek. Zijn contract liep nog drie jaar door, maar is nu door Ajax overgenomen.
Luque is afkomstig uit de jeugdopleiding van Barcelona en wordt herenigd met leeftijdgenoot Gabri. De stijl van het huis stond bij Ajax al niet meer in de muur gebeiteld, maar met de laatste aankoop zal de technische staf in principe gaan sleutelen aan een nieuwe speelwijze, met een diepe spits, drie aanvallers erachter, twee controlerende middenvelders en vier verdedigers. ,,Afhankelijk van de tegenstander kunnen dat er drie of vier zijn”, stelt Ten Cate. ,,Maar het is duidelijk dat we met deze groep erg kunnen variëren.”
De 17-voudig international Luque is niet inzetbaar tegen Slavia Praag omdat hij ontbreekt op de voorlopige spelerslijst. Als Ajax het hoofdtoernooi haalt, wordt er een tweede lijst samengesteld die geldig is voor het vervolg.
Overigens denkt de club nog niet klaar te zijn op de transfermarkt. Het is de bedoeling dat er voor 31 augustus een allround middenvelder wordt aangetrokken.
Bron:Telegraaf op Zondag
Tot nu toe mogen we niet klagen met de namen die binnengehengeld zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. Zal wel weer een onverwachte naam worden.
Zou ik helemaal geen verkeerde aankoop vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tot nu toe mogen we niet klagen met de namen die binnengehengeld zijn.
Ik verwacht dan ook dat ze Medunjanin erbij gaan halen als talent.
City speelde gisteren. En Trabelsi is daar al enige tijd in geen velden of wegen meer te bekennen,quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:36 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen hele dag zitten.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:12 schreef Rumille het volgende:
Terug halen.
Dat AZ-forum is geniaal.
Als ik Huntelaar over de weg zie steken dan geef ik gas![]()
Die stomme teringjood Suarez met zn klote grijs, als ik hem tegenkom trap ik hem helemaal dood.
quote:Wat een trieste gastjes trouwens in dat AZ-uitvak, mannetje of 100? Echt van het type: zit hele week achter m'n PC, ben 25 en heb nog nooit een vriendin gehad. Vroeger was ik voor Ajax, maar nu roep ik stoer kkjoduh...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:15 schreef Urquhart het volgende:![]()
Iemand op Ajax Netwerk omschreef het goed:
[..]
quote:Wesley Sneijder tekent contract
, 14 jul 2000
Hij is net zestien jaar, speelde in het Nederlands elftal tot vijftien jaar en gaat volgend seizoen spelen voor het oranje onder zestien dat zich wil kwalificeren voor het EK. Sinds zijn achtste jaar maakt Wesley Sneijder deel uit van de jeugdopleiding van Ajax en hij tekende vrijdag een contract voor vijf jaar bij de Amsterdamse profclub.
De Utrechter, geboren op 9 juni 1984, heeft alle elftallen in de Ajax-jeugd doorlopen vanaf de E-junioren. En altijd op de linkshalfpositie. 'Ik kan zowel met links als met rechts even goed schieten, maar ik schrijf rechts. De linkshalfpositie is voor mij het prettigste. Ik heb wel op andere plaatsen op het middenveld gestaan, maar linkshalf voegt het beste.'
Afgelopen seizoen scoorde Sneijder dertien keer voor het B1-elftal. 'Daarmee was ik topscorer van mijn team', vertelde de Utrechter die dit schooljaar slaagde voor zijn mavo-diploma en nu een cursus Spaans gaat volgen.
Ook op voetbalgebied doet hij een stap voorwaarts met het tekenen van het contract. 'Dit is een lekker gevoel. Ik voel me vrijer. Natuurlijk moet ik me nu nog verder bewijzen, maar dit is een belangrijke stap in mijn ontwikkeling,' aldus het Ajax-talent. Edgar Davids was en is zijn grote voorbeeld.
'Ik hoop nog lang bij Ajax te spelen en ik hoop dat ik volgend seizoen eens bij de A1 mee mag doen.' Sneijders zal in de A2 een plekje krijgen, terwijl hij gezien zijn leeftijd eigenlijk nog in de B1 mag uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |