Die tijd is voorbij gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Bij Harry is het ook gelukt dus waarom niet?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:15 schreef Pritt het volgende:
Nu maandag nog Guzman presenteren
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom staat op transfermarkt.de dat we er 8miljoen voor hebben betaald? Zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo?
Ik hoop het ook niet voor v Geel. Helemaal ziekquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom staat op transfermarkt.de dat we er 8miljoen voor hebben betaald? Zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo?
Daar staat ook dat hij 12 interlands heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Ze hadden een tijdje terug ook al een speler bij de selectie gezet die helemaal nog niet gekocht was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar staat ook dat hij 12 interlands heeft gespeeld.
nee was niet Chamakh maar een andere speler uit de franse competitie als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje terug ook al een speler bij de selectie gezet die helemaal nog niet gekocht was.
Chamack ofzo,
Welnee. En hij gaat ook niet meer dan Klaas verdienen dus dat gelul over scheve ogen in de kleedkamer kunnen we ook afschrijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:18 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop het ook niet voor v Geel. Helemaal ziek![]()
Noord-Afrikaans iig. En het was idd een andere speler, een verdediger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
nee was niet Chamakh maar een andere speler uit de franse competitie als ik me niet vergis.
'De speler die niet naar Feyenoord kwam'quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe gaan jullie hem noemen? 'de Luuk'?
Dat was al de bijnaam van froylan ledesmaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
'De speler die niet naar Feyenoord kwam'
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ook niet, maar geen 8 miljoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.
Nee maar het verschil tussen 8 Miljoen en transfervrij is groot héquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle hem transfervrij naar ajax heeft laten gaan eigenlijk.
Nee, maar 8 a 10 miljoen zal Ajax niet voor hem neerleggen. De helft daarvan, wellicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Successupporter he, nu psv niets presteert zie je hem nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar het verschil tussen 8 Miljoen en transfervrij is groot hé
Wat heb ik jou trouwens lang niet gezien, weggeweest?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kampioenschap ziet er weer roodkleurig uit voor ons.
Die brief van Wesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:38 schreef versteegrob het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZO5jm8XR_fw&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eajaxf%2Dside%2Enl%2Fshownews%2Easp%3Fid%3D3126
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |