Daarin heb je gelijk. Ik vind dan ook dat elke vorm van drugsgebruik verboden dient te worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef Ooster het volgende:
[..]
A is het niet waar, de productie voor derden is verboden en B is dat juist het probleem.
Ik wordt een beetje moe van dat rechts-christelijke gemoraliseer. Je zou zogenaamd geen abortus mogen plegen maar het kan ze dan verder geen reet schelen dat je daarmee levens kapot maakt en moeders tot armoede gedoemd zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:08 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Vrijheid heeft z'n grenzen. Burgers mogen binnen de grenzen van de wet veel in dit land. Drugsbebruik is echter verboden.![]()
Dat is jouw beperkte wereldje en dat is prima, dat mag je vinden. Maar ga dan niet een onzin verhaal ophangen over de vrijheid van het individu.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Jurgen21 het volgende:
Daarin heb je gelijk. Ik vind dan ook dat elke vorm van drugsgebruik verboden dient te worden.![]()
Hoho, ik ben voor een beperkte mogelijkheid tot abortus. Zoals die materie thans wettelijk is vastgelegd kan ik er prima mee leven. Ook ben ik niet per definitie tegen euthanasie. Ouderen die binnen afzienbare tijd zullen overlijden (medische indicatie noodzakelijk) mogen wat mij betreft wel euthanasie plegen. Onnodig pijn lijden in de laatste dagen/weken van je leven lijkt mij niet nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje moe van dat rechts-christelijke gemoraliseer. Je zou zogenaamd geen abortus mogen plegen maar het kan ze dan verder geen reet schelen dat je daarmee levens kapot maakt en moeders tot armoede gedoemd zijn.
Nee, wat dat betrefd vindt ik Rouvoet een veel eerlijkere vent. Die wil tenminste dan actief die jonge moeders helpen ipv ze aan hun lot overlaten (het CDA noemt dat 'het aan het maatschappelijk middenveld overlaten' maar in de praktijk is dat hetzelfde)
Ikzelf ben faliekant tegen abortus (een leven is toch een leven, iets unieks) maar dan wel op de Rouvoet manier ipv de CDA-manier waar ze tegen jonge moeders die een foutje hebben gemaakt zeggen 'je zoekt het maar verder uit in de bijstand' (om het zo uit te drukken).quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:15 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hoho, ik ben voor een beperkte mogelijkheid tot abortus. Zoals die materie thans wettelijk is vastgelegd kan ik er prima mee leven. Ook ben ik niet per definitie tegen euthanasie. Ouderen die binnen afzienbare tijd zullen overlijden (medische indicatie noodzakelijk) mogen wat mij betreft wel euthanasie plegen. Onnodig pijn lijden in de laatste dagen/weken van je leven lijkt mij niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |