En daar wordt 'ie dan weer niet voor betaald.quote:
Oeh, dat heb ik jaren achter elkaar gedaan, elke dag om vijf uur opstaan om de zon zien op te komen. Misschien moet ik die traditie maar weer eens beginnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:30 schreef sigme het volgende:
Om 4 uur opstaan en niets speciaals te doen hebben vind ik eigenlijk best fijn. Het is nu half tien, ik heb al uuuuuuuuuuuuren nog níets nuttigs gedaan. Beetje fokken, zon zien opkomen, met poesjes gespeeld. En dan heb ik de hele dag nog.
Wat heb je, broertje en zusje? Rood en grijs toevallig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:37 schreef sigme het volgende:
Voorlopig zitten ze in een provisorisch hok. Niet echt idyllisch. Dat zal het hopelijk straks wel voor ze zijn. En dat het dan iets minder paradijslijk is voor de moezen hier.
Nu ja, de vorige LPT was nr 215. Maar die had jij al begin April geopend: TTK LPT 215 adresjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Sommige illusies moet je koesteren.
Ik heb 't even twee pagina's van mijn AT teruggerekend en dan kom ik op 287 voor deze aflevering. Dus je zit nog aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, de vorige LPT was nr 215. Maar die had jij al begin April geopend: TTK LPT 215 adresjes
Ik denk dat 285 wel zo'n beetje klopt
Nee, wij hebben vroeger twee keer een rood/grijs broer/zus-duo gehad van een boerderij. Helaas redde 't eerste stel het niet (waren al ziek uit 't nest gekomen, nies- of kattenziekte) en een jaar later ging het zusje van het volgende stel dood aan vermoedelijk een vergiftiging. De rode kater heeft 't tot 14 jaar geschopt. 't Werd helaas nooit een schootkat. Hij kwam wel met een hoop prooien thuis, tot konijnen aan toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:44 schreef sigme het volgende:
Twee katertjes, zwart en zwart-met-witte-sokjes.
Heb je zojuist een paar kittens meegegeven aan iemand met muizen teveel?
Ik ben jaren achter elkaar elke dag om zeven uur 's ochtends gaan slapen- ten gevolge dat ik die zon ook op zag komen, maar dat kon me eigenlijk nooit zoveel schelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:34 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik jaren achter elkaar gedaan, elke dag om vijf uur opstaan om de zon zien op te komen. Misschien moet ik die traditie maar weer eens beginnen.
Misschien is dat eigenlijk wel een betere volgorde. Het is niet zo dat er overdag nou zo veel boeiends te doen is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben jaren achter elkaar elke dag om zeven uur 's ochtends gaan slapen- ten gevolge dat ik die zon ook op zag komen, maar dat kon me eigenlijk nooit zoveel schelen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat mijn broer romantisch met z'n vriendin de zon op wilde zien komen, gingen ze om 5:00 naar het strand
Whehee, hier aan de Noordzee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
Doet me denken aan een verhaal dat mijn broer romantisch met z'n vriendin de zon op wilde zien komen, gingen ze om 5:00 naar het strand
Da's toch lief?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:25 schreef Z het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |